Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-16
Brzozów: Dostawa wyposażenia muzeum byłego Kolegium Księży Misjonarzy w Brzozowie.
Numer ogłoszenia: 195366 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Parafia Rzymskokatolicka p.w. Przemienienia Pańskiego w Brzozowie, pl. Grunwaldzki 2, 36-200 Brzozów, woj. podkarpackie, tel. 013 4341634.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.parbrzozow.przemysl.opoka.org.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Parafia Rzymskokatolicka.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa wyposażenia muzeum byłego Kolegium Księży Misjonarzy w Brzozowie..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Komoda metalowa o wymiarach zewnętrznych (mm) h=1600, l=1000, b=600 z 18 szufladami na prowadnicach rolkowych o wym. h=200, l=280, b=500 , centralny zamek szuflad szt. 3 Komoda metalowa o wymiarach zewnętrznych (mm) h=1600, l=600, b=600 z 4 szufladami na prowadnicach rolkowych, centralny zamek szuflad. szt. 2 Witryna ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=2000, l=600, b=600 ścianki szklane, drzwi szklane z zamkiem dno witryny wypełnione płytą, h=800 szt. 8 Witryna ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=2000, l=600, b=600 ścianki szklane, drzwi szklane z zamkiem dno witryny wypełnione płytą, h=800 szt. 5 Witryna ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=2000, l=1000, b=400 cokół h=50, podstawa wypełniona płytą h=500, korona wypełniona płytą h=200 ścianki szklane, drzwi szklane dwuskrzydłowe na zawiasach, 2 zamki, 2 półki szklane # 8 mm szt. 5 Witryna ekspozycyjna dwustronna konstrukcji metalowej h=2000, l=1000, b=900 cokół h=50, podstawa wypełniona płytą h=500, korona wypełniona płytą h=200 ścianki szklane, drzwi szklane dwuskrzydłowe na zawiasach, 4 zamki, 4 półki szklane # 8 mm szt. 5 Gablota ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=1050, l=1000, b=1000, dno gabloty wypełnione płytą h=800, korona wypełniona płytą h=200 ścianki szklane, drzwi szklane przesuwne, zamek szt. 10 Gablota ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=1400, l=1000, b=600, dno gabloty wypełnione płytą h=900, ścianki szklane. szt. 5 Gablota ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=1050, l=1000, b=1000, cokół h= 50 podstawa wypełniona płytą h=800, ścianki szklane. szt. 5 Gablota ekspozycyjna konstrukcji metalowej h=800, l=1000, b=1000, cokół h= 50 podstawa wypełniona płytą h=400, ścianki szklane. szt. 5
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 36.10.00.00 - Meble Kod CPV wg słownika 2008: 39.10.00.00 - Meble .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 0 udzielenie zamówienie mogą ubiegać się wykonawcy potwierdzający spełnienie warunków: 1.1Posiadający uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 1.2Posiadający niezbędna wiedzę i doświadczenie oraz dysponujący potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia. 1.3Znajdujący się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 1.4Niepodlegający wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków w postępowaniu o zamówienie publiczne Z ubiegania się o zamówienia publicznego wyklucza się wykonawców, którzy: nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne z art. 22 Prawa zamówień publicznych opisanych w ppkt. 1.1 do 1.4, nie spełniają warunków udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne, o których mowa w art. 24 ust.1 Prawa zamówień publicznych, wykonywali bezpośrednio czynności związane z przygotowaniem prowadzonego postępowania, lub posługiwali się w celu sporządzenia oferty osobami uczestniczącymi w dokonywaniu tych czynności chyba, że udział tych wykonawców w postępowaniu nie utrudnia uczciwej konkurencji, złożyli nieprawdziwe informacje mające wpływ na wynik prowadzonego postępowania, nie złożyli oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu lub dokumentów potwierdzających spełnianie tych warunków z zastrzeżeniem art. 26 ust. 3, nie wnieśli wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub nie zgodzili się na przedłużenie okresu związania ofertą, 3. Zamawiający odrzuca ofertę wykonawcy: - niezgodną z ustawą lub jej treść nie odpowiada treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia, - jej złożenie stanowi czyn nieuczciwej konkurencji w rozumieniu przepisów o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, - zawierającą rażąco niską cenę w stosunku do przedmiotu zamówienia, - wykluczonego z udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia lub niezaproszonego do składania ofert, zawierającą omyłki rachunkowe w obliczeniu ceny, których nie można poprawić na podstawie art. 88, lub błędy w obliczeniu ceny, który w terminie 7 dni od dnia otrzymania zawiadomienia nie zgodził się na poprawienie omyłki rachunkowej w obliczeniu ceny, nieważnej na podstawie odrębnych przepisów, nie zabezpieczonej wadium, w tym również na przedłużony okres związania ofertą, lub braku zgody na przedłużenie okresu związania ofertą, Ocena spełniania przedstawionych powyżej warunków zostanie dokonana wg formuły: spełnia - nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu : 1.aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców w ofercie muszą być złożone przedmiotowe dokumenty dla każdego z nich), 2.oświadczenie, sporządzone według wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ, o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu. (w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia przez dwóch lub więcej Wykonawców przedmiotowe oświadczenia może być złożone wspólnie i podpisane przez upoważnionych przedstawicieli każdego z tych Wykonawców, lub przez Pełnomocnika upoważnionego do reprezentowania w postępowaniu Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub reprezentowania ich w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego) 3.Polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności. 4.Opisy lub fotografie obrazujące oferowany przedmiot zamówienia.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.parbrzozow.przemysl.opoka.org.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Parafia Rzymsko-Katolicka pw Przemienienia Pańskiego w Brzozowie ulica. Plac Grunwaldzki 2 36-200 Brzozów.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 10:00, miejsce: Parafia Rzymsko-Katolicka pw Przemienienia Pańskiego w Brzozowie ulica. Plac Grunwaldzki 2 36-200 Brzozów.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI BRZOZÓW
- Budowa kancelarii leśnictwa Izdebki
- Zakup pasków do oznaczania poziomu glukozy we krwi i kontroli w systemie POCT wraz z dzierżawą glukometrów i oprogramowania.
- Utwardzenie i uporządkowanie terenu przy Przedszkolu Samorządowym Nr 1 w Brzozowie
- Adaptacja pomieszczeń w pawilonie H w Szpitalu w Brzozowie w ramach zadania inwestycyjnego pod nazwą: ,,Utworzenie Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w Szpitalu Specjalistycznym w Brzozowie POO.".
- Dostawa sprzętu medycznego (53)
więcej: przetargi BRZOZÓW »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Sprzedaż wraz z dostarczeniem mebli na potrzeby Wydziału Humanistycznego
- Podniesienie jakości udzielanych świadczeń w zakresie leczenia uzależnień
- Dostawa wraz z montażem wyposażenia dla oddziału żłobka i przedszkola w budynku oznaczonym literą "D" przy ul. Drogowców 1 we Władysławowie (....)
- 8/MEB/DCZP/2025/P Dostawa mebli i wyposażenia wraz z transportem, rozładunkiem i montażem Wykonawcy dla "Dolnośląskiego Centrum Zdrowia Psychicznego" sp. z o.o.
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu pn. "Poprawa infrastruktury przedszkolnej w Gminie Ustrzyki Dolne"
- Dostawa i montaż wyposażenia do pomieszczeń budynków administracyjno-socjalnego i socjalno-warsztatowego przy ul. Składowej 3 w Puławach
więcej: Meble »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.