eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SulechówWykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w ramach promocji projektu dotyczącego zadaniaRenowacja i adaptacja zabytkowego obiektu zamkowego w Sulechowie przy Al. Wielkopolskiej na cele kulturalne wraz z zago-spodarowaniem terenu

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-06

Sulechów: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w ramach promocji projektu dotyczącego zadania: Renowacja i adaptacja zabytkowego obiektu zamkowego w Sulechowie przy Al. Wielkopolskiej na cele kulturalne wraz z zago-spodarowaniem terenu
Numer ogłoszenia: 196850 - 2010; data zamieszczenia: 06.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Sulechów , Plac Ratuszowy 6, 66-100 Sulechów, woj. lubuskie, tel. 068 3851120, faks 068 3854686.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sulechow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych w ramach promocji projektu dotyczącego zadania: Renowacja i adaptacja zabytkowego obiektu zamkowego w Sulechowie przy Al. Wielkopolskiej na cele kulturalne wraz z zago-spodarowaniem terenu.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Zamówienie obejmuje wykonanie i dostawę gadżetów reklamowych promocji projektu Renowacja i adaptacja zabytkowego obiektu zamkowego w Sulechowie przy Al. Wielkopolskiej na cele kulturalne wraz z zagospodarowaniem terenu., zwanych dalej gadżetami, zgodnie z warunkami LRPO, następujących rodzajów i w następujących ilościach: nazwa Ilość 1 Kufle do piwa z uchem, szklane, z pokrywą metalową z herbem Gminy Sulechów, na kuflu nadruk w jednym kolorze logo Zamku oraz logo Programu LRPO, pojemność 500 ml, wysokość nie mniejszy niż 185 mm (bez pokrywy), średnica nie mniejsza niż 80 mm. 300 szt. 2 Moneta okolicznościowa, (jak na załączonym zdjęciu ) z mosiądzu z powłoką galwaniczną w kolorze srebrnym, z grawerem na awersie : logo Zamku, , data otwarcia (2010), na rewersie : herb Gminy Sulechów z napisem Gmina Sulechów. Wymiary monety średnica 35 mm - 40 mm, w etui atłasowe, wyściełane wewnątrz ( w kolorze granatowym) z nadrukiem logo Zamku, logo Programu LRPO w środku etui. 300 szt. 3 długopisy (tusz niebieski), metalowe z nadrukiem z logo Zamku, logo Programu LRPO. w jednym kolorze z wymiennym wkładem. Nadruk www.sulechow.pl 500 szt. 4 komplet obejmujący długopis z wkładem wymiennym i pióro na naboje z grawerem logo Zamku, logo Programu LRPO w etui metalowym z grawerem logo Zamku, logo Programu LRPO, nadruk www.sulechow.pl 100 szt. 5 Filiżanka z podstawkiem porcelanowa, stylizowana - fason podobny jak na załączonym zdjęciu, w kolorze białym (nie matowa) z nadrukiem z logo Zamku, logo Programu LRPO w jednym kolorze z jednej strony filiżanki, pojemność filiżanki 180 -250 ml wymiary : filiżanka : talerzyk o średnicy nie mniejszej niż 140 mm., w tym: Zestawy po 6 filiżanek ze spodkami, 1 cukiernica i 1 dzbanek na mleko (z rodzaju wybranego wzoru filiżanek) pakowane w pudełko tekturowe z nadrukiem logo zamku, logo Programu LRPO, www.sulechow.pl 50 kompletów Filiżanka ze spodkiem (nadruki jak wyżej) pakowane pojedynczo w pudełko tekturowe z nadrukiem logo zamku, logo Programu LRPO, www.sulechow.pl 100 szt. 6 parasol z logo Zamku, logo Programu LRPO, nadruk www.sulechow.pl, jeden kolor, automatyczny, duży (średnica 120 cm), nie składany, rączka drewniana prosta, 100 szt. 7 przenośna pamięć z nadrukiem (logo Zamku, logo Programu LRPO,) o pojemności 4GB, metalowe 200 szt. 8 Breloki metalowe z kółeczkiem na klucze lub karabińczykiem, z wbu-dowaną lampką LED z nadrukiem w jednym kolorze z logo Zamku, logo Programu LRPO 500 szt. 9 Buttony (znaczki), okrągłe o średnicy nie mniejszej niż 50 mm i nie większej niż 70 mm, z nadrukiem 2 kolory z logo Zamku, logo Programu LRPO, data 2010 r. zapinane na agrafkę lub szpilkę. 1000 szt. 10 Notesy, w kratkę, w formacie A5, ilość kartek 100, ze sztywną podkładką, okładką z papieru gramatura 80 g/m2, nadruk na okładce z logo Zamku, logo Programu LRPO, nadruk na stopce kartek notesu logo Zamku, logo Programu LRPO, www.sulechow.pl 1000 szt. 11 Torba papierowa, biała, papier typu kraft biały prążek, z nadrukiem w jednym kolorze (brązowy - mokka) z jednej strony logo Zamku, logo Programu LRPO, www.sulechow.pl, z drugiej strony napis Projekt pn. Renowacja i adaptacja zabytkowego obiektu zamkowego w Sulechowie przy Al. Wielkopolskiej na cele kulturalne wraz z zagospodarowaniem terenu jest współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach LRPO na lata 2007 - 2013 oraz Budżetu Gminy Sulechów, ucho ze sznurka papierowego. Wymiary nie mniejsze niż 24x30x11 cm, gramatura 100g/m2 1000 szt. 2. Wykonawca wykona gadżety w oparciu o projekty przygotowane przez siebie i doręczone Zamawiającemu, po ich zaakceptowaniu przez Kierownika Wydziału Pozyskiwania Środków Unijnych i Promocji Gminy Sulechów. Strony zobowiązane są wzajemnie konsultować estetykę i sposób wykonania gadżetów na etapie przygotowania ich projektów. Wykonawca zobowiązany jest uwzględnić uzasadnione, racjonalne uwagi Zamawiającego w tym zakresie. 3. Zamawiający może zaakceptować przedstawione przez Wykonawcę projekty bez zastrzeżeń lub zgłosić zastrzeżenia co do poszczególnych lub wszystkich przedstawionych mu projektów.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.22.11.23 - Szklanki do napojów 18.51.13.00 - Szmaragdy 39.29.24.00 - Przybory do pisania 30.19.21.22 - Pióra wieczne 39.22.11.21 - Filiżanki 39.22.12.30 - Spodki 39.22.11.22 - Zestawy 39.29.52.00 - Parasole 30.23.45.00 - Pamięci do przechowywania danych 18.51.30.00 - Wyroby biżuteryjne 39.29.85.00 - Ozdoby 22.81.50.00 - Notatniki 18.93.71.00 - Torby do pakowania towarów .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 20.09.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie żąda wnoszenia wadium

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1 Wypełniony formularz oferty na załączniku nr 1 2. Dane Wykonawcy na załączniku nr 1a. 3. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu oraz potencjale technicznym innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączącego go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia. 4. W przypadku składania oferty przez Wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia: a) zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, ustanawiają oni pełno-mocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo repre-zentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego; pełnomocnictwo to musi być podpisane przez wszystkich Wykonawców, b) każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia zobowiązany jest złożyć wszystkie dokumenty dotyczące właściwości Wykonawcy, o których mowa w pkt IV, ppkt 1.1. i 1.2 SIWZ.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Zamawiający dopuszcza dokonanie zmian w umowie dotyczących: - nazwy zadania, numerów kont bankowych oraz działów, rozdziałów i paragrafów klasyfikacji budżetowej, - przedstawicieli stron

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.sulechow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów pok nr 119b.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 14.07.2010 godzina 09:30, miejsce: Gmina Sulechów Plac Ratuszowy 6 66-100 Sulechów Biuro Obsługi Interesanta pok nr 002 - parter.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zadanie współfinansowane z Lubuskiego Regionalnego Programu Operacyjnego (LRPO) na lata 2007-2013 priorytet IV -Rozwój i modernizacja infrastruktury społecznej, Działanie 4.3. - Rewitalizacja zdegradowanych obszarów miejskich i wiejskich.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.