eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi KrakówWykonanie termomodernizacji budynków Domów Studenckich nr 1 i nr 2 Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie al. Jana Pawła II 80 i 82.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-17

Kraków: Wykonanie termomodernizacji budynków Domów Studenckich nr 1 i nr 2 Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie al. Jana Pawła II 80 i 82.
Numer ogłoszenia: 195958 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Wychowania Fizycznego im.Bronisława Czecha , al. Jana Pawła II 78, 31-571 Kraków, woj. małopolskie, tel. 012 683 15 16, faks 012 648 12 10.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.awf.krakow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie termomodernizacji budynków Domów Studenckich nr 1 i nr 2 Akademii Wychowania Fizycznego w Krakowie al. Jana Pawła II 80 i 82..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Termomodernizacja Domu Studenckiego nr 1 wraz z pracami pomocniczymi tj: 1. Ocieplenie ścian zewnętrznych a) szczytowych płytami styropianowymi EPS 15 gr. 12 cm do wysokości 25 m od poziomu terenu , powyżej 25 m płytami z wełny mineralnej gr. 12 cm b) ścian zewnętrznych z oknami loggii płytami styropianowymi EPS 15 gr. 10 cm do wysokości 25 m. od poziomu terenu , powyżej 25 m. płytami z wełny mineralnej gr. 10 cm wraz w wykonaniem warstwy zbrojącej z siatki z włókna szklanego i wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowego typ baranek gr. 1,5 mm 2. Ocieplenie poddasza granulatem z wełny mineralnej gr. 15 cm 3. Ocieplenie dachu płytami styropianowymi gr. 10 cm laminowanymi papą 4. Naprawa ścian bocznych loggii oraz barierek betonowych tynkiem cienkowarstwowym silikatowym typ baranek gr. 1,5 mm na siatce z włókna szklanego 5. Malowanie elementów stalowych balustrad loggii 6. Remont starego pokrycia dachowego papa w technologii pokrycia wentylowanego z użyciem papy termozgrzewalnej gr. 5,2 mm plastyfikowanej SBS wraz z wymianą obróbek blacharskich 7. Wymiana pionów instalacji odgromowej i poprowadzenie w rurkach PVC w ociepleniu 8. Wymiana instalacji odgromowej na dachu 9. Wymiana parapetów okiennych na nowe z blachy powlekanej 10. Wymiana okien i drzwi na parterze i XII kondygnacji na nowe aluminiowe oraz z PVC 11. Remont wejścia głównego do budynku ( remont pokrycia z papy wraz z wymianą obróbek blacharskich , oczyszczenie i zabezpieczenie okładziny kamiennej , wymiana podsufitki na nową itp.) 12. Montaż kotew wklejonych mocujących warstwę fakturową w elementach prefabrykowanych. Termomodernizacja Domu Studenckiego nr 2 wraz z pracami pomocniczymi tj: 13. Ocieplenie ścian zewnętrznych c) szczytowych płytami styropianowymi EPS 15 gr. 12 cm do wysokości 25 m od poziomu terenu , powyżej 25 m płytami z wełny mineralnej gr. 12 cm d) ścian zewnętrznych z oknami loggii płytami styropianowymi EPS 15 gr. 10 cm do wysokości 25 m. od poziomu terenu , powyżej 25 m. płytami z wełny mineralnej gr. 10 cm wraz w wykonaniem warstwy zbrojącej z siatki z włókna szklanego i wykonaniem tynku cienkowarstwowego silikatowego typ baranek gr. 1,5 mm 14. Ocieplenie poddasza granulatem z wełny mineralnej gr. 15 cm 15. Ocieplenie dachu płytami styropianowymi gr. 10 cm laminowanymi papą 16. Naprawa ścian bocznych loggii oraz barierek betonowych tynkiem cienkowarstwowym silikatowym typ baranek gr. 1,5 mm na siatce z włókna szklanego 17. Malowanie elementów stalowych balustrad loggii 18. Wymianą obróbek blacharskich na dachu 19. Wymiana pionów instalacji odgromowej i poprowadzenie w rurkach PVC w ociepleniu 20. Wymiana parapetów okiennych na nowe z blachy powlekanej 21. Wymiana okien i drzwi aluminiowych na parterze i XII kondygnacji na nowe aluminiowe oraz z PVC 22. Remont wejścia do przychodni zdrowia wraz z wymiana stolarki okiennej i drzwiowej oraz naprawy pokrycia dachowego 23. Remont wejścia głównego do budynku ( remont pokrycia z papy wraz z wymianą obróbek blacharskich , oczyszczenie i zabezpieczenie okładziny kamiennej , wymiana podsufitki na nową itp.) 24. Montaż kotew wklejonych mocujących warstwę fakturową w elementach prefabrykowanych. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty jest w załączniku nr 1 do SIWZ. UWAGA ROBOTY BUDOWLANE BĘDĄ PROWADZONE NA CZYNNYM OBIEKCIE. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. Zamawiający dopuszcza składanie ofert równoważnych, zgodnie z art. 30 ust 5 ustawy Pzp..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.32.10.00 - Izolacja cieplna .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.10.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 46 000.00 PLN (słownie: czterdzieści sześć tysięcy 00/100 PLN). Wadium należy wnieść w terminie do dnia i godziny składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu: dla pozycji a: - przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank: PEKAO S.A. 50 1240 4722 1111 0000 4854 7181 b) W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu za moment wniesienia uznaje się moment uznania rachunku Zamawiającego. c) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, gwarancjach tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; d) gwarancjach bankowych; e) gwarancjach ubezpieczeniowych f) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158, z poźn. zm.) dla pozycji b:, c:, d: e, f: - oryginał dokumentu należy złożyć w Sekcji Zamówień Publicznych AWF al. Jana Pawła II 78, pokój 411 IV piętro - główny budynek nie później niż do upływu terminu składania ofert. Do oferty należy dołączyć kserokopię potwierdzoną za zgodność z oryginałem przez osobę (osoby) upoważnioną do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium jeżeli: a) upłynął termin związania ofertą; b) zawarto umowę w sprawie zamówienia publicznego i wniesiono zabezpieczenie należytego wykonania tej umowy; c) Zamawiający unieważnił postępowanie o udzielenie zamówienia, a protesty zostały ostatecznie rozstrzygnięte lub upłynął termin do ich wnoszenia; d) wpłynął wniosek Wykonawcy: który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; który został wykluczony z postępowania; którego oferta została odrzucona. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw, chyba, że udowodni, że wynika to z przyczyn nie leżących po jego stronie. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. Uwaga: W przypadku wniesienia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja ta musi być bezwarunkowa i nieodwołalna, płatna na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy - Pzp powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. W przypadku poręczeń muszą one gwarantować płatność na każde wezwanie Zamawiającego oraz obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki określone w art. 46 ust. 4a i 5 Ustawy - Pzp powodujące utratę wadium przez Wykonawcę. Gwarancje i poręczenia muszą obejmować cały okres związania ofertą określony w SIWZ. W przypadku gdy w dokumentach gwarantujących zobowiązania wadialne nie będą spełnione wskazane powyżej wymogi, Zamawiający uzna, Wykonawca nie wniósł wadium i wykluczy Wykonawcę z postępowania.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1 Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, 2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia tj.: 1) Wykonawca musi wykazać, że do realizacji zamówienia dysponuje osobami, które pełnią samodzielne funkcje techniczne w budownictwie i posiadają uprawnienia budowlane do kierowania robotami budowlanymi w specjalnościach: kierownik budowy: posiadający uprawnienia budowlane do prowadzenia robót budowlanych w specjalności konstrukcyjno-budowlanej oraz posiadający aktualny wpis do Izby Inżynierów Budownictwa uwaga! Odpowiednie uprawnienia budowlane do prowadzenia robot budowlanych mają być zgodne z Rozporządzeniem Ministra Transportu i Budownictwa z dnia 28.04 2006 r. w sprawie samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie. 2) Wykonawca musi wykazać, że w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dwie realizacje, odpowiadające swoim rodzajem robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia ( tj. roboty dociepleniowe) i wartością nie mniejszą niż 1 mln. zł brutto każda, z podaniem: daty, miejsca wykonania, zleceniodawcy oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, że roboty te zostały wykonane z należytą starannością.(np.: referencje, opinie). 3 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, tj.: Wykonawca musi wykazać, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę niemniejszą niż 1 mln. zł 4 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia, 6Ocena spełnienia warunków będzie dokonywana w oparciu o oświadczenia Wykonawcy i dokumenty wymagane zgodnie z Rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006r. w sprawie rodzajów dokumentów jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane, potwierdzające ich spełnienie wymienione w pkt 11 niniejszej SIWZ, na zasadzie formuły spełnia-nie spełnia..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1 wypełniony formularz oferty (Załącznik nr 2 do SIWZ) 2 oświadczenie o spełnianiu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Załącznik nr 3 do SIWZ), 3 parafowany projekt umowy (Załącznik nr 4 do SIWZ), 4 aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, 5 wykaz wykonanych robót budowlanych wraz z dokumentami potwierdzającymi, że zostały one wykonane należycie (Załącznik nr 5 do SIWZ), 6 wykaz osób i podmiotów, które będą wykonywać zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności (Załącznik nr 6 do SIWZ), 7 pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia osób zdolnych do wykonania zamówienia, (jeżeli dotyczy). 8 dokumenty stwierdzające uprawnienia : a. kierownika robót budowlanych wraz z aktualnym zaświadczeniem potwierdzającym przynależność do Izby Inżynierów Budownictwa. 9 polisę, a w przypadku jej braku inny dokument ubezpieczenia potwierdzający, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej, 10 szczegółowy kosztorys ofertowy zawierający cenę ryczałtową za cały przedmiot zamówienia, wraz z tabelą elementów scalonych, wyliczoną w oparciu kalkulację Wykonawcy przy uwzględnieniu zapisów i wymagań SIWZ. 11 dowód wniesienia wadium, 12 pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum, spółka cywilna) obowiązuje załączenie pełnomocnictwa do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia lub do reprezentowania ich w postępowaniu oraz zawarcia umowy o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego. Umocowanie może wynikać z treści umowy konsorcjum lub treści umowy s.c. a. Wskazane dokumenty mogą być doręczone w formie oryginałów lub kserokopii poświadczonych za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Zamawiający może zażądać przedstawienia oryginałów lub notarialnie potwierdzonych kopii dokumentów. b. Jeżeli w określonym terminie Wykonawca nie złoży oświadczeń lub dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, lub pełnomocnictw albo jeżeli złoży oświadczenia i dokumenty, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Prawo Zamówień Publicznych, zawierające błędy lub wadliwe pełnomocnictwa, Zamawiający wezwie go do ich złożenia w wyznaczonym terminie, chyba że mimo ich złożenia oferta Wykonawcy będzie podlegać odrzuceniu albo konieczne będzie unieważnienie postępowania. Złożone na wezwanie Zamawiającego oświadczenia i dokumenty powinny spełniać warunki określone w art. 26 ust. 3 art. ustawy Prawo Zamówień Publicznych (Dz. U. z 2007 r. Nr 223, poz. 1655, z późn. zm.). Zamawiający może także w wyznaczonym przez siebie terminie, wezwać do złożenia wyjaśnień dotyczących oświadczeń lub dokumentów. c. Wykonawcy mający siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej składają dokumenty potwierdzające spełnienie warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego zgodnie z rozporządzeniem Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. ws. Rodzajów dokumentów jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy oraz form w jakich te dokumenty mogą być składane ( Dz. U. Nr 87, poz.605 z późn. zm.).

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.awf.krakow.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Sekcja Zamówień Publicznych AWF, pokój 411 IV piętro w głównym budynku..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 09.07.2009 godzina 08:30, miejsce: Sekcja Zamówień Publicznych AWF, pokój 411 IV piętro w głównym budynku..

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.