eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WłocławekSprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenie przyległym.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2010-01-28

Włocławek: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenie przyległym.
Numer ogłoszenia: 19623 - 2010; data zamieszczenia: 28.01.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej we Włocławku sp. z o.o. , ul. Wieniecka 39, 87-800 Włocławek, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 054 2309020, faks 054 2309016.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pks.wlocl.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenie przyległym..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa obejmująca: sprzątanie i utrzymanie czystości w budynkach oraz na terenie przyległym należącym do PKS we Włocławku sp. z o.o. a w szczególności : a) sprzątanie i utrzymanie czystości pomieszczeń biurowych i innych oraz budynków w części ogólnodostępnej; b) sprzątanie i utrzymywanie czystości chodników i placów parkingowych przy budynkach; c) koszenie i utrzymanie terenów zielonych przy budynkach..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.90.00.00 - Usługi w zakresie sprzątania i odkażania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.91.12.00 - Usługi sprzątania budynków 90.91.92.00 - Usługi sprzątania biur 90.91.40.00 - Usługi sprzątania parkingów 90.61.00.00 - Usługi sprzątania i zamiatania ulic 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 36.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 i 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r.Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) tj. 1. Posiadają uprawnienia do wykonywania działalności lub czynności, w zakresie objętym przedmiotem zamówienia tzn. prowadzą działalność gospodarczą w przedmiotowym zakresie zarejestrowaną w Krajowym Rejestrze Sądowym lub innym organie ewidencji działalności gospodarczej, 2. Posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie w zakresie wykonywania usług określonych w przedmiocie zamówienia, 3. Dysponują odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 4. Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia tj. wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie szkód wyrządzonym osobom trzecim na kwotę min. 100 tys. zł, 5. Zatrudniają 1) ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach. Uwaga! Warunek dodatkowy zastrzeżony przez zamawiającego. 1) Zatrudnienie - oznacza wykonywanie pracy na podstawie stosunku pracy - umowy o pracę. 6. Nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia publicznego na podstawie art.24 ust. 1 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz.177 z późniejszymi zmianami). 7. Zamawiający oceni spełnienie warunków udziału w postępowaniu na podstawie dokumentów załączonych do oferty. Ocena spełnienia warunków wymaganych od wykonawców prowadzoną będzie na podstawie analizy w/w dokumentów metodą spełnia - nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oświadczenia i dokumenty, jakie mają dostarczyć Wykonawcy w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu: a) Załącznik nr 2 - Formularz Ofertowy - wypełniony zgodnie z wzorem; b) Załącznik nr 3 - Oświadczenie Wykonawcy - wypełnione zgodnie z wzorem; c) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzającego, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert; f) aktualna polisa - poświadczająca, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności w zakresie szkód wyrządzonym osobom trzecim na kwotę min. 100 tys. zł; g) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy w postępowaniu (składają tylko wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia np. konsorcjum, spółka cywilna). Szczegóły dotyczące oświadczeń i dokumentów np. formy, zawartości, wykonawców mających siedzibę poza granicami RP itp. w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.pks.wlocl.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej we Włocławku sp. z o.o. ul. Wieniecka 39 87 - 800 Włocławek tel: 54 230 90 20 fax 54 230 90 16 na stronie internetowej Spółki.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.02.2010 godzina 11:30, miejsce: Przedsiębiorstwo Komunikacji Samochodowej we Włocławku sp. z o.o., ul. Wieniecka 39, 87-800 Włocławek, Sekretariat (I pietro)..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający dodatkowo zastrzegł, że o udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 2 ustawy dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2004 r. Nr 19, poz. 177 z późniejszymi zmianami) tj. zatrudniają ponad 50% osób niepełnosprawnych w rozumieniu przepisów o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych lub w rozumieniu właściwych przepisów państw członkowskich Unii Europejskiej lub Europejskiego Obszaru Gospodarczego - jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania w tych państwach. Zamawiający przewidział prawo do rozwiązania umowy jednak pod warunkiem zachowania 6-miesięcznego okresu wypowiedzenia. Szczegóły w Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia i załącznikach do niej..

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.