Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-21
Elbląg: Elektroniczny system kolejkowy
Numer ogłoszenia: 196538 - 2008; data zamieszczenia: 21.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski, ul. Łączności 1, 82-300 Elbląg, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 2353536, 2393125, fax 055 2353555, 2393334.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.umelblag.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Elektroniczny system kolejkowy.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest: Elektroniczny system kolejkowy Przedmiot główny: Nazewnictwo wg CPV: Komputerowy system sterujący Przedmiot dodatkowy: Nazewnictwo wg CPV: Usługi instalacyjne urządzeń komputerowych Nazewnictwo wg CPV: Przeszkolenie pracowników Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego elektronicznego systemu kolejkowego składającego się ze: sprzętu, licencji niezbędnych do uruchomienia systemu w Urzędzie Miejskim w Elblągu, materiałów eksploatacyjnych umożliwiających wydruk min. 100 tys. biletów oraz montaż, wdrożenie i przeszkoleniem stanowiskowe dla pracowników. System powinien obejmować 5 stanowisk. Miejsce dostawy: Urząd Miejski w Elblągu Wydział Świadczeń Rodzinnych 82-300 Elbląg, ul. Jaśminowa 11. 2. Zamawiający wymaga, aby Elektroniczny system kolejkowy był wyposażony w następujące urządzenia: 1) automat biletowy, który jednocześnie będzie pełnić funkcje dystrybutora biletów oraz funkcje interaktywnej recepcji/informacji (monitor dotykowy LCD min. 17 cali). Pobranie biletu ma odbywać się przez dotknięcie przez klienta pola z wybranym opisem. Na bilecie powinno znajdować się oznaczenie grupy załatwianych spraw wraz z oznaczeniem kolejnego numeru, data, godzina, ilość osób oczekujących oraz przewidywany czas oczekiwania. 2) wyświetlacze stanowiskowe - 5 sztuk, umożliwiające wyświetlenie 4 znaków np. B999, 3) wyświetlacz informacyjny, który ma możliwość wyświetlenia następujących informacji: a) przewidywany czas oczekiwania na obsługę b) liczba oczekujących klientów c) aktualnie obsługiwane numery w grupach d) data i godzina e) dowolny tekst informacyjny, stały lub płynący 4) komputer z monitorem LCD (min. 17 cali) do obsługi aplikacji zarządzającej systemem kolejkowym, 5) terminale przywoławcze - 5 sztuk. Terminale powinny być aplikacją instalowaną na stacjach znajdujących się na stanowiskach obsługi. Terminale do przywoływania kolejnych klientów powinny podawać również szereg informacji np.: liczbę klientów oczekujących na obsługę, aktualny czas oczekiwania w obsługiwanej przez dane stanowisko grupie i inne. Terminal powinien wykorzystywać maszynę wirtualną JAVA, mieć możliwość uruchamiania z przeglądarki i nie wymagać specjalnej instalacji na stacji roboczej. Wygląd terminala powinien być w pełni konfigurowalny. 3. Zamawiający wymaga, aby system: 1) pracował w sieci w celu przekazywania on - line pełnych informacji o postępie załatwiania klientów, pracy stanowisk itp. oraz możliwości wydruków raportów statystycznych na dowolnych komputerach wskazanych przez użytkownika pracujących w sieci logicznej, 2) posiadał program umożliwiający sporządzanie statystyk okresowych, 3) pracował z generatorem mowy (głosowe przywoływanie klientów - głos generowany przez komputer), system nagłaśniający powinien posiadać min. 2 głośniki, 4) umożliwiał identyfikację klientów na podstawie numeru identyfikacyjnego, 5) posiadał możliwość przekazywania informacji z systemu na strony www Urzędu (w czasie rzeczywistym) takich jak liczba oczekujących klientów w odniesieniu do poszczególnych grup i przewidywany czas oczekiwania na obsługę, 6) umożliwiał zastosowanie opcji służącej do umawiania spotkań (w tym przez Internet). 4. Zamawiający wymaga także, aby była możliwość pozyskiwania z systemu informacji takich jak: 1) dotyczących klienta: a) czasu przybycia, b) czasu oczekiwania, c) czasu obsługi, d) stanowiska, e) osoby obsługującej, f) zaplanowania kolejnej wizyty, 2) dotyczących urzędu: a) grupy usług, b) stanowiska pracy, c) kodów operacji, d) personelu, e) efektywności. 5. Zamawiający wymaga dostarczenia materiałów eksploatacyjnych umożliwiających wydruk min. 100 tys. biletów. 6. Zamawiający wymaga udzielenia 24 miesięcy gwarancji. 7. Zamawiający informuje, że cena nie podlega waloryzacji. 8. Zamawiający nie określa w SIWZ, która część zamówienia nie może być powierzona podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, której wykonanie powierzy podwykonawcom. 9. Zakres zamówienia obejmuje dostawę fabrycznie nowego elektronicznego systemu kolejkowego składającego się ze: sprzętu, licencji niezbędnych do uruchomienia systemu w Urzędzie Miejskim w Elblągu, materiałów eksploatacyjnych umożliwiających wydruk min. 100 tys. biletów oraz montaż, wdrożenie i przeszkoleniem stanowiskowe dla pracowników. 10. Zamawiający informuje, że nie przewiduje udzielania zamówień uzupełniających. Zamawiający wymaga złożenia: - zgodnie z pkt 6.3. SIWZ - Oświadczenia wynikającego z art. 25 ust. 1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych o treści: Zgodnie z art. 25 ust.1 pkt 2) ustawy Prawo zamówień publicznych oświadczam, że oferowane dostawy spełniają wymagania określone przez Zamawiającego w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia. Uwaga: a) Treść wymaganego Oświadczenia Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenie składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.25.10.00-3, 50.96.11.10-3, 74.54.20.00-0.
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 22.10.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu o udzielenie zamówienia mogą wziąć udział Wykonawcy nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych i spełniający warunki art. 22 ust. 1 tj. Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu zostanie dokonana na podstawie złożonych dokumentów i oświadczeń wymienionych w pkt 6. SIWZ, metodą spełnia / nie spełnia. 1. Potwierdzenia spełnienia warunku wymienionego w Sekcji III.2) pkt 1) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie dokumentu wymienionego w pkt 6.2. SIWZ. 2. Potwierdzenia spełnienia warunków wymienionych w Sekcji III.2) pkt 2), w Sekcji III.2) pkt 3) i w Sekcji III.2) pkt 4) ogłoszenia Zamawiający dokona na podstawie oświadczeń.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający wymaga dostarczenia: - zgodnie z pkt 6.1. SIWZ - Oświadczeń wynikających z art. 22 i 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. Uwaga: a) Treść wymaganych Oświadczeń Zamawiający przekazuje na ZAŁĄCZNIKU NR 2 do SIWZ. b) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oświadczenia składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. - zgodnie z pkt 6.2. SIWZ - Aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionych nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Uwaga: a) W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia dokument składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Dokumenty należy składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. UWAGA: 1. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów wymienionych w pkt 6.2. SIWZ składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzające odpowiednio, że: 1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości; Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 2. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt 1. UWAGI zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Dokumenty te powinny być wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. Dokumenty sporządzone w języku obcym muszą być złożone wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez Wykonawcę.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.umelblag.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miejski w Elblągu, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 125, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.08.2008 godzina 09:30, miejsce: Urząd Miejski w Elblągu, Wydział Zamówień Publicznych, pokój nr 125, 82-300 Elbląg, ul. Łączności 1.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1. Opłata za SIWZ obejmuje koszty jej druku oraz przekazania.
INNE PRZETARGI Z ELBLĄGA
- Wykonanie robót termomodernizacyjnych budynku Przedszkola nr 21 przy ul. Wiejskiej 6 w Elblągu w ramach zadania pn.: "Poprawa efektywności (...)
- ŚWIADCZENIE USŁUGI DOZORU I OCHRONY TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWEGO Z OBSŁUGĄ PORTIERNI WRAZ Z OBSŁUGĄ PARKINGU NIESTERZEŻONEGO DLA SAMOCHODÓW CIĘŻAROWYCH NA TERMINALU PRZEŁADUNKOWO - SKŁADOWYM
więcej: przetargi w Elblągu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Szkolenie z języka angielskiego zgodnie z porozumieniem STANAG 6001
- Wykonanie i uruchomienie HUTNICZEGO CENTRUM DOWODZENIA - przestrzeni edukacji i eksploracji
- Wzmocnienie krajowego systemu cyberbezpieczeństwa "Cyberbezpieczny Samorząd"
- Dostawa i wdrożenie systemu Elektronicznego Zarządzania Dokumentacja (EZD)
- Wdrożenie Systemu do Elektronicznego Obiegu Dokumentów i Automatyzacji Procesów Biznesowych (SEOD) wraz z integracją z systemem KS FKW oraz systemem KS ASW dla Wrocławskiego Centrum Zdrowia
- Przeprowadzenie specjalistycznego szkolenia online dla 2 osób IDS-2 Stosowanie i Interpretacja Skal Inteligencji i Rozwoju dla Dzieci i Młodzieży oraz zakup kompletnego narzędzia IDS-2
więcej: Komputerowy system sterujący »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





