Ogłoszenie z dnia 2012-06-12
Trzebnica: DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI 98 000 litrów NA SEZON GRZEWCZY 2012/2013 DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZESPOŁU ADMINISTRACYJNEGO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TRZEBNICY
Numer ogłoszenia: 196412 - 2012; data zamieszczenia: 12.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Administracyjny Placówek Oświatowych , pl. J. Piłsudskiego 1, 55-100 Trzebnica, woj. dolnośląskie, tel. 71 3120259, faks 71 3120259.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.trzebnica.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA LEKKIEGO OLEJU OPAŁOWEGO W ILOŚCI 98 000 litrów NA SEZON GRZEWCZY 2012/2013 DO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH BĘDĄCYCH W ZARZĄDZIE ZESPOŁU ADMINISTRACYJNEGO PLACÓWEK OŚWIATOWYCH W TRZEBNICY.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa oleju opałowego lekkiego na sezon grzewczy 2012/2013 do kotłowni: Szkoła Podstawowa nr 3 ul. M. Konopnickiej 14 55-100 Trzebnica w ilości 3.000 l., Gimnazjum nr 1 w Trzebnicy,ul. św. Jadwigi 10 w ilości 35.000 l., Szkoła Podstawowa w Boleścinie, Boleścin 23, w ilości 25.000 l. , Zespół Szkół w Ujeźdźcu Wielkim, Ujeździec Wielki 46, w ilości 35.000 l Olej powinien spełniać normy PN-C-96024, o następujących parametrach: - wartość opałowa - nie mniej niż 42,6 MJ/kg - zawartość siarki nie większa niż 0,1% - gęstość w temp. 150C - nie większa niż 0,860 kg/l - temperatura zapłonu - min 56 0C.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09.13.51.00 - Olej opałowy .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 30.04.2013.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: NIE JEST WYMAGANE
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
- III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - 1.Wypełniony i podpisany formularz ofertowy. 2. Oświadczenie, że Dostawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy Prawo zamówień publicznych oraz, nie podlega wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, 3. Aktualny odpis(y) z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; z w/w dokumentu ma wynikać status prawny lub forma prawna Dostawcy. Odpis lub zaświadczenie musi zawierać aktualny wykaz osób uprawnionych do reprezentowania Wykonawcy. 4. Aktualną koncesję na wykonywanie działalności gospodarczej w zakresie dystrybucji i obrotu paliwami w zakresie objętym niniejszym zamówieniem wydaną przez Prezesa Urzędu Regulacji Energetyki (aktualność będzie oceniania na podstawie daty ważności określonej w dokumencie). 5. Polisa, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej. 6.Wypełniony i podpisany projekt umowy 
 
- III.3.2) Wiedza i doświadczenie - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością dostawom lub usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że dostawy lub usługi zostały należycie wykonane. Warunek zostanie uznany za spełniony, jeżeli oferent załączy minimum trzy referencje od zamawiających, dla których dostarczył porównywalną ilość opału. 
 
- III.3.3) Potencjał techniczny - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie wymaga składania przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. 
 
- III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie wymaga składania przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. 
 
- III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa - Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku - Zamawiający nie wymaga składania przez wykonawcę dokumentów potwierdzających spełnienie tego warunku. 
 
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
- 
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć: - koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
 
- III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć: - oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
 
- 
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada: III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że: - nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
 
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.trzebnica.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: 55-100 Trzebnica Plac J. Piłsudskiego 1. Budynek Urzędu Miejskiego, pokój 70.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 02.07.2012 godzina 10:00, miejsce: 55-100 Trzebnica Plac J. Piłsudskiego 1. Budynek Urzędu Miejskiego, pokój 70.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z TRZEBNICY
- Usługa sprzątania budynków Sądu Rejonowego w Trzebnicy przy ul. Parkowej 4 oraz przy ul. Świętej Jadwigi 25a w 2026 i 2027 roku
- Przebudowa części drogi powiatowej nr 1321 D w m. Ruda Żmigrodzka polegająca na budowie chodnika
- Dostawa sprzętu w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Zakup koparko - ładowarki w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej
- Dostawa wyposażenia w ramach Programu Ochrony Ludności i Obrony Cywilnej - etap I
- Przebudowa i remont budynku Przedszkola nr 2 w Trzebnicy wraz z remontem placu zabaw i budową "Parku Aktywności" na potrzeby utworzenia nowych 24 miejsc opieki nad dziećmi w wieku do lat 3
więcej: przetargi w Trzebnicy »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa oleju opałowego dla Gminnego Centrum Kultury, Sportu i Rekreacji w Szemudzie na 2026 rok
- Sukcesywna dostawa oleju grzewczego do kotłowni olejowej dla Zespołu Szkół w Sawinie na rok 2026
- Dostawa oleju opałowego lekkiego do kotłowni olejowych w Szkołach Podstawowych i świetlicach wiejskich zlokalizowanych na terenie Gminy Kowalewo Pomorskie w 2026 roku
- Dostawa oleju opałowego dla Domu Pomocy Społecznej OSTOJA w Sośnicowicach
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego lekkiego dla Szkoły Podstawowej im. Jana Pawła II w Lnianie w 2026 roku
- Sukcesywna dostawa oleju opałowego (grzewczego) dla potrzeb jednostek organizacyjnych Gminy Wolin, w 2026 r.
więcej: Olej opałowy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.








