Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2010-07-05
Bochnia: Zorganizowanie integracyjnego, 14-o dniowego treningu obejmującego zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i elementy treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników warsztatów terapii zajęciowej i ich otoczenia w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim
Numer ogłoszenia: 195196 - 2010; data zamieszczenia: 05.07.2010
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie , ul. G. Windakiewicza 9/5, 32-700 Bochnia, woj. małopolskie, tel. 14 611 97 40, faks 14 611 97 40.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zorganizowanie integracyjnego, 14-o dniowego treningu obejmującego zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i elementy treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników warsztatów terapii zajęciowej i ich otoczenia w ramach projektu pn. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zorganizowanie integracyjnego, 14-o dniowego treningu, zwanego dalej (treningiem) obejmującego zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo i elementy treningu kompetencji i umiejętności społecznych dla uczestników warsztatów terapii zajęciowej i ich otoczenia w drugiej połowie sierpnia 2010 r. w celu poprawy stanu zdrowia oraz podniesienia kompetencji i umiejętności społecznych uczestników WTZ. Trening realizowany będzie w zakresie projektu pt. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet VII, Działanie 7.1, Poddziałanie 7.1.2 tj. Rozwój i upowszechnianie aktywnej integracji przez powiatowe centra pomocy rodzinie finansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego i ze środków krajowych w ramach budżetu państwa. Uczestnikami treningu będzie 35 uczestników WTZ wśród których przeważają osoby niepełnosprawne z upośledzeniem umysłowym oraz chorobami psychicznymi i 25 osób z ich otoczenia wśród których będą głównie terapeuci WTZ i opiekunowie - domownicy uczestników WTZ. Przedmiot zamówienia obejmuje zastosowanie następujących instrumentów aktywnej integracji: a) zdrowotne: zespół ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo w wymiarze minimum 20 godzin zajęć grupowych dla 35 uczestników WTZ, b) społeczne w wymiarze minimum 20 godzin: trening kompetencji i umiejętności społecznych, działania o charakterze profilaktyczno-zdrowotnym (w tym maksymalne wykorzystanie nadmorskiego mikroklimatu) - integrujące uczestników WTZ i ich otoczenie oraz działań pedagogiczno-terapeutycznych dla uczestników WTZ. Minimalny program pobytu: codzienne zajęcia z animatorami, spacery przy morzu, plażowanie, organizacja ognisk, zabaw, zajęć integracyjno - sportowych, itp. oraz przeprowadzenie zespołu ćwiczeń psychoruchowych dla uczestników WTZ a także treningu kompetencji i umiejętności społecznych włącznie z udziałem otoczenia uczestników WTZ tj. terapeutów, instruktorów i opiekunów - domowników. Zorganizowanie wyjść do miejsc atrakcyjnych turystycznie w danej miejscowości, wizyty studyjne w zakładach pracy z możliwością poznania prostych zawodów. Organizator będzie zobowiązany zapewnić aktywne spędzania czasu wolnego przez uczestników zajęć niezależnie od warunków pogodowych. Program treningu powinien w szczególności zawierać: 1) Opracowanie zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo uczestników WTZ wraz z badaniami lekarskimi kwalifikującymi do udziału w zajęciach, 2) przeprowadzenie ww. zespołu ćwiczeń fizycznych usprawniających psychoruchowo, 3) dokonanie oceny postępów w zakresie kondycji psycho-fizycznej uczestników poddanych działaniom usprawniającym, 4) Zespół ćwiczeń usprawniających powinien obejmować zabiegi fizykoterapeutyczne wg zaleceń lekarza dla uczestników WTZ, zajęcia z wykorzystaniem sprzętów sportowych, zaplecza sportowo - rekreacyjnego, sprzętu rehabilitacyjnego, umożliwienie uczestnikom WTZ i ich otoczeniu wypoczynek fizyczny i psychiczny poprzez optymalne wykorzystanie mikroklimatu nadmorskiego, oferty kąpielisk i plaż nadmorskich, umożliwienie maksymalnego wykorzystania przestrzeni świeżego powietrza, plaży, morza i słońca jako czynników wzmacniających i regenerujących stan zdrowia oraz działających uspokajająco dla osób nerwowych i pobudzonych, wyciszenie, zrelaksowanie, wykorzystanie talasoterapii jako czynnika leczniczego i formy terapii zajęciowej. 5) Integracyjne dla uczestników WTZ i ich otoczenia ćwiczenia psychoruchowe pod fachową opieką uwzględniające potrzeby bądź dolegliwości poszczególnych osób uczestniczących w zajęciach oraz oddziałujące pozytywnie na ich samoocenę, samopoczucie i jakość życia 6) Zajęcia powinny zawierać elementy wykładów z profilaktyki zdrowotnej, 7) Opracowanie i przeprowadzenie treningu kompetencji i umiejętności społecznych uczestników WTZ i ich otoczenia w formie zajęć warsztatowych, wykładów i wizyt studyjnych obejmującego wiedzę i umiejętności wybrane z następujących zagadnień dostosowanych do osób niepełnosprawnych uczestniczących w treningu i ich otoczenia: zarządzanie stresem, odporność na stres, pewność siebie, opanowanie, elastyczność, otwartość na zmiany, łatwość adaptacji do nowych-często zmieniających się warunków, gotowość do podejmowania wyzwań, odwaga, zdecydowanie, wytrzymałość, wytrwałość, zarządzanie czasem, zarządzanie sobą w czasie, organizacja własnej pracy/efektywność osobista, pro aktywność, orientacja na cel i wynik, planowanie i organizowanie, rzetelność, myślenie perspektywiczne, kreatywność i rozwiązywanie problemów, samodzielność, ciągłe doskonalenie się, asertywność, komunikatywność, przekonywanie/perswazja, obrona przed manipulacją, negocjowanie, motywowanie, inspirowanie, rozwiązywanie konfliktów. 8) Przeprowadzenie działań pedagogiczno - terapeutycznych dla uczestników WTZ obejmujących zasady bezpiecznego podróżowania, umiejętności wypoczywania w tym bezpiecznego wypoczywania nad wodą, zasad zachowania się w miejscach publicznych. 9) Zapewnienie warunków dla naturalnego treningu polegającego na tzw. uczeniu się przez doświadczenie i nabywania wprawy w kompetencjach społecznych przez uczestników treningu w obcym środowisku, umożliwienie ćwiczenia sytuacji społecznych i pożądanych w nich umiejętności interpersonalnych 10) Zajęcia usamodzielniające dla uczestników WTZ, 11) ekspresja plastyczno - werbalna na podstawie widzianych i zapamiętanych nowych krajobrazowo miejsc i obrazów, którą można wykorzystać po powrocie w pracowniach plastycznych w WTZ. 12) Umożliwienie integracji środowiska uczestników WTZ, ich terapeutów- instruktorów i opiekunów - domowników poprzez wspólny pobyt dwutygodniowy, umożliwienie zacieśnienia więzi w tym więzi rodzinnych, inspirowanie do zwiększenia aktywności ruchowej 13) Wprowadzanie atrakcyjnych form motywowania ludzi do zwiększania własnej aktywności fizycznej oraz kształtowanie nawyków jej utrzymywania. 14) Wizyta studyjna w lokalnych zakładach pracy lub warsztatach rzemieślniczych, przeprowadzenie (warsztatów inspiracji) umożliwiające poznanie prostych zawodów i zachęcające uczestników WTZ do aktywności zawodowej 15) Organizacja treningu dla uczestników WTZ w załatwianiu podstawowych spraw w nowym środowisku (np. w nieznanym dotychczas urzędzie pocztowym lub innym, itp.) 16) Podsumowanie działań każdego wieczoru w formie wspólnej dyskusji uczestników WTZ i ich otoczenia, omówienie wniosków z treningu. Szczegółowy program z harmonogramem należy załączyć do oferty. Ostateczny program pobytu zostanie ustalony i przyjęty w dniu podpisania umowy z Wykonawcą, którego oferta zostanie uznana za najkorzystniejszą. Miejsce wykonania: miejscowość nadmorska w Polsce, ośrodek wypoczynkowy położony w odległości do 300 m od plaży. Zakwaterowanie w pokojach maksymalnie 6 osobowych z TV i łazienką oraz ze świetlicą umożliwiającą organizowania spotkań grupowych w gronie minimum 60 osób. Na terenie Ośrodka powinien być dostęp do boiska do piłki nożnej, siatkowej, koszykówki, siatkówki plażowej, sala gimnastyczna, sala z bilardem i stołem do ping-ponga oraz miejsce na ogniska. Cena powinna zawierać możliwość korzystania z rowerów oraz bezpłatną wypożyczalnię sprzętu sportowego.. ZAMAWIAJĄCY ŻĄDA, ABY WYKONAWCA ZAŁĄCZYŁ DO OFERTY SZCZEGÓŁOWY OPIS MIEJSCA WYKONANIA ZAMÓWIENIA I WARUNKÓW ZAKWATEROWANIA. Wyżywienie: pełne wyżywienie składające się z 3 posiłków, w tym co najmniej jeden gorący (obiad); śniadania i kolacje uzupełnione o owoce, słodycze, ciasta i zimne napoje. Pierwsze świadczenie: obiadokolacja w dniu przyjazdu, ostatnie świadczenie: śniadanie + suchy prowiant w dniu wyjazdu. Ubezpieczenie: NNW - suma ubezpieczenia następstw nieszczęśliwych wypadków obejmujących trwały uszczerbek na zdrowiu na sumę minimalnie 10.000,00 złotych lub śmierć na sumę minimalnie 5.000,00 złotych; OC Prywatne - suma ubezpieczenia minimalnie 10.000,00 złotych. Wymagana całodobowa bezpłatna opieka lekarsko - pielęgniarska. Ośrodek zapewni bezpłatny ewentualny 2 dniowy pobyt dla 2 os. z obsługi projektu w celach kontrolnych. Promocja: Wykonawca zobowiązuje się do oznakowania miejsc, z których korzystać będą uczestnicy pobytu (pokoje, stołówka, sale do zajęć itp.) poprzez umieszczenie afiszy informacyjnych dotyczących projektu oraz współfinansowania przez Unię Europejską (dostarczonych przez Zamawiającego)..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 55.24.00.00 - Usługi w zakresie ośrodków i domów wypoczynkowych 80.57.00.00 - Usługi szkolenia w dziedzinie rozwoju osobistego .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: zamawiający nie wymaga wadium
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: tak
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
aktualny w planowanym okresie realizacji usługi wpis do Centralnej Bazy Danych Ośrodków i Organizatorów Turnusów dla Osób Niepełnosprawnych prowadzonej na podstawie art. 10d ustawy z dnia 27 sierpnia 1997 r o rehabilitacji zawodowej i społecznej oraz zatrudnianiu osób niepełnosprawnych (Dz. U. z 1997 r. Nr 123, poz. 776, z późn. zm.) oraz Rozporządzenia Ministra Pracy i Polityki Społecznej z dnia 15 listopada 2007 r. w sprawie turnusów rehabilitacyjnych (Dz. U. z 2007 r. Nr 230, poz. 1694) z możliwością przyjmowania grup osób z chorobami psychicznymi i z upośledzeniem umysłowym Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunku skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
*rekomendacje dotyczące podwykonawstwa w ramach projektów POKL, *Posiadanie dwuletniego doświadczenia w działalności na rzecz osób niepełnosprawnych. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
* Wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, a także zakres wykonywanych przez nie czynności oraz informację o podstawie do dysponowania tymi osobami, * oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień, * opłaconą polisę lub inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialność cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
*Znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie wg formuły spełnia nie spełnia. Nie spełnienie ww. warunków skutkować będzie odrzuceniem oferty.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- koncesję, zezwolenie lub licencję
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
- aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
- aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wrotamalopolski.pl/root_BIP/BIP_w_Malopolsce/powiaty/root_bochenski/podmiotowe/Zamowienia
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Bochni
ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 19.07.2010 godzina 11:00, miejsce: Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie ul. E. Windakiewicza 9/5 32-700 Bochnia.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Projekt pt. Wzmacnianie integracji społecznej w Powiecie Bocheńskim współfinansowany przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z BOCHNI
- Zakup dwóch agregatów prądotwórczych mobilnych na przyczepie
- Sukcesywna dostawa żywności oraz artykułów spożywczych dla Domu Pomocy Społecznej w Bochni w okresie od 01.01.2026 r. do 31.12.2026 r.
- "Odbiór, transport i zagospodarowanie urobku pochodzącego z robót górniczych w wyrobiskach dołowych w Kopalni Soli Bochnia sp. z o.o."
- Dostawa oleju napędowego dla Bocheńskich Zakładów Usług Komunalnych Sp. z o.o. w Bochni
- Ubezpieczenie mienia i odpowiedzialności cywilnej Gminy Miasta Bochnia, jednostek organizacyjnych Gminy Miasta Bochnia oraz następstw nieszczęśliwych wypadków członków OSP w Gminie Miasta Bochnia
- Dostawa 1 szt. lekkiego samochodu typu PickUp z napędem 4x4 dla KP PSP w Bochni JRG.
więcej: przetargi w Bochni »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





