eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Piekoszów › Budowa kotłowni wodnej opalanej ziarnem owsa w budynku GOK w Piekoszowie

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Piekoszów: Budowa kotłowni wodnej opalanej ziarnem owsa w budynku GOK w Piekoszowie
Numer ogłoszenia: 196459 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Piekoszów, ul. Częstochowska 66A, 26-065 Piekoszów, woj. świętokrzyskie, tel. 041 3061008, fax 041 3062193.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.piekoszow.pl/przetargi

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kotłowni wodnej opalanej ziarnem owsa w budynku GOK w Piekoszowie.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa kotłowni wodnej opalanej ziarnem owsa w budynku GOK w miejscowości Piekoszów przy ul. Kolejowej nr 2 na działce o numerze 416/10.
Zakres robót do wykonania:
- fundament pod piec grzewczy 100x160x30 cm
- ścianka działowa o odporności ogniowej 120 min. Z drzwiami T-60 o wymiarach 1000x2000 mm z samozamykaczem, bezklamkowe,
- drzwi zewnętrzne p.poż. T-30 o wymiarach 1000x2000 mm z samozamykaczem bezklamkowe od strony kotła.
- demontaż starych i montaż nowych okien szt. 3 oraz zabezpieczeń z krat,
- posadzka w kotłowni 30,38 m2
- wykończenie ścian płytkami glazury 35,47 m2,
- malowanie ścian i sufitów farbą emulsyjną 71 m2,
- otwory montażowe dla wentylacji nawiewnej x2, odprowadzenia spalin x1, zasypu ziarna x 1 fi 100 i wywiewnej x3,
- rozbiórka elementów konstrukcji betonowej - schody zewnętrzne
- fundamenty pod słupy konstrukcji podjazdu dla niepełnosprawnych
- montaż konstrukcji podjazdu dla niepełnosprawnych,
- instalacja c.o. z rur stalowych czarnych o połączeniach spawanych izolowanych otulinami termoizolacyjnymi z pianki polietylenowej,
- montaż grzejników płytowych typ C22 i C23,
- zakup i montaż kotła i palnika na ziarno owsa,
- zakup i montaż wymiennika
- zakup i montaż pomp kpl. 5
- zakup i montaż stacji uzdatniania wody
- montaż urządzeń zabezpieczających instalację c.o.
- montaż aparatury kontrolno pomiarowej
- montaż instalacji odprowadzania spalin - komin z blachy stalowej fi 315
- montaż silosa paszowego z blachy stalowej V = 11,3 m3
- montaż silosa paszowego z blachy stalowej V = 730 dm3
- montaż przenośnika ślimakowego do transportu paliwa
- wykonanie i montaż instalacji wentylacji z blachy stalowej
- montaż armatury regulującej, odcinającej , zwrotnej i rurociągów ,
- wykonanie instalacji wod-kan w pomieszczeniu kotłowni,
- próby i uruchomienie kotłowni,
- wykonanie instalacji elektrycznej w kotłowni,
- montaż skrzynek i rozdzielnic skrzynkowych.
Szczegółowy zakres robót zawiera:
Przedmiary robót (technologia kotłowni, architektura i konstrukcja, instalacje sanitarne, instalacje elektryczne, podjazd dla niepełnosprawnych)- załącznik nr 1 do SIWZ, dokumentacja projektowa - załącznik nr 2 do SIWZ.
Prace objęte przedmiotem zamówienia muszą być zgodne ze specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót - załącznik nr 3 do SIWZ
Prace objęte przedmiotem zamówienia winny być wykonane zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, warunkami zawartymi w SIWZ oraz projektem umowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.20.00.00 - Roboty budowlane w zakresie wznoszenia kompletnych obiektów budowlanych lub ich części oraz roboty w zakresie inżynierii lądowej i wodnej Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.33.10.00 - Instalacje cieplne, wentylacyjne i konfekcjonowania powietrza Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.10.00 - Instalowanie urządzeń grzewczych, wentylacyjnych i klimatyzacyjnych Oryginalny kod CPV: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.00 - Instalowanie centralnego ogrzewania Oryginalny kod CPV: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.11.10 - Instalowanie kotłów Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.23.11 - Betonowanie konstrukcji Oryginalny kod CPV: 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej Kod CPV wg słownika 2008: 45.26.24.00 - Wnoszenie konstrukcji ze stali konstrukcyjnej Oryginalny kod CPV: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne Kod CPV wg słownika 2008: 45.11.00.00 - Roboty w zakresie burzenia i rozbiórki obiektów budowlanych; roboty ziemne .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 29.02.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium.
    2. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 7500,00zł.
    (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100 groszy )
    3. Wykonawca wnosi wadium:
    3.1) w pieniądzu, sposób przekazania: Na konto Zamawiającego BS Łopuszno O/Piekoszów Nr 85 8499 0008 0400 0534 2000 0003 z dopiskiem wadium na: Budowa kotłowni wodnej opalanej ziarnem owsa w budynku GOK w Piekoszowie
    Należy do oferty załączyć oryginał lub kserokopie polecenia przelewu.
    Za termin wniesienia wadium w formie przelewu pieniężnego przyjmuje się termin uznania na rachunku zamawiającego.
    3.2) w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym, że zobowiązanie kasy jest zobowiązaniem pieniężnym,
    3.3) w gwarancjach bankowych,
    3.4) w gwarancjach ubezpieczeniowych,
    3.5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z p. zm.)
    sposób przekazania: w ofercie (oryginał dokumentu)
    .

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków:
    1.1 Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
    1.2 Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia;
    1.3 Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia;
    1.4 Nie podlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia.
    Szczegółowy opis dla wykonawców:
    - posiadają doświadczenie zawodowe rozumiane jako należyte wykonanie w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto z zakresu budowy kotłowni, z potwierdzeniem jej należytego wykonania
    - dysponują osobą posiadającą uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi, jak również przynależącą do właściwej izby samorządu zawodowego.
    2. Z ubiegania się o zamówienie publiczne wyklucza się wykonawców, którzy:
    2.1 nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4.
    2.2 podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 Prawa zamówień publicznych.
    2.3 wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji.
    2.4 złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania.
    2.5 nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3 Prawa zamówień publicznych.
    2.6 nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą.
    3. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli:
    3.1 jest niezgodna z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia,
    3.2 jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji
    3.3 zawiera rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia,
    3.4 została złożona przez wykonawcę wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert
    3.5 zawiera omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88 Prawa zamówień publicznych, lub błędy w obliczeniu ceny 3.6 wykonawca w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny
    3.7 jest nieważna na podstawie odrębnych przepisów.
    4. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.
    5. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie w oparciu o dokumenty złożone przez wykonawcę w niniejszym postępowaniu metodą warunku granicznego - spełnia/nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Na ofertę składają się następujące dokumenty i załączniki:
    A.1) Formularz ofertowy - wypełniony i podpisany przez wykonawcę (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4 do SIWZ)
    A.2) dowód wniesienia wadium
    A.3) Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu z art. 22 Prawa zamówień publicznych (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 5 do SIWZ).
    A.4) Dokumenty potwierdzające posiadanie uprawnień/pełnomocnictw osób składających ofertę, o ile nie wynika to z przedstawionych dokumentów rejestrowych.
    A.5) Kosztorysy ofertowe
    B. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 Prawa zamówień publicznych składa następujące dokumenty:
    B.1) Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    B.2) Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    C.W celu potwierdzenia spełnienia warunku posiadania przez wykonawcę niezbędnej wiedzy i doświadczenia oraz dysponowania potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
    C.1) Wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 1 roboty budowlanej o wartości nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto z zakresu budowy kotłowni, z potwierdzeniem jej należytego wykonania (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 6 do SIWZ).
    C.2) Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 7 do SIWZ).
    C.3) Informacja na temat podwykonawców z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 8 do SIWZ
    C.4) Dokumenty stwierdzające, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Opis dokumentów stwierdzających posiadanie wymaganych uprawnień:
    - uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi,
    - aktualne zaświadczenie o przynależności do właściwej izby samorządu zawodowego.
    D.W celu potwierdzenia spełnienia warunku znajdowania się przez wykonawcę w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia należy złożyć następujące dokumenty:
    D.1) Polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności.
    E. Wykonawca zamieszkały poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej:
    E.1) Zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. B1, B2 składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:
    1) nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
    2) nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.
    Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów wskazanych w niniejszym pkt. E zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania - wystawionych nie wcześniej niż w terminach określonych w niniejszym pkt. E
    F. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty wspólnej:
    W przypadku oferty składanej przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (w tym również wspólnicy spółki cywilnej) dokumenty wymienione w pkt: A4, B1, B2, D1 składa każdy z Wykonawców oddzielnie. Pozostałe dokumenty muszą zostać złożone wspólnie.
    Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia, w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu lub do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
    G. Postanowienia dotyczące składanych dokumentów
    Wyżej wymienione dokumenty mogą być złożone w formie oryginałów lub kopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez osobę/y uprawnioną/e do reprezentacji Wykonawcy. Kopia dokumentu musi być poświadczona za zgodność z oryginałem na każdej zapisanej stronie dokumentu przez Wykonawcę lub upoważnionego/ych przedstawiciela/li Wykonawcy
    Dokumenty potwierdzające uprawnienie osób podpisujących ofertę, o ile nie wynikają z przepisów prawa lub innych dokumentów rejestrowych - wymagana forma dokumentu - oryginał lub kopia poświadczona przez notariusza.
    Dokumenty sporządzone w języku obcym są składane wraz z tłumaczeniem na język polski, poświadczonym przez wykonawcę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.piekoszow.pl/przetargi

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Piekoszów
ul. Częstochowska 66a
26-065 Piekoszów
.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.11.2007 godzina 12:00, miejsce: w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy Piekoszów
ul. Częstochowska 66a
26-065 Piekoszów
Sekretariat
.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.