Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2014-09-15
Pyrzyce: Wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła
Numer ogłoszenia: 196563 - 2014; data zamieszczenia: 15.09.2014
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Poradnia Psychologiczno-Pedagogiczna w Pyrzycach , ul. Lipiańska 4, 74-200 Pyrzyce, woj. zachodniopomorskie, tel. 91 5700744, faks 91 5700744.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.poradniapyrzyce.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Wykonywanie usług koordynatorów sieci współpracy i samokształcenia w ramach projektu Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła Poniższy opis dotyczy każdej z czterech części odrębnie: Zadania koordynatora sieci współpracy i samokształcenia przeciętnie 70h/msc 1) zdiagnozowanie potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, współpraca ze Szkolnym Organizatorem Rozwoju Edukacji (SORE), 2) organizacja sieci współpracy i samokształcenia oraz jej pracy na podstawie zdiagnozowanych potrzeb rozwojowych nauczycieli/ dyrektorów szkół i przedszkoli, 3) opracowanie planów pracy sieci współpracy i samokształcenia na 1 rok szkolny (zgodnych z potrzebami zgłoszonymi przez dyrektorów/ nauczycieli - uczestników sieci) i harmonogramu spotkań, 4) opracowanie rocznych sprawozdań z działalności sieci współpracy i samokształcenia wg wzoru przekazanego przez Biuro projektu, 5) opracowanie miesięcznych raportów z funkcjonowania i pracy sieci współpracy i samokształce-nia, 6) opracowanie ankiet oraz przeprowadzenie badania ankietowego i wywiadów z nauczycielami/ dyrektorami szkół/przedszkoli na początku i na koniec działania sieci współpracy i samo-kształcenia, opracowanie raportów z przeprowadzonych badań ankietowych i wywiadów, 7) organizacja, przygotowanie i prowadzenie spotkań sieci współpracy i samokształcenia, 8) kierowanie pracami sieci współpracy i samokształcenia, dokumentowanie postępów prac sie-ci współpracy i samokształcenia, bieżącej działalności sieci współpracy i samokształcenia, odby-tych spotkań (w tym m.in., listy obecności, potwierdzenia otrzymania materiałów pomocniczych dla uczestników szkoleń), 9) wspieranie aktywności nauczycieli/ dyrektorów szkół/ przedszkoli - uczestników sieci współ-pracy i samokształcenia, 10) motywowanie uczestników do samokształcenia i korzystania z platformy internetowej udostęp-nionej przez Ośrodek Rozwoju Edukacji, 11) systematyczne moderowanie pracy sieci, w tym forum dyskusyjnego oraz wymiany doświad-czeń dla uczestników sieci współpracy i samokształcenia, 12) monitorowanie aktywności uczestników sieci współpracy i samokształcenia na platformie inter-netowej, 13) promowanie działalności koordynowanych sieci współpracy i samokształcenia oraz wypracowa-nych rozwiązań, 14) współpraca przy opracowaniu Powiatowego Programu Wspomagania i raportu z jego wdrażania, 15) współpraca przy organizacji i przygotowaniu szkoleń dla uczestników sieci, 16) wskazanie merytorycznych wymagań na ekspertów zewnętrznych, którzy będą prowadzili warsztaty/ konsultacje w obszarze tematycznym sieci współpracy i samokształcenia, 17) współpraca z ekspertami zewnętrznymi przy przygotowaniu materiałów szkoleniowych, 18) kontakty z ekspertami zewnętrznymi, 19) współpraca z Zespołem Zarządzającym Projektu w celu prawidłowej realizacji umowy. Wykonawca uczestniczy w spotkaniach zespołu koordynatorów sieci. Spotkania zespołu, odbywać się będą dwa razy w miesiącu, w dni robocze (od poniedziałku do piątku), lub w razie konieczności - częściej. O terminach spotkań Wykonawca zawiadamiany będzie drogą elektroniczną bądź telefoniczną, nie później niż na dwa dni przed planowanym terminem spo-tkania. W przypadku kolizji obowiązków wynikających z umowy zawartej z Zamawiającym oraz innych obowiązków osoby pełniącej wskazaną funkcję, pierwszeństwo mają obowiązki wynikające z umowy zawartej w wyniku niniejszego postępowania..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.52.10.00 - Usługi opracowywania programów szkoleniowych 80.00.00.00 - Usługi edukacyjne i szkoleniowe .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.08.2015.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1.Oferta powinna być zabezpieczona wadium w wysokości: 2 800,00 PLN (słownie: dwa tysiące osiemset złotych), jeśli wykonawca składa ofertę na wszystkie części; 700,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 1; 700,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 2; 700,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 3; 700,00 PLN, jeśli wykonawca składa ofertę na część 4; Wadium może być wniesione w : pieniądzu, poręczeniach bankowych lub SKOK, z tym, że poręczenie SKOK jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach ubezpieczeniowych lub bankowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 , 2000 r. z późniejszymi zmianami). 1.1. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu, kwota oznaczona w punkcie 1 powinna zostać przelana na konto Zamawiającego: nr konta: 55 2030 0045 1110 0000 0363 4190 a Wykonawca dołączy do oferty kserokopię polecenia przelewu. Uwaga: Wadium w pieniądzu wnosi się przelewem na rachunek bankowy wskazany przez Zamawiają-cego (art. 45 ust. 7 ustawy). 2. Wadium będzie wniesione w momencie uznania rachunku Zamawiającego (realnego wpływu wa-dium na rachunek Zamawiającego przed terminem składania ofert). 2.1 W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna, należy je złożyć w kasie Zamawiającego a kopię dokumentu umieścić w kopercie z ofertą. 1.Termin wnoszenia wadium upływa wraz z upływem terminu składania ofert. 2.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najko-rzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, za wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a PZP. 3.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wa-dium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu za-bezpieczenia należytego wykonania umowy. 4.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wa-dium na podstawie pkt 4, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiające-go. 5.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.Wykonawca traci wadium wraz z odsetkami na rzecz Zamawiającego, jeżeli: a.odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określo-nych w ofercie, b.zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżą-cych po stronie Wykonawcy, c.Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 PZP, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP lub pełnomocnictwa, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie, 7.Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający zwraca wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek Wykonawcy.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający wymaga, aby wykonawcy składający ofertę wykazali, że dysponują: a)Dla części 1 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję koor-dynatora sieci współpracy i samokształcenia - Pozapedagogiczne obowiązki dyrektora szkoły, która spełnia łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowaniem pedagogicznym, co najmniej 5-letni staż pracy pedagogicz-nej, w tym min. 2 letnie doświadczenie w pracy na stanowisku kierowniczym w syste-mie oświaty w ciągu ostatnich 3 lat, wykonała w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 szkoleń dla grupy min. 10 nauczycieli lub kierowała min. 5 spotkaniami/ warsztatami dla grupy min. 10 nauczycieli poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań problemów edukacyjno - wychowawczych. b)Dla części 2 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję koor-dynatora sieci współpracy i samokształcenia Dostosowanie form i metod pracy szkoły i przedszkola do wymagań ucznia i dziecka o specjalnych potrzebach edukacyjnych, która spełnia łącznie następujące warunki: wykształcenie wyższe II stopnia pedago-giczne, co najmniej 5-letni staż pracy pedagogicznej w pracy z uczniem o specjalnych potrzebach edukacyjnych, wykonała w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 szkoleń dla grupy min. 10 nauczycieli lub kierowała min. 5 spotkaniami/warsztatami dla grupy min. 10 nauczycieli poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań problemów edukacyjno - wychowawczych. c)Dla części 3 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję koor-dynatora sieci współpracy i samokształcenia Praca z uczniem młodszym - jak sku-tecznie i efektywnie pracować w grupie sześciolatków i siedmiolatków, która spełnia łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe II stopnia z przygotowa-niem pedagogicznym, co najmniej 10-letni staż pracy pedagogicznej, w tym co naj-mniej 5-letni staż pracy z dziećmi młodszymi (do 3 klasy szkoły podstawowej włącznie) wykonała w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 szkoleń dla grupy min. 10 nauczycieli lub kierowała min. 5 spotkaniami/warsztatami dla grupy min. 10 nauczycieli poświęco-nymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań problemów edukacyjno - wychowaw-czych. d)Dla części 4 - jedną osobą, która pełnić będzie na rzecz Zamawiającego funkcję koor-dynatora sieci współpracy i samokształcenia Praca z dzieckiem i uczniem trudnym wychowawczo i jego otoczeniem, która spełnia łącznie następujące warunki: posiada wykształcenie wyższe II stopnia psychologiczne lub pedagogiczne, co najmniej 10-letni staż pracy pedagogicznej, w tym co najmniej 5-letnie doświadczenie w pracy z uczniem trudnym, wykonała w okresie ostatnich 3 lat co najmniej 5 szkoleń dla grupy min. 10 nauczycieli lub kierowała min. 5 spotkaniami/ warsztatami dla grupy min. 10 nauczycieli poświęconymi zespołowemu wypracowaniu rozwiązań problemów eduka-cyjno - wychowawczych.. spełnia/nie spełnia
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
zamawiający nie precyzuje warunku w tym zakresie
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
3.1 Formularz ofertowy - załącznik nr 1. 3.2 Dowód wpłacenia/wniesienia wadium. 3.3 Dokumenty służące ocenie ofert w kryterium kwalifikacje kadry wymienione w Dziale VII SIWZ
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 60
- 2 - kwalifikacje kadry - 40
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.poradniapyrzyce.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pyrzycach
Ul. Lipiańska 4
74-200 Pyrzyce.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.09.2014 godzina 16:45, miejsce: Poradnia Psychologiczno - Pedagogiczna w Pyrzycach Ul. Lipiańska 4 74-200 Pyrzyce.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nowoczesny nauczyciel - nowoczesna szkoła, PO KL.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z PYRZYC
- Kompleksowe sprzątanie w budynku Urzędu Miejskiego w Pyrzycach Plac Ratuszowy 1 oraz budynków Archiwum Zakładowego
- "Poprawa dostępności Szkoły Podstawowej z Oddziałami Integracyjnymi im. L. Teligi w Pyrzycach poprzez przebudowę głównego wejścia do budynku szkoły "
- Częściowa modernizacja ogrodzenia na cmentarzu komunalnym w Pyrzycach dz. nr 33 obręb 7 m. Pyrzyce wraz z usunięciem drzew i wyrównaniem terenu.
więcej: przetargi w Pyrzycach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kurs na prawo jazdy kat. C oraz kat. C+E w zakresie części praktycznej
- "Kompleksowa usługa org. i przeprowadzenia konferencji dla przedstawicieli jednostek samorządu terytorialnego (JST), PCPR, OPS oraz podmiotów i organizacji zaangażowanych w proces tworzenia (LPDI)".
- Usługi szkoleniowe w zakresie realizacji szkoleń/kursów zawodowych dla uczniów i nauczycieli
- Przeprowadzenie szkoleń z kompetencji interpersonalnych dla personelu medycznego Uniwersyteckiego Centrum Stomatologii i Medycyny Specjalistycznej Sp. z o.o.
- "Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usług szkoleniowych realizowanych w ramach projektu ROPS w Toruniu pt. "Koordynacja spójnej polityki społecznej Kujaw i Pomorza"
- PRZEPROWADZENIE KURSÓW I SZKOLEŃ DLA NAUCZYCIELI I UCZNIÓW ZESPOŁU SZKÓŁ BUDOWNICTWA I KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO IM. EUGENIUSZA KWIATKOWSKIEGO W KONINIE
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.