eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2015-07-31

Babimost: Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost
Numer ogłoszenia: 194808 - 2015; data zamieszczenia: 31.07.2015
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 149694 - 2015r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Babimost, ul. Leśna 17, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512255, faks 068 3512475.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wnętrza trzykondygnacyjnego budynku administracyjnego. Remont będzie przeprowadzony na parterze i piętrze budynku w pomieszczeniach łazienek i WC, pomieszczeniach biurowych, sali konferencyjnej, kuchni, na korytarzach, klatce schodowej i w wiatrołapie, w piwnicy natomiast w pomieszczeniu archiwum. Usytuowanie nieruchomości: Babimost ul. Leśna 17, dz. ew. 35/18, obręb ewidencyjny m. Babimost 0001, gmina Babimost 014, powiat Zielonogórski 09, województwo Lubuskie 08. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie następujących prac: 1. Remont łazienek i WC: a) wymiana okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych - 135m2, b) wymiana mis ustępowych podwieszanych wraz z stelażami - 4 szt, c) wymiana umywalek podwieszanych pod blaty granitowe - 4 szt, d) wymiana pisuarów automatycznych ze spłuczką wyposażoną w czujkę ruchu - 2 szt, e) wymiana umywalek podwieszanych pod blaty granitowe - 2 szt, f) wymiana baterii umywalkowej automatycznej z czujką ruchu - 4 szt, g) montaż sufitu podwieszanego oraz zabudowy kanałów technologicznych w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 50 m2, h) montaż luster wklejanych - 4 szt, i) montaż zabudowy z wełny mineralnej o gr. 15 cm w pomieszczeniach WC - 7 m2, j) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 22 m2, k) wymiana wentylatorów z wyłącznikiem czasowym - 4 szt, l) dostawa i montaż zabudowy pod blatowych z płyty - 2 kpl. 2. Pomieszczenia biurowe: a) Wyniesienie, ustawienie oraz ponowne wniesienie mebli biurowych - 1kpl. b) wymiana paneli podłogowych wraz z podkładem - 256 m2, c) wkucie instalacji sterowniczej klimatyzacji - 72mb, d) wymiana listew przyściennych drewnianych dębowych - 320 mb, e) wymiana parapetów granitowych 24szt. (16,50m2) f) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 1150 m2, m) demontaż tynków strukturalnych -92m2, n) gipsowanie ścian - 92m2, o) montaż sufitu podwieszanego w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 48m2, p) montaż kanału technologicznego w suficie podwieszanym PCV fi 110 - 10 mb, 3. Sala konferencyjna: a) przełożenie rzutnika wraz z ekranem i instalacją - 1kpl, b) montaż częściowego sufitu podwieszanego w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 28m2, c) montaż elementów dekoracyjnych sufitowych z płyt - 15m2, d) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 170m2, e) montaż paneli podłogowych klasa AC-5 wraz z podkładem twardym 62m2, f) montaż listew przyściennych drewnianych dębowych - 34mb, g) wymiana podokienników granitowych- 3 szt (2 m2), h) dostawa i montaż zabudów narożnikowych z płyt z wbudowanym nagłośnieniem - 4 kpl, i) wymiana żaluzji okiennych drewnianych automatycznych - 3kpl. 4. Archiwum: a) szpachlowanie ścian i sufitów - 75m2, b) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 75m2, c) wymiana okładzin podłogowych z płytek ceramicznych - 25m2 d) wymiana drzwi antywłamaniowych (przeniesienie z serwerowni) - 1szt. 5. Kuchnia: a) demontaż okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych - 30m2, b) gipsowanie ścian - uzupełnienie po skutych okładzinach ściennych - 20m2, c) dwukrotne malowanie ścian i sufitów- 45m2, d) montaż okładzin podłogowych z płytek ceramicznych 9m2, e) montaż listew przyściennych drewnianych dębowych - 15mb, f) wymiana podokiennika granitowego 1szt (0,67m2), 6. Korytarze, ciągi komunikacyjne, klatka schodowa, wiatrołap: a) demontaż balustrady schodowej 1kpl, b) demontaż okładzin podłogowych oraz okładzin schodów z płytek kamiennych - 134m2, c) skucie wylewki betonowej w celu niwelacji różnic poziomowych - 4m3, d) montaż częściowej zabudowy sufitów oraz elementów dekoracyjnych ściennych wraz z kanałami technologicznymi w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 145m2, e) montaż sufitów systemowych podwieszanych wraz z zintegrowanym oświetleniem - 54 m2, f) montaż okładzin podłogowych z płytek granitowych polerowanych oraz montaż okładzin schodów z płyt granitowych polerowanych z elementem antypoślizgowym w postaci frezu polerowanego 5cm wraz z montaż okładzin podłogowych w wiatrołapie z płyt granitowych polerowanych w całości wraz z wbudowaną wycieraczką, montaż okładzin podłogowych zewnętrznych oraz okładzin schodów zewnętrznych z płyt granitowych płomieniowanych w całości wraz z wbudowaną wycieraczką - 134m2, g) montaż listew przypodłogowych z drewna liściastego 150mb, h) wykonanie elementów z tynku dekoracyjnego 40m2, i) dwukrotne malowanie ścian i sufitów 500m2, j) montaż balustrad schodowych (poręcze drewniane dębowe, łączniki stal nierdzewna satyna, wypełnienie szkło hartowane) - 1kpl, k) renowacja obudowy profili glebowych (szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie, wykonanie nowych prowadnic montażowych - drewnianych dębowych) - 1kpl. 7. Stolarka wewnętrzna: a) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na stolarkę płytową systemową z ościeżnicami pełnymi wraz z maskownicami - 60m2, b) wymiana drzwi do pomieszczenia serwerowni stalowych o odporności ogniowej EI 50, klasa odporności na włamanie 3, izolacyjność akustyczna min. 40dB - 1,86m2, c) przeniesienie drzwi z serwerowni do pomieszczenia archiwum - 1kpl. d) wymiana skrzydła okiennego (okienka kasowego) na przeszklenie w ramiaku drewnianym dębowym z drewna klejonego obłogowanego wraz z szybą dwukomorową zabezpieczoną folią antywłamaniową, wykończoną u dołu podokiennikiem dwustronnym granitowym o grubości 3cm wraz z wyżłobieniem na głębokość 2cm o wymiarach 30cm x 30cm. - 0,40m2 8. Stolarka zewnętrzna: a) wymiana stolarki drzwiowej z profili aluminiowych trójkomorowych z przekładką termiczną. Głębokość konstrukcyjna kształtowników min. 70 mm (ościeżnica), min.79 mm (skrzydło), a drzwi odpowiednio: 70 mm i 70 mm. Współczynnik Uf dla konstrukcji systemu wynosi min. 2,00 W/m2K. - 7,54m2 b) wymiana przeszkleń okiennych dzielone jedną pionowa belką z profili aluminiowych trójkomorowych z przekładką termiczną. Głębokość konstrukcyjna kształtowników min. 50 mm (ościeżnica), Współczynnik Uf dla konstrukcji systemu wynosi min. 2,00 W/m2K - 6,60m2. 9. Instalacja elektryczna i komputerowa: a) demontaż istniejących wewnętrznych linii zasilających, b) demontaż tablic bezpiecznikowych, c) demontaż instalacji gniazd 230V wraz z osprzętem, d) demontaż opraw oświetleniowych, e) demontaż przewodów istniejącej instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem, f) wykonanie wewnętrznych linii zasilających, g) wykonanie tablic TB parter i piętro, h) wykonanie tablic TK parter i piętro, i) wykonanie instalacji gniazd 230V ogólnego przeznaczenia, j) wykonanie instalacji gniazd 230V sieci komputerowej, k) wykonanie instalacji teleinformatycznej certyfikowanej na 20 lat, klasa 6A, l) montaż przewodów wraz z montażem osprzętu dla zasilania istniejących opraw oświetleniowych, m) montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z przewodami i osprzętem, n) montaż maty grzejnej w wejściu głównym do budynku. 10. Instalacja wodociągowa i CWU a) wymiana instalacji wodociągowej oraz ciepłej wody użytkowej: - montaż podgrzewacza c.w.u - urządzenie elektryczne zbiorcze za typu SG100 - szt. 1, - wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej z rur i łączników z miedzi odpowiadającej normie międzynarodowej ISO 9002, łączonych za pomocą lutu miękkiego - 40mb, 11. Instalacja kanalizacji: a) wymiana instalacji kanalizacyjnej z rur PVC kanalizacyjnych o średnicy 160mm - 50mb, 12. Instalacja CO: a) wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejników dekoracyjnych w WC - 4szt, - wymiana grzejników płytowych, kompaktowych typu VK z wbudowaną wkładką zaworu termostatycznego - 34szt, - wymiana instalacji doprowadzającej czynnik grzewczy rurami miedzianymi w otulinie Trmaflex - 450mb, - montaż zbiornika wyrównawczego - 1kpl. Inne uwarunkowania: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 30.07.2015.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 3.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Z.P.H.U. MAT-BUD Zakład Ogólnobudowlany Piotr Mickiewicz, Grójec Wielki 14, Chobienice, kraj/woj. Polska.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 609951,75 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 670903,72

  • Oferta z najniższą ceną: 639972,21 / Oferta z najwyższą ceną: 809891,35

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.