Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-03
Toruń: zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów reklamowych
Numer ogłoszenia: 195385 - 2009; data zamieszczenia: 03.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego , Plac Teatralny 2, 87-100 Toruń, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 0-56 62 18 249, faks 56 62 18 347.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów reklamowych.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, wykonanie i dostarczenie gadżetów reklamowych zgodnie z warunkami określonymi w Specyfikacji Technicznej (Załącznik nr 3 do SIWZ)..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 18.12.2009.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O zamówienie mogą się ubiegać Wykonawcy, którzy: 1.1 posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, udokumentowane odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub ewidencji działalności gospodarczej, nie podlegają wykluczeniu w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 4-9. 1.2 posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie do wykonywania zamówienia, 1.3 dysponują niezbędnym potencjałem technicznym do wykonywania zamówienia i dysponują osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia 1.4 znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. 1.5 nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (art. 24 ust.1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych) Ocena spełniania w/w warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia- nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w dokumentach wyszczególnionych w rozdziale V SIWZ. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w/w warunków skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. 2. Zamawiający dopuszcza powierzenie poszczególnych elementów zamówienia podwykonawcom. Podwykonawcom tym nie przysługuje z tego tytułu żadne roszczenie skierowane do Zamawiającego. Odpowiedzialność za należyte wykonanie Zamówienia spoczywa wyłącznie na Wykonawcy. Wykonawca wskaże na wykazie części zamówienia powierzonych do wykonania podwykonawcom (stanowiącym załącznik nr 4 do SIWZ) zakres zamówienia jaki zamierza powierzyć podwykonawcom..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału postępowaniu oferta musi zawierać następujące dokumenty: 1.1. oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust. 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (Dz. U. 2007 Nr 223, poz. 1655) stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, 1.2. aktualny odpisu z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, UWAGA: Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów, o których mowa w niniejszym rozdziale w pkt 1 ppkt-y: 1.2, składa dokument lub dokumenty, wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że: a. nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości, - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się ww. dokumentów, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym Wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania. Wymagania w zakresie terminów wydania tych dokumentów stosuje się odpowiednio. 2. W celu potwierdzenia spełnienia przez dostawy wymagań zamawiającego Wykonawca dołączy do oferty następujące dokumenty: 2.1 wypełniony formularz ofertowy stanowiący załącznik nr 1 do SIWZ, 2.2 wypełniony wykaz dotyczący podwykonawstwa stanowiący załącznik nr 4 do SIWZ, 2.3 Specyfikacje techniczną oferowanych gadżetów stanowiąc załącznik nr 3 do SIWZ.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.kujawsko-pomorskie.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego
Departament Administracji Wydział Zamówień Publicznych pok 338
Plac Teatralny 2 87-100 Toruń.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.11.2009 godzina 09:00, miejsce: Urząd Marszałkowski Województwa Kujawsko-Pomorskiego Departament Administracji Wydział Zamówień Publicznych pok 338 Plac Teatralny 2 87-100 Toruń.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.13) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Tytuł projektu: Wizualizacja logo Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich 2007-2013 poprzez zakup materiałów i gadżetów reklamowych na potrzeby akcji informacyjno-promocyjnych Pomoc techniczna Programu Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2007-2013, Schemat II zamawiajacy nie przewiduje zawarcia umowy ramowej zamawiający nie przewiduje ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pakiet A - Wykonanie gadżetów reklamowych (część I)..
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: ). W skład przedmiotu zamówienia tej części wchodzi: Lp gadżet ilość 1 Długopis-1500 szt. 2 Długopis -2200 szt. 3 Zestaw: długopis i ołówek automatyczny-200 szt 4 Pióro kulkowe w etui- 361 szt. 5 Wizytownik metalowy-100 szt. 6 Metalowy wieszak na torby, składany na wzór ślimaka-250 szt. 7 Kredki ołówkowe: zestaw kredek w metalowym pudełku z temperówką-850szt. 8 Kubek izotermiczny-50 szt. Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu A (część I) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pakiet B - Wykonanie gadżetów reklamowych (część II) -.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp gadżet ilość 1 Kubek ceramiczny 150 2 Zestaw do herbaty porcelanowy 20 3 Filiżanka ze spodkiem, . 1000 4 Czapka z daszkiem 200 5 Kamizelka 50 6 Zestaw polarowy: 317 7 Zestaw parasolka z szalikiem. 100 8 Parasol z drewnianą rączką: 100 9 Torba bawełniana 150 10 Torba na zakupy 650 11 Smycz 1000 12 Smycz, 1000 13 Pendrive 4GB 280 15 Mini mysz optyczna 140 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu B (część II) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Pakiet C - Wykonanie gadżetów reklamowych (cześć III).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp gadżet ilość 1 Zestaw gier 150 2 Komplet gier plażowych w etui z PCV 150 3 Kamizelka odblaskowa 100 4 Kamizelka odblaskowa - dziecięca 600 5 Opaska odblaskowa samozaciskowa 200 6 Krówka mleczna 50 kg 8 Piłka do gry w football 80 9 Pompka do piłki 5 10 Piłka do gry w siatkówkę 80 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu C (część III) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Pakiet D - Wykonanie gadżetów reklamowych (cześć IV).
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Lp gadżet ilość 1 Torba sportowa 350 2 Torba na laptopa 25 3 Teczka konferencyjna A4 50 4 Plecak sportowy 190 Parametry techniczne wskazanego powyżej asortymentu wchodzącego w skład pakietu D (część IV) zostały przedstawione w Specyfikacji Technicznej stanowiącej załącznik nr 3 do SIWZ.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 18.12.2009.
- 4) Kryteria oceny ofert:najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z TORUNIA
- Opracowanie dokumentacji projektowo-kosztorysowej dla przebudowy skrzyżowania na rondo turbinowe przy Placu Skalskiego w Toruniu
- Zorganizowanie kursów prowadzących do uzyskania dodatkowych umiejętności i kwalifikacji dla uczestników projektu "Młodzi przyszłością regionu!" w Bydgoszczy, Inowrocławiu, Brodnicy i Włocławku
- REMONT DRÓG DOJAZDOWYCH W KOMPLEKSIE WOJSKOWYM PRZY UL. OKÓLNEJ 37 W TORUNIU
- "Kreacja, produkcja i emisja spotu radiowego, kompleksowe wykonanie i emisja dwóch spotów filmowych oraz filmu promującego w celu poprawy wizerunku i podniesienia prestiżu zawodów opieki
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie szkoleń w zakresie I i II stopnia specjalizacji w zawodzie pracownik socjalny
- Kompleksowa organizacja i przeprowadzenie usługi kulturalno-rekreacyjnej pn.: "Dzień Sportu" dla uczestniczek/ uczestników projektów: pn. "Trampolina 4 etap I" oraz "Wykluczenie nie ma MOWy! 2 etap I
więcej: przetargi w Toruniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa artykułów promocyjnych z logotypem Polskiej Agencji Żeglugi Powietrznej
- Organizacja dwóch biegów w celu promocji Funduszy Europejskich w Wielkopolsce
- Jednorazowa dostawa gadżetów reklamowych
- Dostawa materiałów promocyjnych finansowanych ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Pomocy Technicznej FEO 2021-2027
- U/27/2025 Sukcesywne wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych na potrzeby Centrum Badań Epok Wczesnonowożytnych
- Wykonanie i dostawa gadżetów promocyjnych, realizowana w 2 częściach: Wykonanie i dostawa kubków porcelitowych - część I Wykonanie i dostawa kart do gry oraz naklejek - część II
więcej: Materiały reklamowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.