Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-06-17
Gdańsk: Zakup, dostarczenie, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej drukarki laserowej wraz z oprogramowaniem do pracy w systemie main-frame IBM z9 eksploatowanym pod systemem operacyjnym z/Os w Ośrodku Informatyki Oddziału ZUS w Gdańsku
Numer ogłoszenia: 195486 - 2009; data zamieszczenia: 17.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku , ul. Chmielna 27/33, 80-748 Gdańsk, woj. pomorskie, tel. 058 3078200, faks 058 3018459.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zus.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Instytucja ubezpieczenia społecznego i zdrowotnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup, dostarczenie, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej drukarki laserowej wraz z oprogramowaniem do pracy w systemie main-frame IBM z9 eksploatowanym pod systemem operacyjnym z/Os w Ośrodku Informatyki Oddziału ZUS w Gdańsku.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest zakup, dostarczenie, instalacja i uruchomienie fabrycznie nowej drukarki laserowej wraz z oprogramowaniem do pracy w systemie main-frame IBM z9 eksploatowanym pod systemem operacyjnym z/Os w Ośrodku Informatyki Oddziału ZUS w Gdańsku. Wymagania techniczne dla dostarczonego urządzenia: 1) drukarka wyprodukowana nie wcześniej niż w 2008 roku; 2) drukowanie na papierze ciągłym (składanka komputerowa o szerokości 360 mm); 3) drukowanie w technologii laserowej z możliwością drukowania na nalepkach samoprzylepnych; 4) szybkość wydruku minimum 60 stron/minutę; 5) wydajność: minimum 5 mln stron/rok, maksimum 0,7 mln stron/miesiąc; 6) wyposażenie w komplet oprogramowania sterującego wraz z nośnikami; 7) wyposażenie w komplet kabli logicznych i zasilających; 8) wymagany komplet dokumentacji w języku polskim lub angielskim; 9) zasilanie 230V lub 400V, 50Hz; 10) wymóg prawidłowej pracy urządzenia w środowisku systemu operacyjnego zOs z systemem baz danych: ADABAS i DB2. Wymagania serwisowe dla dostarczonego urządzenia: 1) całkowicie bezpłatny serwis gwarancyjny, wynoszący minimum 3 miesiące i obejmujący: - doradztwo techniczno-eksploatacyjne, - okresowe przeglądy i regulacje zgodnie z wymaganiami producenta urządzenia, - wymianę szybko zużywających się części zgodnie z wymaganiami określonymi przez producenta urządzenia, - usuwanie awarii; 2) czas reakcji na zgłoszenie awarii - do 12 godzin; 3) czas naprawy -przystąpienie przez Wykonawcę do naprawy urządzenia w ciągu 72 godzin od zgłoszenia awarii. W przypadku nie usunięcia usterki, Wykonawca zapewni uruchomienie urządzenia zastępczego lub wymianę urządzenia na wolne od wad; 4) serwis techniczny dostępny w kraju; 5) wymóg bezpłatnego wykonania przez Wykonawcę, w okresie gwarancji, upgrade-u mikroprogramów wewnętrznych, stosownie do zmian dokonanych przez producenta oprogramowania oraz potrzeb Zamawiającego; 6) przeprowadzenie w siedzibie Zamawiającego jednodniowego, bezpłatnego przeszkolenia 2 osób w zakresie podstawowej obsługi technicznej i eksploatacyjnej dostarczonego urządzenia. Drukarka laserowa wyposażona w zapas materiałów eksploatacyjnych , niezbędnych do wydrukowania 0,5 mln stron. Warunki dostawy, instalacji i uruchomienia drukarki laserowej: 1) dostawa, instalacja i uruchomienie urządzenia w terminie 7 tygodni od daty zawarcia umowy; 2) miejsce dostawy - Ośrodek Informatyki Oddział ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, I piętro, Sala Komputerowa, droga transportu: schody o szerokości 116 cm lub 145 cm, winda o szerokości 72cm i głębokości 125 cm, otwory drzwiowe do Sali Komputerowej - 99cm; 3) wykonanie instalacji i uruchomienia urządzenia w dniach sobota - niedziela lub innym czasie dogodnym dla Zamawiającego; 4) odbiór przedmiotu zamówienia - dokonany przez przedstawiciela Zamawiającego, w siedzibie Oddziału ZUS w Gdańsku, ul. Chmielna 27/33, na podstawie protokołu odbioru, zawierającego wynik przeprowadzonych pod systemem operacyjnym testów potwierdzających osiąganie wymaganych parametrów jakościowych i wydajnościowych urządzenia. Termin wykonania zamówienia: przedmiot zamówienia należy zrealizować w terminie 7 tygodni od daty zawarcia umowy. Wartość zamówienia nie przekracza wyrażonej w złotych równowartości kwoty 133.000 euro.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 49.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Wadium - 4.000,00 złotychIII.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia może ubiegać się Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, sprecyzowane przez Zamawiającego w sposób następujący: 1. Złoży oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia. 2. Posiada uprawnienia do wykonywania działalności gospodarczej. Ocena spełnienia tego warunku odbędzie się na podstawie analizy treści aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w pkt. 2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające, że nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, wystawionym nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: patrz wyżej.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.zus.pl/zampub.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zakład Ubezpieczeń Społecznych Oddział w Gdańsku,
80-748 Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25, tel. 058 307 82 59.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.07.2009 godzina 10:00, miejsce: Gdańsk, ul. Chmielna 27/33, pokój nr 25.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamawiający informuje, że nie zamierza zawierać umowy ramowej. Zamawiający informuje, że nie zamierza ustanowić dynamicznego systemu zakupów. Numer postępowania nadany przez Zamawiającego: 10 00 00/370/6/2009/OZ.
INNE PRZETARGI Z GDAŃSKA
- Świadczenie sukcesywnych usług restauracyjnych i cateringowych na potrzeby Wydziału Inżynierii Lądowej i Środowiska Politechniki Gdańskiej.
- Wykonanie robót remontowych związanych z modernizacją I piętra budynku użytkowego przy ul. Dyrekcyjnej 5 w Gdańsku
- Przebudowa wejścia głównego do CMN
- Świadczenie sukcesywnych usług cateringowych na potrzeby Wydziału Elektroniki, Telekomunikacji i Informatyki Politechniki Gdańskiej.
- Dostawa mebli gotowych do użytku i wyposażenia biurowego do Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Gdańsku według 12 zadań
- Świadczenia usług pocztowych w obrocie krajowym i zagranicznym na rzecz Gdańskiego Uniwersytetu Medycznego
więcej: przetargi w Gdańsku »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu informatycznego i oprogramowania na potrzeby Powiatowego Urzędu Pracy w Białymstoku.
- Dostawa stacjonarnego sprzętu komputerowego dla jednostek Politechniki Rzeszowskiej VI
- Zakup urządzenia wielofunkcyjnego format A3
- Dostawa wyposażenia elektronicznego w ramach inwestycji pn. Modernizacja i rozbudowa Przedszkola nr 65 przy ul. Pancera 3
- Zaprojektowanie i wykonanie dwóch dostrzegalni przeciwpożarowych w Leśnictwach Wolski Bór i Karczmiska
- Zakup wyposażenia w ramach projektu pn. ,,Amplifikator kultury-zwiększamy zasięg" wzmocnienie potencjału GOKiR w Wilkasach w celu rozwoju publicznie dostępnej nowoczesnej infrastruktury kultury,
więcej: Drukarki laserowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.