eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Kazimierz DolnyZakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa SSWiN i CCTV wraz z montażem i uruchomieniem w obiektach Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu DolnymCzęść 1. Dom Marii i Jerzego Kuncewiczów Część 2. Kamienica Celejowska.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-07-22

Kazimierz Dolny: Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa SSWiN i CCTV wraz z montażem i uruchomieniem w obiektach Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: Część 1. Dom Marii i Jerzego Kuncewiczów Część 2. Kamienica Celejowska.
Numer ogłoszenia: 196579 - 2010; data zamieszczenia: 22.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym , ul. Podzamcze 20, 24-120 Kazimierz Dolny, woj. lubelskie, tel. 081 8810288, faks 081 8810277.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa SSWiN i CCTV wraz z montażem i uruchomieniem w obiektach Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: Część 1. Dom Marii i Jerzego Kuncewiczów Część 2. Kamienica Celejowska..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa SSWiN i CCTV wraz z montażem i uruchomieniem w obiektach Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: Część 1. Dom Marii i Jerzego Kuncewiczów, Część 2. Kamienica Celejowska. Są to obiekty zabytkowe, w których zlokalizowane są oddziały Muzeum Nadwiślańskiego, udostępnione dla zwiedzających i pełniące głównie funkcje wystawiennicze. Przedmiot zamówienia służy realizacji pierwszego etapu tworzenia sieciowego systemu zabezpieczenia zabytków należących do Muzeum Nadwiślańskiego. Wymusza to zachowanie rygorów umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i kontynuację prac w stosunku do kolejnych obiektów na tym samym sprzęcie i oprogramowaniu zarządzającym. Zakres zamówienia obejmuje realizację w każdym z wymienionych obiektów lokalnych systemów SSWiN i CCTV. W każdym obiekcie systemy te będą wzajemnie połączone poprzez zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem wyposażony w moduł alarmowy i telewizyjny. Dodatkowo w jednym z obiektów planowana jest lokalizacja urządzeń wyposażenia centrum ochrony i obsługi, które poprzez sieć Internetu zapewni pełny nadzór nad systemami SSWiN i CCTV zamontowanymi w poszczególnych obiektach. Oprogramowanie zarządzające zapewnia zarządzanie całościowe wszystkimi aplikacjami. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o projekty uzgodnione z Ośrodkiem Ochrony Zbiorów Publicznych. W zakresie przedmiotu zamówienia jest również wykonanie dokumentacji powykonawczych. Zakres planowanych prac oraz zestawienie materiałów i urządzeń stanowią załącznik do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2010.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. Posiadają koncesję na prowadzenie działalności gospodarczej w zakresie usług ochrony osób i mienia. B. Posiadają aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykażą 3 (słownie: trzy) usługi wykonane w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia usług, odpowiadające swoim rodzajem usługom stanowiącym przedmiot zamówienia (obiekty zabytkowe, obiekty muzealne, ośrodki kultury), z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat realizacji i odbiorców oraz załączą dokumenty potwierdzające, że usługi te zostały wykonane należycie i terminowo.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • A. Zatrudniają na umowę o pracę pracownika, który posiada zaświadczenie ukończenia specjalistycznego kursu z zakresu zabezpieczenia obiektów muzealnych wydane przez Ośrodek Ochrony Zbiorów Publicznych. B. Zatrudniają co najmniej jedną osobę legitymującą się posiadaniem licencji pracownika zabezpieczenia technicznego drugiego stopnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Posiada polisę ubezpieczeniową od odpowiedzialności cywilnej o minimalnej sumie gwarancyjnej w wysokości 500.000,00 zł i będzie kontynuować ubezpieczenie przez cały okres trwania umowy.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • koncesję, zezwolenie lub licencję
    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
    • opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
    • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
    • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy Oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w pkt. A2, B1, B2 dla każdego partnera z osobna, pozostałe dokumenty składane są wspólnie.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.muzeumnadwislanskie.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 30.07.2010 godzina 08:45, miejsce: Muzeum Nadwiślańskie w Kazimierzu Dolnym ul. Podzamcze 20 24-120 Kazimierz Dolny.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa SSWiN i CCTV wraz z montażem i uruchomieniem w obiektach Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: Część 1. Dom Marii i Jerzego Kuncewiczów.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Są to obiekty zabytkowe, w których zlokalizowane są oddziały Muzeum Nadwiślańskiego, udostępnione dla zwiedzających i pełniące głównie funkcje wystawiennicze. Przedmiot zamówienia służy realizacji pierwszego etapu tworzenia sieciowego systemu zabezpieczenia zabytków należących do Muzeum Nadwiślańskiego. Wymusza to zachowanie rygorów umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i kontynuację prac w stosunku do kolejnych obiektów na tym samym sprzęcie i oprogramowaniu zarządzającym. Zakres zamówienia obejmuje realizację w każdym z wymienionych obiektów lokalnych systemów SSWiN i CCTV. W każdym obiekcie systemy te będą wzajemnie połączone poprzez zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem wyposażony w moduł alarmowy i telewizyjny. Dodatkowo w jednym z obiektów planowana jest lokalizacja urządzeń wyposażenia centrum ochrony i obsługi, które poprzez sieć Internetu zapewni pełny nadzór nad systemami SSWiN i CCTV zamontowanymi w poszczególnych obiektach. Oprogramowanie zarządzające zapewnia zarządzanie całościowe wszystkimi aplikacjami. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o projekty uzgodnione z Ośrodkiem Ochrony Zbiorów Publicznych. W zakresie przedmiotu zamówienia jest również wykonanie dokumentacji powykonawczych. Zakres planowanych prac oraz zestawienie materiałów i urządzeń stanowią załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Zakup zintegrowanego systemu bezpieczeństwa SSWiN i CCTV wraz z montażem i uruchomieniem w obiektach Muzeum Nadwiślańskiego w Kazimierzu Dolnym: Część 2. Kamienica Celejowska..

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Są to obiekty zabytkowe, w których zlokalizowane są oddziały Muzeum Nadwiślańskiego, udostępnione dla zwiedzających i pełniące głównie funkcje wystawiennicze. Przedmiot zamówienia służy realizacji pierwszego etapu tworzenia sieciowego systemu zabezpieczenia zabytków należących do Muzeum Nadwiślańskiego. Wymusza to zachowanie rygorów umożliwiających realizację przedmiotu zamówienia i kontynuację prac w stosunku do kolejnych obiektów na tym samym sprzęcie i oprogramowaniu zarządzającym. Zakres zamówienia obejmuje realizację w każdym z wymienionych obiektów lokalnych systemów SSWiN i CCTV. W każdym obiekcie systemy te będą wzajemnie połączone poprzez zintegrowany system zarządzania bezpieczeństwem wyposażony w moduł alarmowy i telewizyjny. Dodatkowo w jednym z obiektów planowana jest lokalizacja urządzeń wyposażenia centrum ochrony i obsługi, które poprzez sieć Internetu zapewni pełny nadzór nad systemami SSWiN i CCTV zamontowanymi w poszczególnych obiektach. Oprogramowanie zarządzające zapewnia zarządzanie całościowe wszystkimi aplikacjami. Przedmiot zamówienia będzie realizowany w oparciu o projekty uzgodnione z Ośrodkiem Ochrony Zbiorów Publicznych. W zakresie przedmiotu zamówienia jest również wykonanie dokumentacji powykonawczych. Zakres planowanych prac oraz zestawienie materiałów i urządzeń stanowią załącznik do SIWZ..

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 35.12.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.10.2010.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.