Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-22
Gdańsk: dostawa artykułów elektrotechnicznych, osprzętu do instalacji przyzywowych, baterii alkaicznych, materiałów do rozbudowy i konserwacji sieci komputerowych dla ACK - Szpital AMG
Numer ogłoszenia: 196979 - 2008; data zamieszczenia: 22.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademickie Centrum Kliniczne - Szpital AMG, ul. Dębinki 7, 80-952 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3491248, fax 058 3492074, 3461178.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.ack.gdansk.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: dostawa artykułów elektrotechnicznych, osprzętu do instalacji przyzywowych, baterii alkaicznych, materiałów do rozbudowy i konserwacji sieci komputerowych dla ACK - Szpital AMG.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: artykuły techniczne - wielkość i zakres zamówienia określone w załączniku nr 4 do SIWZ
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 31.73.10.00 - Artykuły elektrotechniczne Kod CPV wg słownika 2008: 31.73.10.00 - Artykuły elektrotechniczne Oryginalny kod CPV: 32.55.30.00 - Części elektrycznej aparatury telefonicznej lub telegraficznej Kod CPV wg słownika 2008: 32.55.30.00 - Części elektrycznej aparatury telefonicznej lub telegraficznej Oryginalny kod CPV: 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe Kod CPV wg słownika 2008: 32.42.30.00 - Gniazda sieciowe Oryginalny kod CPV: 31.42.20.00 - Zestawy baterii Kod CPV wg słownika 2008: 31.42.20.00 - Zestawy baterii .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia publicznego mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia 4)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia na mocy art. 24 ustawy pzp 2. Zamawiający dokona oceny spełniania przez Wykonawcę warunków udziału w postępowaniu na zasadzie - spełnia-nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu określonych w ust. 1 - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ 2)aktualnego (pod pojęciem aktualny Zamawiający rozumie, że zapisy w dokumencie na dzień składania ofert, dotyczące: nazwy podmiotu, siedziby, zakresu działalności, osób uprawnionych, miejsca działania - są ważne) odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (§ 1 ust. 1 pkt. 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz. U. z 24 maja 2006 r. Nr 87, Poz. 605)) 2.Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w ust. 2 pkt. 2 składa: dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości Dokument(y), o których mowa wyżej powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w ust. 3, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub adres zamieszkania. 3. W celu potwierdzenia, że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w SIWZ, Zamawiający wymaga dołączenia do oferty: 1)oświadczenia, że oferowany asortyment posiada certyfikaty wymagane przez polskie prawo, na podstawie których może być wprowadzony do obrotu - treść oświadczenia znajduje się w druku oferty, który stanowi załącznik nr 1 do SIWZ, 2)wypełnionego arkusza asortymentowo - cenowego (wzór stanowi załącznik nr 4 do SIWZ).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ack.gdansk.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dział Zamówień Publicznych ACK - Szpital AMG w 80-952 Gdańsk ul. Dębinki 7 budynek nr 9.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.09.2008 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Dyrektora Naczelnego ACK - Szpital AMG w 80-952 Gdańsk ul. Dębinki 7 budynek nr 9 - I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet nr 1.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Artykuły elektrotechniczne - wielkość i zakres określone w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.30.00-4, 31.68.14.00-7, 27.70.00.00-2, 31.68.00.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet nr 2.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Osprzęt do instalacji przyzywowych - wielkość i zakres określone w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.55.30.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet nr 3.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Baterie alkaiczne - wielkość i zakres określone w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.42.20.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet nr 4.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Materiały do rozbudowy i konserwacji sieci komputerowej - wielkość i zakres określone w załączniku nr 4 do SIWZ..
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 31.52.10.00-4.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w miesiącach: 12.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- NAPRAWA SYSTEMU ZASILANIA GWARANTOWANEGO POPRZEZ WYMIANĘ WYEKSPLOATOWANYCH BATERII AKUMULATORÓW WRAZ Z DEDYKOWANYMI AKCESORIAMI MONTAŻOWYMI W KWP W GDAŃSKU I JEDNOSTKACH PODLEGŁYCH
- Roboty budowlane w ramach zadania: "Wykonanie systemu schładzania pomieszczeń w budynkach Inspektoratów ZUS w Malborku (Część I), Pucku (Część II) i Kwidzynie (Część III)"
- Dostawa, ustawienie, zamontowanie i trwałe przymocowanie do ścian mebli i zabudów kuchennych wraz z armaturą oraz dostawa, ustawienie, zamontowanie i podłączenie sprzętów AGD
- Usługa czyszczenia rynien w budynkach Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
- Realizacja robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn.: "Ostatni odcinek oświetlenia spacerowej Alei Brzozowej w Parku Reagana" - realizacja zadań z zakresu Budżetu Obywatelskiego 2024.
- Usługa wykonania oraz montażu systemu nawigacji i oznakowania przestrzeni - wayfindingu w budynku Muzeum II Wojny Światowej w Gdańsku.
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Zakup wyposażenia hali magazynowej z wydzielonym pomieszczeniem biurowym z podziałem na 4 części w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej na lata 2025/2026.
- Modernizacja budynku użyteczności publicznej przy ul. Głogowskiej 25c w zakresie poprawy efektywności energetycznej i dostępności dla niepełnosprawnych - wykonanie instalacji fotowoltaicznej
- Montaż magazynów energii na terenie Gminy Szczucin
- Dostawa wyposażenia warsztatowego i pomiarowego do Zespołu Szkół Centrum Kształcenia Rolniczego im. Stanisława Staszica w Swarożynie" .
- Modernizacja sieci teleinformatycznej i elektrycznej oraz serwerowni na potrzeby projektu "Rozwój e-usług publicznych dla mieszkańców Gminy Koźmin Wielkopolski"
więcej: Zestawy baterii »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.