Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2015-07-31
Kraków: Dostawa fabrycznie nowych lamp i części do systemu nawigacyjnego oświetlenia lotniska
Numer ogłoszenia: 195290 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy:
V | zamówienia publicznego |
zawarcia umowy ramowej | |
ustanowienia dynamicznego systemu zakupów (DSZ) |
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Jednostka Wojskowa 4228 , ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków, woj. małopolskie, tel. 261 137 554, faks 261 137 553.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.3rblog.wp.mil.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Jednostka Wojskowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa fabrycznie nowych lamp i części do systemu nawigacyjnego oświetlenia lotniska.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowych lamp i części do systemu nawigacyjnego oświetlenia lotniska w zakresie 5 zadań: Zadanie nr 1 - Oprawy do lamp lotniskowych; Zadanie nr 2 - Gniazda i wtyki; Zadanie nr 3 - Transformatory; Zadanie nr 4 - Lampy lotniskowe; Zadanie nr 5 - Części do systemu oświetlenia nawigacyjnego;.
II.1.5)
przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających
- Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówień uzupełniających
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 5.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: nie wymagane
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
oświadczenie zgodnie z art. 22 ust. 1 ustawy Pzp
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1 - Cena - 96
- 2 - Termin realizacji zamówienia - 4
IV.2.2)
przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna, adres strony, na której będzie prowadzona: |
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zamowienia.3rblog.wp.mil.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 12.08.2015 godzina 09:00, miejsce: Jednostka Wojskowa 4228, ul. Montelupich 3, 30-901 Kraków (kancelaria jawna).
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Oprawy do lamp lotniskowych.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Górna oprawa lampy kraw. In-oma Calvert - szt.10 Oprawa lampy 12665 Thorn - szt.10 Szczegółowe zestawienie ilościowo - wartościowe (zawierające numery katalogowe oraz JIM) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Gniazda i wtyki.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Gniazdo strony wtórnej kd 502 - szt 10 Wtyczka strony wtórnej kd 501 - szt. 10 Zwulkanizowany wtyk KDC 506-1-60 - szt. 30 Zwulkanizowany wtyk KDC 501-2-60 - szt. 30 Zwulkanizowany wtyk KDC 501-1-60 - szt. 30 Szczegółowe zestawienie ilościowo - wartościowe (zawierające numery katalogowe oraz JIM) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Transformatory.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Transformator separujący 150W KR-546 - szt. 40 Transformator separujący 30-45 W KR-531 - szt. 15 Transformator FAA-L-831-6 - szt. 10 Szczegółowe zestawienie ilościowo - wartościowe (zawierające numery katalogowe oraz JIM) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Lampy lotniskowe.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Lampa IDM 5848 150W-C/R - szt 20 Lampa VEE-3-030 1408-15-011 - szt 10 Lampa drogi start.BPE-2-150 1400-33-000 - szt 20 Szczegółowe zestawienie ilościowo - wartościowe (zawierające numery katalogowe i JIM) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Części do systemu oświetlenia nawigacyjnego.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia są: Podstawa mocująca IDM-5838 - szt. 30 Radiator do oprawy 11014 IDM 6005 - szt. 10 Kabel LK-10300 - szt 80 Kabel KDC 501-1-25 - szt 20 Zewnętrzna kopułka lampy Bpe 1408-14-000 - szt 20 Szczegółowe zestawienie ilościowo - wartościowe (zawierające numery katalogowe i JIM) zawiera załącznik nr 1 do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.96.82.00-2.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 30.11.2015.
4) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:
- 1. Cena - 96
- 2. Termin realizacji zamówienia - 4
INNE PRZETARGI Z KRAKOWA
- Nadzór nad prawidłowymi parametrami wody chłodzącej wraz z dostawą inhibitorów osadu i korozji oraz biocydu w Zakładzie Termicznego Przekształcania Odpadów w Krakowie
- dostawy warzyw i owoców (lato)
- Dostawa lodówki z zamrażalnikiem dla WIMiC - DE-dzp.272-261/25
- DOSTARCZENIE LAMPY ZABIEGOWEJ NA STATYWIE JEZDNYM
- Roboty remontowe budynku Zespołu Szkół Specjalnych nr 14 w Krakowie.
- Modernizacja w budynku Samorządowego Przedszkola nr 61 w Krakowie przy ul. Rajskiej 14
więcej: przetargi w Krakowie »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.