eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SzczecinekZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2007/2008 NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-16

Szczecinek: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2007/2008 NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO
Numer ogłoszenia: 196275 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Zarząd Dróg, ul. 28 Lutego 16, 78-401 Szczecinek, woj. zachodniopomorskie, tel. 094 37-243-60.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ZIMOWE UTRZYMANIE DRÓG POWIATOWYCH W SEZONIE 2007/2008 NA TERENIE POWIATU SZCZECINECKIEGO.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakres zamówienia: Powiatowy Zarząd Dróg w Szczecinku zaprasza do złożenia ofert w przetargu nieograniczonym na: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych w sezonie 2007/2008 w częściach: 1. zadanie 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 1 2. zadanie 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 2 3. zadanie 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 3 4. zadanie 4: Zimowe utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Szczecinka 1.2. Szczegółowy zakres zamówienia omówiony został w Rozdziale III Dokumentacja określająca przedmiot zamówienia. 1.3 Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych, gdzie jedna część zamówienia jest jednym z zadań określonych powyżej.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.21.20.00 - Usługi odśnieżania Kod CPV wg słownika 2008: 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania Oryginalny kod CPV: 90.21.30.00 - Usługi usuwania oblodzeń Kod CPV wg słownika 2008: 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 4.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.03.2008.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: ZAMAWIAJĄCY NIE WYMAGA WNIESIENIA WADIUM.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 3.Warunki, których spełnienie wymagane jest od wykonawców O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy spełniający niżej podane warunki: 3.1. Wykonawca składający ofertę nie może być wykluczony z postępowania na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy. 3.2. Wykonawca składający ofertę musi: 1/ posiadać uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynność, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, 2/ posiadać niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponować osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3/ znajdować się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, Zamawiający będzie dokonywał oceny spełniania tych warunków oraz sprawdzenia kompletności i poprawności na podstawie oświadczeń i dokumentów dostarczonych zgodnie z pkt. 4 SIWZ. Warunki będą oceniane w/g formuły spełnia- nie spełnia. Zamawiający wymaga spełnienia wszystkich tych warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykaz oświadczeń lub dokumentów, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty poświadczające oraz informacje: 4.1. Formularz oferty 4.2. Aktualny (czyli odzwierciedlający stan faktyczny) odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, - wystawiony nie wcześniej niż 6 m-cy przed upływem terminu składania ofert. 4.3. Oświadczenie, że wykonawca spełnia wymagania art. 22 ust. 1 ustawy, spełnia warunki udziału w postępowaniu - art. 44 ustawy, oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 i 2 ustawy (załącznik Nr l do formularza oferty) 4.4. Wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności na formularzu stanowiącymi załącznik Nr 2 do formularza oferty. 4.5. Wykaz niezbędnych do wykonania zamówienia narzędzi i urządzeń jakimi dysponuje wykonawca, na formularzu stanowiącym załącznik Nr 3 do formularza oferty, przewidzianego do realizacji zamówienia. 4.6. Wypełniony formularz cenowy (formularz kosztorysu ofertowego}.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://pzd.szczecinek.ibip.pl/public

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: POWIATOWY ZARZĄD DRÓG UL. 28 LUTEGO 16 78-401 SZCZECINEK.

IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: NIE DOTYCZY

IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: NIE DOTYCZY

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 10:00, miejsce: SIEDZIBA ZAMAWIAJĄCEGO - SEKRETARIAT.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: NIE DOTYCZY

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: zadanie 1: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 1.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz odcinków dróg powiatowych do zimowego utrzymania na terenie OD nr 1 w Szczecinku w sezonie 2007/2008 - zadanie nr 1 znajduje się w rozdziale III SIWZ; długość w km dróg do ZUD - 168,9 Materiały do ZUD dla zadania 1 w postaci mieszanki solno piaskowej zapewnia zamawiający. Zamawiający użyczy Wykonawcy sprawny technicznie następujący sprzęt: zadanie nr 1: jedna piaskarka typu P1, dwa pługi lemieszowe jednostronne lekkie, jeden pług lemieszowy średni Przejęcie w/w sprzętu oraz jego zwrot zostaną potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym. Sprzęt ten będzie wykorzystany do realizacji zadań z zakresu ZUD wyłącznie na rzecz Zamawiającego. Koszt montażu i demontażu i ewentualnych napraw użyczonego sprzętu ponosi całkowicie Wykonawca. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: zadanie 2: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 2.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz odcinków dróg powiatowych do zimowego utrzymania na terenie OD nr 2 w Łeknicy w sezonie 2007/2008 - zadanie nr 2 znajduje się w rozdziale III SIWZ; długość w km dróg do ZUD dla zadania nr 2- 164,3 km Materiały do ZUD dla zadania 2 w postaci mieszanki solno piaskowej zapewnia zamawiający. Zamawiający użyczy Wykonawcy sprawny technicznie następujący sprzęt: zadanie nr 2: dwie piaskarki typu P1, jeden pług lemieszowy średni Przejęcie w/w sprzętu oraz jego zwrot zostaną potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym. Sprzęt ten będzie wykorzystany do realizacji zadań z zakresu ZUD wyłącznie na rzecz Zamawiającego. Koszt montażu i demontażu i ewentualnych napraw użyczonego sprzętu ponosi całkowicie Wykonawca. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: zadanie 3: Zimowe utrzymanie dróg powiatowych na terenie Obwodu Drogowego nr 3.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz odcinków dróg powiatowych do zimowego utrzymania na terenie OD nr 3 w Białym Borze w sezonie 2007/2008 - zadanie nr 3 znajduje się w rozdziale III SIWZ; długość w km dróg do ZUD dla zadania nr 3- 129,5 km Materiały do ZUD dla zadania 2 w postaci mieszanki solno piaskowej zapewnia zamawiający. Zamawiający użyczy Wykonawcy sprawny technicznie następujący sprzęt: - zadanie nr 3: dwie piaskarki typu P1, jeden pług lemieszowy jednostronny lekki, jeden pług lemieszowy średni Przejęcie w/w sprzętu oraz jego zwrot zostaną potwierdzone protokołem zdawczo - odbiorczym. Sprzęt ten będzie wykorzystany do realizacji zadań z zakresu ZUD wyłącznie na rzecz Zamawiającego. Koszt montażu i demontażu i ewentualnych napraw użyczonego sprzętu ponosi całkowicie Wykonawca. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: zadanie 4: Zimowe utrzymanie ulic powiatowych na terenie miasta Szczecinka.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Wykaz odcinków ulic powiatowych do zimowego utrzymania na terenie Miasta Szczecinek w sezonie 2007/2008 - zadanie nr 4 znajduje się w rozdziale III SIWZ; długość w km ulic do ZUD dla zadania nr 4- 12,628 km, powierzchnia chodników do ZUD 23612 m2, powierzchnia zatok postojowych do ZUD 2560 m2. Materiały oraz sprzęt do ZUD dla zadania 4 w całości zapewnia wykonawca. Pozostałe informacje dotyczące przedmiotu zamówienia znajdują się w SIWZ.
  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.21.20.00-6, 90.21.30.00-3.
  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.03.2008.
  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.