eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Przeprowadzenie kursów komputerowych dla 25 osób powyżej 45 roku życia, w tym osób niepełnosprawnych - uczestników projektu e-45+ , 7 osób - uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 2 osób - uczestników projektu Aktywny rozwój II. Nr postępowaniaOPS.DA.272.10.2011

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-13

Warszawa: Przeprowadzenie kursów komputerowych dla 25 osób powyżej 45 roku życia, w tym osób niepełnosprawnych - uczestników projektu e-45+ , 7 osób - uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 2 osób - uczestników projektu Aktywny rozwój II. Nr postępowania: OPS.DA.272.10.2011
Numer ogłoszenia: 196808 - 2011; data zamieszczenia: 13.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy , ul. Cybisa 7, 02-784 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 0-22 544 12 00, faks 0-22 544 12 01.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ops-ursynow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie kursów komputerowych dla 25 osób powyżej 45 roku życia, w tym osób niepełnosprawnych - uczestników projektu e-45+ , 7 osób - uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 2 osób - uczestników projektu Aktywny rozwój II. Nr postępowania: OPS.DA.272.10.2011.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Przeprowadzenie kursów komputerowych dla 25 osób powyżej 45 roku życia, w tym osób niepełnosprawnych - uczestników projektu e-45+ , 7 osób - uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia współfinansowanych ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego oraz 2 osób - uczestników projektu Aktywny rozwój II. 2. Przedmiot zamówienia wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV) określa kod: 80533200-1 (Kursy komputerowe). 3. Przedmiot zamówienia obejmuje: W ramach projektu e-45+ : Część I: Prince2 w wymiarze 24 godzin dla 1 osoby, Część II: Solidworks w wymiarze 98 godzin dla 1 osoby, Część III: Tworzenie i obsługa baz danych (MS Access, MS Excel) w wymiarze 35 godzin dla 8 osób, Część IV: AutoCad Max w wymiarze 50 godzin dla 2 osób, Część V: AutoCad Aranżacja Wnętrz w wymiarze 50 godzin dla 1 osoby, Część VI: InDesign w wymiarze 50 godzin dla 2 osób, Część VII: Grafik DTP ((Adobe Photoshop, Adobe InDesign, Adobe Illustrator) w wymiarze 90 godzin dla 1 osoby, Część VIII: Grafika komputerowa (CorelDraw, Adobe Photoshop) w wymiarze 60 godzin dla 1 osoby, Część IX: Projektowanie stron www wraz z tworzeniem sklepów internetowych w wymiarze 50 godzin dla 1 osoby, Część X: e-sklep w wymiarze 50 godzin dla 1 osoby, Część XI: Księgowość komputerowa (Symfonia Księgowość i Finanse) w wymiarze 30 godzin dla 4 osób, Część XII: Symfonia handel w wymiarze 16 godzin dla 8 osób, Część XIII: WF-Mag w wymiarze 16 godzin dla 3 osób, Część XIV: Subiekt GT w wymiarze 16 godzin dla 1 osoby. W ramach projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia: Część XV: AutoCad Max w wymiarze 50 godzin dla 1 osób, Część XVI: AutoCad Aranżacja Wnętrz w wymiarze 50 godzin dla 2 osób, Część XVII: Grafika komputerowa (Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe In design, Adobe Illustrator) w wymiarze 50 godzin dla 2 osób, Część XVIII: Kurs komputerowy ogólny (MS Word, MS Excel, Internet) w wymiarze 75 godzin dla 2 osób, Część XIX: Game Designer w wymiarze 75 godzin dla 2 osób. W ramach projektu Aktywny rozwój II: Część XX: Grafika komputerowa ( Corel Draw, Adobe Photoshop, Adobe In design, Adobe Illustrator) w wymiarze 90 godzin dla 1 osoby, Część XXI: JAVA - poziom zaawansowany w wymiarze 50 godzin dla 1 osoby. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia dla poszczególnych części stanowi Załącznik Nr 1 do SIWZ; 5. Zamawiający wymaga aby w ciągu jednego dnia liczba godzin kursu nie przekroczyła 8 godzin dydaktycznych. 6. Zamawiający wymaga aby na 1 uczestnika przypadał 1 komputer. 7. Wykonawca zapewni materiały szkoleniowe wraz z przykładowymi ćwiczeniami i treściami omawianymi każdego dnia szkolenia oraz zaświadczenie o ukończeniu kursu. Kurs kończy się egzaminem wewnętrznym. 8. Wykonawca zapewni poczęstunek (kawa, herbata, napoje, ciastka, kanapki itp.) w każdym dniu szkolenia, na każdej przerwie oraz przed rozpoczęciem szkolenia. Wymagana częstotliwość przerw: min. 1 co 90 minut. 9. Zamawiający wymaga aby w tym samym czasie w jednym pomieszczeniu nie odbywały się inne zajęcia. 10. Zamawiający dopuszcza możliwość realizacji kursów zamkniętych i otwartych. 11. Zamawiający zastrzega, że liczba osób biorących udział w szkoleniu może ulec zmianie na mniejszą. 12. Uzupełnieniem opisu przedmiotu zamówienia są warunki zawarte we wzorze umowy stanowiącym Załącznik nr 7 do SIWZ. 13. Usługa dla I - XIV części przedmiotu zamówienia tj. uczestników projektu e-45+ będzie realizowana w terminach ustalonych po podpisaniu umowy, indywidualnie dla każdego kursu, nie wcześniej niż od dnia 8 sierpnia 2011 r. i nie później niż do dnia 23 września 2011 r. poza siedzibą Ośrodka na terenie Warszawy (terminy w jakich mogą być planowane poszczególne kursy określa załącznik nr 1). Zamawiający z uwagi na fakt, iż uczestnikami projektu są osoby w wieku 45-60 lat, zastrzega, że lokal, w którym będą prowadzone kursy powinien być ogólnie dostępny i odpowiednio przystosowany, w tym dla osób mających problemy z poruszaniem się. Zaleca się aby lokal był dostosowany do potrzeb osób niepełnosprawnych. 14. Usługa dla XV - XIX części przedmiotu zamówienia tj. uczestników projektu Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia będzie realizowana w terminach ustalonych po podpisaniu umowy, indywidualnie dla każdego kursu, nie wcześniej niż od dnia 8 sierpnia 2011 r. i nie później niż do dnia 30 listopada 2011 r. poza siedzibą Ośrodka na terenie Warszawy (terminy w jakich mogą być planowane poszczególne kursy określa załącznik nr 1). 15. Usługa dla XX - XXI części przedmiotu zamówienia tj. uczestników projektu Aktywny rozwój II będzie realizowana w terminach ustalonych po podpisaniu umowy, indywidualnie dla każdego kursu, nie wcześniej niż od dnia 8 sierpnia 2011 r. i nie później niż do dnia 30 listopada 2011 r. poza siedzibą Ośrodka na terenie Warszawy (terminy w jakich mogą być planowane poszczególne kursy określa załącznik nr 1)..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.53.32.00 - Kursy komputerowe .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 21.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Rozpoczęcie: 08.08.2011.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia przez Wykonawcę wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis do rejestru instytucji szkoleniowych wydawany przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365).

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że w ciągu ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, wykonał lub wykonuje (dot. świadczeń okresowych lub ciągłych) co najmniej 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia, których należyte wykonanie potwierdzone zostanie przez Wykonawcę załączonymi do oferty dokumentami, np. referencjami. Uwaga: Zamawiający wyjaśnia, że zapis cyt. 3 usługi polegające na przeprowadzeniu kursów o tematyce tożsamej lub zbliżonej do przedmiotu zamówienia dotyczy każdorazowo kursu wymienionego w części do której przystępuje Wykonawca. W przypadku przystępowania do dwóch lub więcej części przedmiotu zamówienia Wykonawca powinien wykazać realizację co najmniej 3 usług każdego z kursów wymienionych w części do której przystępuje.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie).

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • (Zamawiający nie wyznacza szczegółowych warunków w tym zakresie).

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada opłacone ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie prowadzonej działalności, zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1) oświadczenie Wykonawcy o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, określonych w art. 22 ust. 1 pkt 1 - 4 ustawy Pzp, sporządzone według treści Załącznika Nr 3 do SIWZ( dokument w oryginale); 2) Zaświadczenie o wpisie do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy właściwy ze względu na siedzibę instytucji szkoleniowej (Rozporządzenie Ministra Gospodarki i Pracy z dnia 27 października 2004 r. w sprawie rejestru instytucji szkoleniowych Dz. U. Nr 236, poz. 2365) ( dokument w oryginale lub potwierdzony za zgodność z oryginałem). Uwaga : Wykonawca powinien złożyć także oświadczenie mówiące o tym, że zaświadczenie o wpisie instytucji szkoleniowej do rejestru instytucji szkoleniowych wydawane przez Wojewódzki Urząd Pracy, jest aktualne w roku bieżącym, tj. 2011, co jest jednoznaczne z tym, iż Wykonawca w roku bieżącym nadal prowadzi działalność szkoleniową (dokument w oryginale); 3) zaakceptowane przez Wykonawcę warunki umowy - zał. Nr 7 do SIWZ, - Wykonawca akceptuje wzór umowy podpisem na ostatniej stronie umowy. Przyjęcie przez Wykonawcę postanowień umowy stanowi jeden z warunków ważności oferty; 4) oryginały pełnomocnictw, o których mowa w rozdziale IV ust. 3 i rozdziale VI ust. 6 SIWZ (o ile ustanowiono), dopuszcza się kopie notarialnie potwierdzone.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

8. Dopuszcza się możliwość zmiany umowy w rozumieniu art. 144 ust. 1 ustawy Pzp w przypadku zmiany prawa lub wystąpienia innych okoliczności, których nie można było przewidzieć, a które uniemożliwiałyby wykonanie przedmiotu umowy zgodnie z jej treścią i celem, w szczególności: a) Zmiany stawki podatku VAT w przypadku zmiany przepisów ustawy o podatku od towaru i usług i podatku akcyzowym w odniesieniu odpowiednio do całości lub danej części wartości zamówienia, którego zmiana dotyczy, przy czym wartość brutto określona w umowie jest wartością stałą. b) Obniżenie ilości/wielkości przedmiotu zamówienia i tym samym wynagrodzenia Wykonawcy, wynikające z zaistnienia obiektywnych przesłanek konieczności takiej zmiany.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.ops-ursynow.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Siedziba Zamawiającego - Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy ul. Cybisa 7, pokój nr 14..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 21.07.2011 godzina 11:45, miejsce: Siedziba Zamawiającego - Ośrodek Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy przy ul. Cybisa 7, pokój nr 14..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt e-45+ i projekt Dobra marka - OPS Ursynów budzi do życia są współfinansowane ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Projekt Aktywny rozwój II jest finansowany ze środków własnych Ośrodka Pomocy Społecznej Dzielnicy Ursynów m.st. Warszawy..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.