eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Warszawa › Zakup upominków reklamowych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-20

Warszawa: Zakup upominków reklamowych
Numer ogłoszenia: 195204 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 123814 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Bank Gospodarstwa Krajowego, Al. Jerozolimskie 7, 00-955 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. +48 22 599 80 48, faks +48 22 596 59 05.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Podmiot prawa publicznego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup upominków reklamowych.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup upominków reklamowych o parametrach wskazanych w Opisie Przedmiotu Zamówienia. Zamówienie zostało podzielone na cztery części, wg rodzaju asortymentu, stanowiącego przedmiot zamówienia dla danej części. Część I - Zakup upominków reklamowych - Torby na laptopa Cześć II - Zakup upominków reklamowych - Art. ceramiczne Część III - Zakup upominków reklamowych - Art. inne Część IV - Zakup upominków reklamowych - Pendrivy.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 22.46.20.00 - Materiały reklamowe 18.44.00.00 - Kapelusze i nakrycia głowy 37.45.17.00 - Piłki do piłki nożnej 37.45.29.00 - Piłki do siatkówki 30.19.21.22 - Pióra wieczne 39.22.10.00 - Sprzęt kuchenny 18.90.00.00 - Bagaże, wyroby rymarskie, worki i torby 39.22.11.50 - Termosy 39.25.41.00 - Zegary 30.23.72.20 - Podkładki pod myszy 30.23.72.30 - Pamięci 30.23.72.70 - Torby na komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych na lata 2007-2013, Inicjatywa JEREMIE - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach pomocy technicznej Programu Operacyjnego Innowacyjna Gospodarka na lata 2007-2013 - Europejski Fundusz Rozwoju Regionalnego w ramach Regionalnych Programów Operacyjnych na lata 2007-2013, Inicjatywa JESSICA.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zakup upominków reklamowych - Torby na laptopa

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AWMIG Aleksandra Wojciechowska, ul. Wojska Polskiego 98/12, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 5950,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5900,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5900,00 / Oferta z najwyższą ceną: 7380,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zakup upominków reklamowych - Art. ceramiczne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • AWMIG Aleksandra Wojciechowska, ul. Wojska Polskiego 98/12, 41-200 Sosnowiec, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 4865,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 5260,00

  • Oferta z najniższą ceną: 5260,00 / Oferta z najwyższą ceną: 6273,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Zakup upominków reklamowych - Art. inne

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Agencja Reklamowa Cieślik - Studio L Sp.j., ul. Podbipięty 7, 31-980 Kraków, kraj/woj. małopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 100913,15 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 91573,50

  • Oferta z najniższą ceną: 91573,50 / Oferta z najwyższą ceną: 109172,50

  • Waluta: PLN.

Część NR: 4   

Nazwa: Zakup upominków reklamowych - Pendrivy

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 25.04.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 4.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: .

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • MIRO MARKETING GROUP Mirosław Maciaszek, ul. Bardzka 30, 50-516 Wrocław, kraj/woj. dolnośląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 64386,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 65005,00

  • Oferta z najniższą ceną: 65005,00 / Oferta z najwyższą ceną: 85485,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.