Poznań: wykonanie remontu pomieszczeń Wydziału Ekonomiczno-Społecznego w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu
Numer ogłoszenia: 195216 - 2007; data zamieszczenia: 16.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Akademia Rolnicza im. Augusta Cieszkowskiego, ul. Wojska Polskiego 28, 60-637 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8487023, 8487043, fax 061 8487043, 8487145.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.au.poznan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wykonanie remontu pomieszczeń Wydziału Ekonomiczno-Społecznego w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 w Poznaniu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: pomieszczenia nr 504, 506, 507, 508, 509, 513, 603, 608, 609, 611, 613, 616, 617 w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28; Zadanie nr 2: pomieszczenia nr 809, 813, 816, 722 w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 oraz pomieszczenia Katedry Ekonomiki i Organizacji Drzewnictwa 311, 309/310 + sala seminaryjna w budynku przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu. Zakres prac: Zeskrobanie i zmycie starej farby, Gruntowanie podłoży, Gładzie gipsowe na sufitach i ścianach, Malowanie stolarki drzwiowej, Malowanie grzejników, parapetów wewnętrznych, Wymiana kratek wentylacyjnych, Zerwanie płytek PCV z posadzki, Gruntowanie podłoży, Warstwa samopoziomująca, Posadzki wykładziny z tworzyw sztucznych, z wykładzin dywanowych, z paneli podłogowych, Wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, Wymiana instalacji elektrycznej, Demontaż i montaż gniazd logicznych i telefonicznych, Wyniesienie i wniesienie mebli i urządzeń. Szczegółowy zakres prac określono w SIWZ i Zestawieniu ilościowo-wartościowym
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Kod CPV wg słownika 2008: 45.00.00.00 - Roboty budowlane Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne Oryginalny kod CPV: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie Kod CPV wg słownika 2008: 45.44.00.00 - Roboty malarskie i szklarskie .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak, ilość części: 2.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W postępowaniu mogą brać udział Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp, oraz załączą do oferty nw. dokumenty i oświadczenia. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą spełnia - nie spełnia w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach załączonych do oferty.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony formularz oferty, 2. aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. 3. oświadczenie dotyczące spełnienia wymogów wynikających z art. 22 ust. 1Ustawy Pzp, 4. wykaz osób, które będą wykonywać bezpośrednio zamówienie lub będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, przynależności do Polskiej Izby Inżynierów Budownictwa - dotyczy kierownika budowy oraz osób, które będą kierować robotami branżowymi, 5. wykaz zrealizowanych prac - co najmniej 1 zamówienie w ciągu ostatnich 5 lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy, w tym okresie, o podobnym zakresie robót budowlanych i wartości co najmniej 30.000 zł. brutto każde (każde zadanie) oraz załączą do oferty dokumenty wystawione przez Zamawiającego, potwierdzające, że prace te zostały wykonane należycie, 6. oświadczenie Wykonawcy o sposobie zabezpieczenia mediów na realizację zamówienia, 7. polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności na kwotę co najmniej 100.000 PLN brutto. Na etapie składania ofert, Wykonawca nie jest zobowiązany do złożenia polisy lub innego dokumentu ubezpieczenia OC, jednakże Zamawiający wymaga przedstawienia oświadczenia wykonawcy, iż w wypadku wybrania jego oferty najpóźniej w dniu zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu dokument spełniający wyżej opisany wymóg, 8. oświadczenie gwarancyjne Wykonawcy - udzielą co najmniej 36 miesięcy bezwarunkowej gwarancji na przedmiot zamówienia, 9. zaparafowany (wszystkie strony) przez Wykonawcę projekt umowy, 10. zestawienie ilościowo-wartościowe w formie pisemnej i elektronicznej, Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, stosuje się do przepisów §2 Rozporządzenia Rady Ministrów z dnia 19.05.2006r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane (Dz.U.06.87.605).
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.au.poznan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: ul. Wojska Polskiego 28, Poznań, Biuro Zamówień Publicznych pok. 407. Opłata za wersję papierową SIWZ wynosi 4 zł..
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 09:30, miejsce: Sekretariat Kanclerza, pok. 304.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Pomieszczenia nr 504, 506, 507, 508, 509, 513, 603, 608, 609, 611, 613, 616, 617 w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28;.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Zadanie nr 1: pomieszczenia nr 504, 506, 507, 508, 509, 513, 603, 608, 609, 611, 613, 616, 617 w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28; Zakres prac: Zeskrobanie i zmycie starej farby, Gruntowanie podłoży, Gładzie gipsowe na sufitach i ścianach, Malowanie stolarki drzwiowej, Malowanie grzejników, parapetów wewnętrznych, Wymiana kratek wentylacyjnych, Zerwanie płytek PCV z posadzki, Gruntowanie podłoży, Warstwa samopoziomująca, Posadzki wykładziny z tworzyw sztucznych, z wykładzin dywanowych, z paneli podłogowych, Wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, Wymiana instalacji elektrycznej, Demontaż i montaż gniazd logicznych i telefonicznych, Wyniesienie i wniesienie mebli i urządzeń. Szczegółowy zakres prac określono w SIWZ i Zestawieniu ilościowo-wartościowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Pomieszczenia nr 809, 813, 816, 722 w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 oraz pomieszczenia Katedry Ekonomiki i Organizacji Drzewnictwa 311, 309/310 + sala seminaryjna w budynku przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu.
- 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: pomieszczenia nr 809, 813, 816, 722 w budynku Collegium Maximum przy ul. Wojska Polskiego 28 oraz pomieszczenia Katedry Ekonomiki i Organizacji Drzewnictwa 311, 309/310 + sala seminaryjna w budynku przy ul. Wojska Polskiego 38/42 w Poznaniu. Zakres prac: Zeskrobanie i zmycie starej farby, Gruntowanie podłoży, Gładzie gipsowe na sufitach i ścianach, Malowanie stolarki drzwiowej, Malowanie grzejników, parapetów wewnętrznych, Wymiana kratek wentylacyjnych, Zerwanie płytek PCV z posadzki, Gruntowanie podłoży, Warstwa samopoziomująca, Posadzki wykładziny z tworzyw sztucznych, z wykładzin dywanowych, z paneli podłogowych, Wymiana opraw oświetleniowych i osprzętu elektrycznego, Wymiana instalacji elektrycznej, Demontaż i montaż gniazd logicznych i telefonicznych, Wyniesienie i wniesienie mebli i urządzeń. Szczegółowy zakres prac określono w SIWZ i Zestawieniu ilościowo-wartościowym.
- 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00-7, 45.31.00.00-3, 45.44.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 31.12.2007.
- 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z POZNANIA
- Wykonanie systemu monitoringu wizyjnego na terenie Zespół Szkół Mechanicznych im. Komisji Edukacji Narodowej i Bursy Szkolnej nr 2
- Opracowanie dokumentacji projektowej na budowę placu zabaw wraz z realizacją zaprojektowanej inwestycji w ramach zadania "Umultowska Fogelka"
- Kompleksowa usługa szkoleniowa 2 szkoleń specjalizacyjnych zgodnie z rozp. Rady Ministrów z dnia 30 marca 2020 roku w sprawie szkoleń dla pracowników centrum usług społecznych dla 3 grup tematycznych
- "Prace remontowe w obiekcie zabytkowym przy ul. Młyńskiej 11a w Poznaniu. Część IV Wymiana pojedynczej stolarki okiennej i malowanie klatki schodowej."
- Modernizacja terenów sportowych
- Zakup i dostawa środków dezynfekcyjnych
więcej: przetargi w Poznaniu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Biblioteka Raczyńskich - modernizacja filii 56 przy ul. Galileusza 8
- Budowa chodnika przy drodze gminnej nr 105517L w m. Trzeszkowice ETAP 2 km 0+638,00 do km 1+730,07
- Zakup, dostawa i montaż sufitów laminarnych w salach zabiegowych na Oddziale Chirurgicznym w Pleszewskim Centrum Medycznym w Pleszewie Sp. z o.o.
- BUDOWA INSTALACJI DOLNEGO ŹRÓDŁA CIEPŁA NA DZIAŁCE NR: 27 OBRĘB NR 0003 W KOWARACH
- Roboty remontowe nawierzchni sportowych na obiektach Miejskiego Centrum Sportu i Rekreacji w Nowym Targu w ramach programu "Sportowa Polska 2022"
- Budowa instalacji fotowoltaicznych przy budynkach gminnych oraz budowa sieci wodociągowej wraz z nadzorem inwestorskim.
więcej: Roboty budowlane »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.