To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2011-07-12
Olsztyn: Dostawa krzeseł i foteli dla Warminsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie
Numer ogłoszenia: 196454 - 2011; data zamieszczenia: 12.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 160550 - 2011r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Warmińsko-Mazurska Filharmonia im. Feliksa Nowowiejskiego w Olsztynie, ul. B. Głowackiego 1, 10-447 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 89 5275175, faks 89 5272302.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa Instytucja Kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa krzeseł i foteli dla Warminsko-Mazurskiej Filharmonii w Olsztynie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Ze względu na charakter obiektu i dbałość o jakość architektury wszystkie zmiany elementów wyposażenia wymagają bezwzględnej akceptacji projektanta. Wymagana będzie wysoka jakość wykonania dostarczanych krzeseł i foteli. 2. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że Zamawiający, ze względu na specyfikę przedmiotu zamówienia, podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych - podstawa prawna art.29 ust.3 ustawy Prawo zamówień publicznych. 3. W przypadku złożenia oferty zawierającej zastosowanie rozwiązań równoważnych, udowodnienie ich funkcjonalnej, użytkowej i jakościowej równoważności z systemami wskazanymi przez Zamawiającego, leży po stronie Wykonawcy. Jeżeli Wykonawca zamierza dostarczyć towar równoważny, niezbędnym jest załączenie jego opisu w załączniku do Formularza Oferty. 4.Przedmiotem zamówienia jest dostawa krzeseł i foteli: a. Krzesło TOM VAC w kolorze białym w ilości 56 sztuk. b. Krzesło TORRO tapicerowane, w kolorze RAL 7024 w wersji z podłokietnikami w ilości 100 sztuk. c. Krzesło obrotowe biurowe ZACK 10 SL P54 PV, tapicerowane w kolorze RAL 7024 w ilości 12 sztuk..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 39.11.00.00 - Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Spółka Jawna, ul.Krasińskiego 24, 40-019 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 56000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 29825,04
Oferta z najniższą ceną: 29825,04 / Oferta z najwyższą ceną: 40983,60
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Spółka Jawna, ul.Krasińskiego 24, 40-019 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 32600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 40713,00
Oferta z najniższą ceną: 40713,00 / Oferta z najwyższą ceną: 46740,00
Waluta: PLN.
Część NR: 3
Nazwa:
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 12.07.2011.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- POKKER OFFICE Tadeusz Kubic Spółka Jawna, ul.Krasinskiego 24, 40-019 Katowice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 12756,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 8088,48
Oferta z najniższą ceną: 8088,48 / Oferta z najwyższą ceną: 10922,40
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z OLSZTYNA
- Roboty remontowe w pomieszczeniach budynku Wydziału Humanistycznego przy ul. Kurta Obitza 1 w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych do stołówki w Szkole Podstawowej nr 3 im. Kawalerów Orderu Uśmiechu w Olsztynie w 2026 roku
- Dostawa inkubatora z podglądem poklatkowym w systemie time-lapse na potrzeby ZIPR Instytutu Rozrodu Zwierząt i Badań Żywności PAN w Olsztynie
- Dostawa artykułów żywnościowych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2026
- Dostawa warzyw i owoców świeżych na potrzeby Zespołu Żłobków Miejskich w Olsztynie w roku 2026
- Zakup i dostawa odczynników do fotometru
więcej: przetargi w Olsztynie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- "Zakup, dostawa i montaż wyposażenia sali warsztatowej dla doradców zawodowych - BIS"
- Dostawa wraz z montażem mebli biurowych dla jednostek Uniwersytetu Przyrodniczego w Poznaniu
- Dostawa regałów stacjonarnych i mebli dla Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie florystyki
więcej: Siedziska, krzesła i produkty z nimi związane, i ich części »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





