Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-11
Darłowo: Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla osób bezrobotnych , niepracujących ,bądź pracujących zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Szansa na rozwój realizowanego w 2012 roku przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej.
Numer ogłoszenia: 195990 - 2012; data zamieszczenia: 11.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej , ul. O.D. Tynieckiego 20, 76-150 Darłowo, woj. zachodniopomorskie, tel. 94 3146776, faks 94 3146776.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.darlowo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przeprowadzenie szkoleń i warsztatów dla osób bezrobotnych , niepracujących ,bądź pracujących zagrożonych wykluczeniem społecznym w ramach projektu systemowego Szansa na rozwój realizowanego w 2012 roku przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Część 1 - przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. B dla 10 osób Zakres merytoryczny kursu Zgodnie z zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami , instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zmianami). Miejsce realizacji kursu 1) część teoretyczna- sala dydaktyczna na terenie Darłowa 2) część praktyczna- w mieście będącym siedzibą WORD-Koszalin, Słupsk Planowana liczba osób do przeszkolenia 10 osób Liczba godzin Zgodnie z obowiązującymi przepisami Termin realizacji sierpień- 15 grudzień 2012 r Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewnia: 1) niezbędne materiały szkoleniowe, 2) ubezpieczenie NNW, 3) badanie lekarskie, 4) opłacenie pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego w WORD, 5) catering( woda mineralna, kawa, herbata, 2 rodzaje ciastek) w trakcie każdych zajęć teoretycznych 6) realizacja kursu zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć. 7) zapewnienie kadry spełniającej wymogi określone przepisami 8) dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonego kursu tj. kserokopie kart przeprowadzonych zajęć teoretycznych i praktycznych z wymiarem godzin, list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z cateringu, zaświadczeń dot. zdanego egzaminu wewnętrznego , sprawozdania z realizacji zadania. płatność 1) Pierwsza transza- po zakończeniu części teoretycznej kursu po przedstawieniu wyników wewnętrznego egzaminu teoretycznego i zaświadczeń lekarskich. Płatność obejmować będzie wydatki Wykonawcy poniesione na realizację zadania w okresie od jego rozpoczęcia do zakończenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego, 1) Druga transza-po zakończeniu kursu i przystąpieniu wszystkich uczestników do pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego Word, obejmować będzie pozostałe wydatki . Dokumenty dla uczestników Zaświadczenie o ukończeniu kursu Pozostałe wymagania 1) Oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl.darlowo.pl 2) Bieżącego informowanie Zamawiającego o nieobecnościach beneficjentów na zajęciach ,przypadkach rezygnacji z kursu, itp. 3) niezwłocznego pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę, Kod CPV :80411200-0-usługi szkół nauki jazdy Część 2- przeprowadzenie kursu prawa jazdy kat. C dla 3 osób, Zakres merytoryczny kursu Zgodnie z zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie przepisami rozporządzenia Ministra Infrastruktury z 27.10.2005 r. w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami , instruktorów i egzaminatorów (Dz.U. z 2005 r., Nr 217, poz. 1834 z późn. zmianami). Miejsce realizacji kursu 3) część teoretyczna- sala dydaktyczna na terenie Darłowa 4) część praktyczna- w mieście będącym siedzibą WORD-Koszalin, Słupsk Planowana liczba osób do przeszkolenia 3 osoby Liczba godzin Zgodnie z obowiązującymi przepisami Termin realizacji sierpień- 15 grudzień 2012 r Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewnia: 1) niezbędne materiały szkoleniowe, 2) ubezpieczenie NNW, 3) badanie lekarskie, 4) opłacenie pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego w WORD, 5) catering( woda mineralna, kawa, herbata, 2 rodzaje ciastek) w trakcie każdych zajęć teoretycznych 6) realizacja kursu zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć. 7) zapewnienie kadry spełniającej wymogi określone przepisami 8) dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonego kursu tj. kserokopie kart przeprowadzonych zajęć teoretycznych i praktycznych z wymiarem godzin, list obecności, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z cateringu, zaświadczeń dot. zdanego egzaminu wewnętrznego płatność 1) Pierwsza transza- po zakończeniu części teoretycznej kursu po przedstawieniu wyników wewnętrznego egzaminu teoretycznego i zaświadczeń lekarskich. Płatność obejmować będzie wydatki Wykonawcy poniesione na realizację zadania w okresie od jego rozpoczęcia do zakończenia wewnętrznego egzaminu teoretycznego 2) Druga transza-po zakończeniu kursu i przystąpieniu wszystkich uczestników do pierwszego egzaminu teoretycznego i praktycznego Word, obejmować będzie pozostałe wydatki. Dokumenty dla uczestników Zaświadczenie o ukończeniu kursu Pozostałe wymagania 1) Oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 2) Bieżącego informowanie Zamawiającego o nieobecnościach beneficjentów na zajęciach, przypadkach rezygnacji z kursu, itp. 3) niezwłocznego pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę, Kod CPV :80411200-0-usługi szkół nauki jazdy Część 3-przeprowadzenie warsztatów nauki planowania udanego życia dla 30 osób Zakres merytoryczny kursu 1)Na bazie wyników diagnozy psychologicznej obrazującej deficyty i zasoby beneficjentów przeprowadzenie zajęć- warsztatów mających na celu podniesienie poczucia własnej wartości beneficjentów, wspieranie budowania pozytywnego myślenia, wzbudzanie motywacji i gotowości do wprowadzania i przyjmowania zmian , w tym podejmowania działań zawodowych, radzenia sobie w sytuacjach kryzysowych i twórcze rozwiązywanie problemów , określanie celów życiowych, podniesienie poziomu kompetencji i umiejętności społecznych ograniczających aktywne poszukiwanie pracy - 45 godzin dla każdej z grup, 2)Zarządzanie budżetem domowym-efektywne gospodarowanie posiadanymi środkami finansowymi, w tym: planowanie budżetu, możliwości oszczędzania, radzenie sobie w trudnych sytuacjach finansowych, zasady racjonalnego pożyczania, włączanie członków rodziny, w tym dzieci w sprawy racjonalnego gospodarowania budżetem domowym - 10 godzin dla każdej z grup, 3)Alternatywne sposoby spędzania wolnego czasu-profilaktyka uzależnień- 5 godzin dla każdej grupy, 4)Szkolenie z zakresu podstawowych zagadnień prawa pracy i ubezpieczeń społecznych, prawa rodzinnego oraz prawa cywilnego dotyczących najczęściej występujących problemów prawnych codziennego życia - 10 godz. dla każdej z grup . Miejsce realizacji kursu Pomieszczenie na terenie miasta Darłowo będące w dyspozycji Wykonawcy spełniające wymogi sali szkoleniowej lub pomieszczenie Zamawiającego ( sala konferencyjna dostępna od poniedziałku do piątku do godz. 20,00) Planowana liczba osób do przeszkolenia 30 osób Liczba godzin Ogółem 140 godzin lekcyjnych po 70 godzin dla każdej z dwóch grup- Termin realizacji Lipiec - 15 grudzień 2012 r Obowiązki Wykonawcy Wykonawca zapewnia: 1) niezbędne materiały szkoleniowe, 2) ubezpieczenie NNW, 3) catering( woda mineralna, kawa, herbata, ciastka, słone paluszki ) w trakcie każdych zajęć , 4) realizacja warsztatów zgodnie z przedstawionym i zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem zajęć. 5) zapewnienie doświadczonej kadry zgodnie z wymogami (pkt 10) 6) dostarczenie Zamawiającemu pełnej dokumentacji przeprowadzonych warsztatów tj. list obecności, sprawozdania z przebiegu warsztatów wraz ze zdjęciami, potwierdzenia odbioru materiałów szkoleniowych, potwierdzenia korzystania z cateringu, kserokopie zaświadczeń potwierdzających ukończeniu kursu, 7) przeprowadzenie na wstępie oraz po zakończeniu warsztatów ankiety przygotowanej przez Zmawiającego badającej wzrost motywacji do zmian u uczestników warsztatów, płatność Możliwość częściowej zapłaty za wykonanie części zadania, 1 płatność po 30.09.2012 obejmująca wydatki Wykonawcy poniesione na realizację zadania od jego rozpoczęcia do dnia 30.09.12, oraz 2-płatnośc po zakończeniu warsztatów i po dostarczeniu wymaganych dokumentów oraz ankiet badających podniesienie poziomu motywacji uczestników warsztatów, obejmować będzie pozostałe wydatki Wykonawcy. Dokumenty dla uczestników Zaświadczenie o ukończeniu kursu Pozostałe wymagania 1) Oznaczenie pomieszczenia , w którym prowadzone będą zajęcia, materiałów szkoleniowych orz pozostałej dokumentacji zgodnie z wytycznymi dot. oznaczania projektów w ramach POKL- logotypy do pobrania na stronie: www.pokl-darlowo.pl 2) Bieżącego informowanie Zamawiającego o nieobecnościach beneficjentów na zajęciach, 3) niezwłocznego pisemnego poinformowania Zamawiającego o zmianie osoby prowadzącej szkolenie z podaniem przyczyny zmiany oraz danych nowej osoby. Zmiana osoby prowadzącej szkolenie nie może skutkować pogorszeniem poziomu szkolenia. Wykonawca jest zobowiązany zapewnić kontynuację szkolenia przez osobę posiadającą wymagane kwalifikacje i doświadczenie gwarantujące nie gorszy poziom szkolenia niż osoba pierwotnie wskazana. Wykonawca musi uzyskać akceptację Zamawiającego na powyższą zmianę,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
- Zamawiający przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających polegających na powtórzeniu tego samego rodzaju zamówień stanowiących nie więcej niż 50% wartości zamówienia podstawowego.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 80.41.12.00 - Usługi szkół nauki jazdy 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 15.12.2012.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1. jeżeli Wykonawca wykaże, że posiada aktualny wpis w rejestrze przedsiębiorstw prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w Starostwie Powiatowym właściwym dla siedziby firmy . Wpis musi obejmować okres realizacji zadania .
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. co najmniej 2 osobami- instruktorami nauki jazdy ,którzy posiadają kwalifikacje określone w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z 27.10.2005 r w sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz.U.z 2005 r, Nr 217, poz. 1834 z późn. zmianami), oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia , wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami- zał. nr 3 dot. części 2 ( prawo jazdy kat. C) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. co najmniej 1 osobą- instruktorem nauki jazdy ,który posiada kwalifikacje określone w rozporządzeniu Min. Infrastruktury z 27.10.2005 r sprawie szkolenia, egzaminowania i uzyskiwania uprawnień przez kierujących pojazdami, instruktorów i egzaminatorów ( Dz.U.z 2005 r, Nr 217, poz. 1834 z późn. zmianami) oraz co najmniej 3 letnie doświadczenie w realizacji przedmiotu zamówienia , wraz z informacją o podstawie do dysponowania tą osobą- zał. nr 3 dot. części 3(warsztaty) 1) jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. co najmniej 1 osobą zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia- przeprowadzenia warsztatów, posiadającą dyplom magistra psychologii z przygotowaniem pedagogicznym lub trenerskim oraz z co najmniej 3 letnim doświadczeniem zawodowym, która przeprowadziła co najmniej 3 kursy-warsztaty w tematyce przedmiotu zamówienia lub o podobnej wraz z informacją o podstawie dysponowania osobą - zał nr 3. oraz 2)jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje wykwalifikowaną kadrą tj. 1 osobą z wykształceniem wyższym prawniczym, zdolną do wykonania przedmiotu zamówienia ,posiadającą co najmniej 3 letnie doświadczenie zawodowe , wraz z informacją o podstawie dysponowania osobą - zł nr 3.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia w/w warunki , jeżeli złoży podpisane oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu- załącznik nr 1
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.4.3.2) zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert - albo oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio miejsca zamieszkania osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, jeżeli w miejscu zamieszkania osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się takiego zaświadczenia
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) aktualne zaświadczenie o wpisie w rejestrze przedsiębiorstw prowadzących ośrodki szkolenia kierowców w Starostwie Powiatowym właściwym dla siedziby firmy . Wpis musi obejmować okres realizacji zadania- (dot. części 1 i 2), 2) formularz ofertowy z wykorzystaniem wzoru - załącznik nr 4,, 3) oferta w formie opisowej zawierająca m. innymi informacje dotyczące zakresu i programu szkolenia, proponowanych form dydaktycznych, miejsca prowadzenia szkoleń, planu zajęć i inne informacje istotne dla realizacji przedmiotu zamówienia (oddzielnie dla każdej części zamówienia).
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: tak
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
1)Zamawiający dopuszcza zmiany istotnych postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty polegającej na : a.) Przesunięciu terminu realizacji zamówienia z powodu przedłużającej się procedury wyboru najkorzystniejszej oferty lub złożenia odwołania??lub w sytuacjach losowych uniemożliwiających realizację szkolenia w zakładanym terminie, b.) zmianie wynagrodzenia Wykonawcy w sytuacji konieczności zmniejszenia lub zwiększenia ilości osób (uczestników szkolenia), c.) zwiększenia zakresu usług w sytuacji konieczności przyznania dodatkowego wsparcia uczestnikom szkolenia. 2)Przyczyną zmiany warunków umowy może być również zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia. 3)Zmiana postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru Wykonawcy jest możliwa, jeżeli konieczność wprowadzenia zmian wynika z okoliczności, których nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, lub zmiany są korzystne dla Zamawiającego. 4)Zmiana postanowień umowy może nastąpić za zgodą obu stron wyrażoną na piśmie w drodze aneksu do umowy , nie naruszając ustawy PZP.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.darlowo.pl, http://www.pokl-darlowo.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie
ul. O. D. Tynieckiego 20
76-150 Darłowo.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.06.2012 godzina 08:45, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie ul. O. D. Tynieckiego 20 76-150 Darłowo pok. nr 12 (sekretariat).
IV.4.5) Termin związania ofertą: do 19.07.2012.
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt systemowy pn. Szansa na rozwój realizowany przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Darłowie współfinansowany ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki Priorytet VII Promocja Integracji Społecznej, Działanie 7.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji, Poddziałanie 7.1.1 Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez ośrodki pomocy społecznej..
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: tak
INNE PRZETARGI Z DARŁOWA
- Dostawa 2 sztuk mobilnych agregatów prądotwórczych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
- Dostawa 3 sztuk stacjonarnych agregatów prądotwórczych na potrzeby ochrony ludności i obrony cywilnej
więcej: przetargi w Darłowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa realizacji Warsztatów Samorozwoju i Motywacji w Ośrodku Szkolenia i Wychowania OHP w Wasilkowie podczas Ferii Zimowych 2026 r. edycja III uczestnikom projektu "WYstartujMY RAZEM"
- "Organizacja i realizacja dodatkowej oferty dydaktycznej przy współpracy z pracodawcami"
- SZKOLENIA/WARSZTATY DLA RODZIN ZASTĘPCZYCH I PROWADZĄCYCH RODZINNE DOMY DZIECKA
- Zorganizowanie i przeprowadzenie szkol. z zakresu przedsiębiorczości z elementami symulacji biz. i gier edukacyjnych z wyżywieniem dla uczestników projektu "Młodzi na PLUS" real. przez PWK OHP-etap 1b
- Prowadzenie grupy edukacyjno - wspierającej w ramach projektu pn. "Usługi społeczne w Siemianowicach Śląskich"
- "Kursy dla uczniów i nauczycieli umożliwiające uzyskanie i uzupełnienie wiedzy, umiejętności i kwalifikacji zawodowych"
więcej: Usługi szkół nauki jazdy »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





