To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2012-09-12
Kielce: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DWUDNIOWEGO
WYDARZENIA PN.: REGIONALNE FORUM INNOWACJI ORAZ OBSŁUGA DWÓCH, JEDNODNIOWYCH
WYDARZEŃ - BRANŻOWE FORA INNOWACJI
Numer ogłoszenia: 196109 - 2012; data zamieszczenia: 12.09.2012
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 175727 - 2012r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Województwo Świętokrzyskie - Urząd Marszałkowski Województwa Świętokrzyskiego, al. IX Wieków Kielc 3, 25-516 Kielce, woj. świętokrzyskie, tel. 41 3421901, 3421677, 3421576, faks 41 3445265, 3445723.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: KOMPLEKSOWA OBSŁUGA DWUDNIOWEGO WYDARZENIA PN.: REGIONALNE FORUM INNOWACJI ORAZ OBSŁUGA DWÓCH, JEDNODNIOWYCH WYDARZEŃ - BRANŻOWE FORA INNOWACJI.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest kompleksowa obsługa: - dwudniowego wydarzenia pn.: Regionalne Forum Innowacji dla 200 osób, na które składa się: zaplanowanie, przygotowanie oraz jego organizacja z pełną obsługą. Regionalne Forum Innowacji poświęcone będzie promowaniu roli innowacyjności w rozwoju gospodarczym województwa świętokrzyskiego. Ponadto, służyć będzie integracji środowisk biznesowych, naukowych oraz samorządowych przyczyniając się do animowania wspólnych działań na rzecz rozwoju idei innowacyjności oraz - kompleksowa obsługa dwóch, jednodniowych wydarzeń - Branżowych Forów Innowacji dla 100 osób, na którą składa się: zaplanowanie, przygotowanie oraz organizacja z pełną ich obsługą. Branżowe Fora Innowacji poświęcone będą promowaniu roli innowacji w zamówieniach publicznych ( I forum) oraz promowaniu prowadzenia działalności między partnerami handlowymi (przedsiębiorstwami i klientami) za pomocą nowych rozwiązań technologicznych i telekomunikacyjnych tzw. e commerce (II forum). Fora stanowić będą okazję do zapoznania się z najnowszymi trendami, ciekawymi studiami przypadków (case studies) opiniami ekspertów, jak również stanowić będą pole do wymiany doświadczeń oraz służyć będą sieciowaniu potencjalnych partnerów w przedmiotowych branżach. Ponadto, branżowe fora innowacji służyć będą integracji środowisk biznesowych, naukowych oraz samorządowych przyczyniając się do animowania wspólnych działań na rzecz rozwoju idei innowacyjności.
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.27.00.00 - Usługi świadczone przez placówki oferujące wyżywienie i miejsca noclegowe 79.34.22.00 - Usługi w zakresie promocji 80.59.00.00 - Usługi seminaryjne 39.29.41.00 - Artykuły informacyjne i promocyjne 55.12.00.00 - Usługi hotelarskie w zakresie spotkań i konferencji 79.82.30.00 - Usługi drukowania i dostawy .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie współfinansowane jest przez Unię Europejską w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet: VIII Regionalne kadry gospodarki, Działanie 8.2 Transfer wiedzy, Poddziałanie 8.2.2 Regionalne strategie innowacji, Projekt: Kręgi Innowacji - rozwój zintegrowanych narzędzi wspierania innowacyjności województwa w obszarach o dużym potencjale wzrostu.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
Część NR: 1
Nazwa: Kompleksowa obsługa dwudniowego wydarzenia pn.: Regionalne Forum Innowacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 31.08.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- TARGI KIELCE S.A., Zakładowa 1, 25-672 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 80000,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 97500,00
Oferta z najniższą ceną: 97500,00 / Oferta z najwyższą ceną: 97500,00
Waluta: PLN.
Część NR: 2
Nazwa: Kompleksowa obsługa dwóch, jednodniowych wydarzeń - Branżowych Forów Innowacji
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.09.2012.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- COM CREATION Anita Kijanka, ul. Łazy 32, 25-677 Kielce, kraj/woj. świętokrzyskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 47150,45 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 53300,00
Oferta z najniższą ceną: 53300,00 / Oferta z najwyższą ceną: 53300,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z KIELC
- Wykonanie instalacji ogrzewania w budynku strażnicy w Grotnikach Dużych
- Ekspertyza dendrologiczna i projekt prac konserwatorskich dla drzew wchodzących w skład Alei Dojazdowej, rosnących wzdłuż DW742 w m. Dobromierz gm. Kluczewsko
- Zakup i dostawa rurek tracheostomijnych dla Świętokrzyskiego Centrum Onkologii w Kielcach
- Transport autokarowy studentów Instytutu Geografii ADP.2301.53.2025
- Obsługa techniczna oraz serwis urządzeń dźwigowych w obiektach Uniwersytetu Jana Kochanowskiego w Kielcach
- Zakup i dostawa wszechstronnego aparatu ultrasonograficznego w tym Doppler z funkcjami kardio i naczyniowymi oraz z funkcją badania jamy brzusznej, z 3 sondami oraz videoprinterem dla potrzeb POZ.
więcej: przetargi w Kielcach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Świadczenie usług w zakresie organizacji i obsługi dwudniowego szkolenia dla pracowników GDOŚ oraz rdoś pn."Oddziaływanie górnictwa podziemnego na stan wód podziemnych i powierzchniowych".
- Zamówienie dot. kompleksowej usługi przeprowadzenia dwóch 2-dniowych szkoleń pod nazwą "Nowa ustawa o rynku pracy i służbach zatrudnienia - rola i zadania publicznych służb zatrudnienia....."
- Usługi w zakresie kompleksowej organizacji stoiska narodowego, misji przyjazdowych, raportów branżowych oraz kampanii info-promo w ramach Sektorowego Programu Promocji dla branży motoryzacyjnej
- ORGANIZACJA KOLONII PROFILAKTYCZNO - TERAPEUTYCZNEJ W RAMACH PROJEKTU "AKADEMIA MALUSZKA"
- Świadczenie usługi hotelowej i restauracyjnej wraz z zapewnieniem bazy rekreacyjno-sportowej dla uczniów klas sportowych I a - 24 uczniów w terminie 04.06.2025 r - 06.06.2025 r PSP 12 w Stalowej Woli
- Zorganizowanie dwudniowej sesji wyjazdowej dla studentów Polsko-Amerykańskiej Szkoły Biznesu Program Executive MBA w dniach 13-14 czerwca 2025
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.