Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Braniewo: Dostawa stacji roboczych, monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Braniewie
Numer ogłoszenia: 194833 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Braniewie, ul. Kościuszki 118, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 0-55 644 32 22, fax 0-55 644 32 24.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.pupbraniewo.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa stacji roboczych, monitorów oraz urządzeń wielofunkcyjnych dla Powiatowego Urzędu Pracy w Braniewie.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 5 x stacja robocza z oprogramowaniem, 5 x monitor, 7 x urządzenie wielofunkcyjne
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 30.21.40.00 - Stacje robocze Kod CPV wg słownika 2008: 30.21.40.00 - Stacje robocze Oryginalny kod CPV: 30.24.10.00 - Oprogramowanie komputerowe Kod CPV wg słownika 2008: 48.00.00.00 - Pakiety oprogramowania i systemy informatyczne Oryginalny kod CPV: 30.23.12.50 - Monitory ekranowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.13.00 - Monitory ekranowe Oryginalny kod CPV: 30.23.32.31 - Drukarki laserowe Kod CPV wg słownika 2008: 30.23.21.10 - Drukarki laserowe .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 30.11.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wymagania dotyczące wadium - zamawiający nie wymaga wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 pkt. 1-3 ustawy Pzp tj.: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej w przedmiocie zamówienia działalności lub czynności; b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej należyte wykonanie zamówienia; d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia (zgodnie z art. 24 Pzp). Zamawiający za spełnienie powyższych wymogów uzna złożenie przez wykonawcę oświadczenia, o którym mowa w punkcie VIII SIWZ.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 oraz dotyczące art. 24 ust 1 i 2 ustawy Prawo zamówień publicznych (załącznik nr 4). 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej (składany dokument winien być wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert) w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienia do wykonywania działalności objętej zamówieniem (potwierdzenie warunku z pkt. VII ppkt. a). 3. Jeżeli Wykonawca wyznaczył swojego przedstawiciela do podpisywania dokumentów Zamawiający spośród dokumentów potwierdzających spełnienie warunków udziału w postępowaniu żąda dołączenia upoważnienia Wykonawcy ustanawiającego swojego przedstawiciela do występowania w jego imieniu, w tym do składania oświadczeń i podpisywania umów.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.pupbraniewo.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kościuszki 118, 14-500 Braniewo.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.10.2007 godzina 12:30, miejsce: Powiatowy Urząd Pracy ul. Kościuszki 118 14-500 Braniewo sekretariat pok. 22 I piętro.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wsparcie podstawowej opieki zdrowotnej (POZ) część 1 zamówienia: dostawa sprzętu serwerowo- sieciowego wraz z oprogramowaniem dla Gminnego Centrum Zdrowia w Nowej Męcince
- Dostawa serwera, macierzy oraz oprogramowania z zakresu cyberbezpieczeństwa wraz z usługami wdrożenia i wsparcia w ramach projektu "Cyberbezpieczny Samorząd"
- "Dostawa komputerów przenośnych, akcesoriów komputerowych, systemu kopii bezpieczeństwa i urządzenia wielofunkcyjnego."
- "CYBERBEZPIECZNY SAMORZĄD - GMINA SIEROSZEWICE"
- System Monitorowania dawek promieniowania radiologicznego dla UCK
- Dostawa licencji do posiadanych urządzeń FortiGate - 1101E.
więcej: Stacje robocze »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.