eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Babimost › Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2015-06-19

Babimost: Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost
Numer ogłoszenia: 149694 - 2015; data zamieszczenia: 19.06.2015
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Nadleśnictwo Babimost , ul. Leśna 17, 66-110 Babimost, woj. lubuskie, tel. 068 3512255, faks 068 3512475.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka organizacyjna nie posiadająca osobowości prawnej PGL LP.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia pn. Remont budynku biurowego Nadleśnictwa Babimost jest wykonanie robót budowlanych polegających na remoncie wnętrza trzykondygnacyjnego budynku administracyjnego. Remont będzie przeprowadzony na parterze i piętrze budynku w pomieszczeniach łazienek i WC, pomieszczeniach biurowych, sali konferencyjnej, kuchni, na korytarzach, klatce schodowej i w wiatrołapie, w piwnicy natomiast w pomieszczeniu archiwum. Usytuowanie nieruchomości: Babimost ul. Leśna 17, dz. ew. 35/18, obręb ewidencyjny m. Babimost 0001, gmina Babimost 014, powiat Zielonogórski 09, województwo Lubuskie 08. Zakres robót obejmuje między innymi wykonanie następujących prac: 1. Remont łazienek i WC: a) wymiana okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych - 135m2, b) wymiana mis ustępowych podwieszanych wraz z stelażami - 4 szt, c) wymiana umywalek podwieszanych pod blaty granitowe - 4 szt, d) wymiana pisuarów automatycznych ze spłuczką wyposażoną w czujkę ruchu - 2 szt, e) wymiana umywalek podwieszanych pod blaty granitowe - 2 szt, f) wymiana baterii umywalkowej automatycznej z czujką ruchu - 4 szt, g) montaż sufitu podwieszanego oraz zabudowy kanałów technologicznych w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 50 m2, h) montaż luster wklejanych - 4 szt, i) montaż zabudowy z wełny mineralnej o gr. 15 cm w pomieszczeniach WC - 7 m2, j) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 22 m2, k) wymiana wentylatorów z wyłącznikiem czasowym - 4 szt, l) dostawa i montaż zabudowy pod blatowych z płyty - 2 kpl. 2. Pomieszczenia biurowe: a) Wyniesienie, ustawienie oraz ponowne wniesienie mebli biurowych - 1kpl. b) wymiana paneli podłogowych wraz z podkładem - 256 m2, c) wkucie instalacji sterowniczej klimatyzacji - 72mb, d) wymiana listew przyściennych drewnianych dębowych - 320 mb, e) wymiana parapetów granitowych 24szt. (16,50m2) f) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 1150 m2, m) demontaż tynków strukturalnych -92m2, n) gipsowanie ścian - 92m2, o) montaż sufitu podwieszanego w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 48m2, p) montaż kanału technologicznego w suficie podwieszanym PCV fi 110 - 10 mb, 3. Sala konferencyjna: a) przełożenie rzutnika wraz z ekranem i instalacją - 1kpl, b) montaż częściowego sufitu podwieszanego w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 28m2, c) montaż elementów dekoracyjnych sufitowych z płyt - 15m2, d) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 170m2, e) montaż paneli podłogowych klasa AC-5 wraz z podkładem twardym 62m2, f) montaż listew przyściennych drewnianych dębowych - 34mb, g) wymiana podokienników granitowych- 3 szt (2 m2), h) dostawa i montaż zabudów narożnikowych z płyt z wbudowanym nagłośnieniem - 4 kpl, i) wymiana żaluzji okiennych drewnianych automatycznych - 3kpl. 4. Archiwum: a) szpachlowanie ścian i sufitów - 75m2, b) dwukrotne malowanie ścian i sufitów - 75m2, c) wymiana okładzin podłogowych z płytek ceramicznych - 25m2 d) wymiana drzwi antywłamaniowych (przeniesienie z serwerowni) - 1szt. 5. Kuchnia: a) demontaż okładzin ściennych i podłogowych z płytek ceramicznych - 30m2, b) gipsowanie ścian - uzupełnienie po skutych okładzinach ściennych - 20m2, c) dwukrotne malowanie ścian i sufitów- 45m2, d) montaż okładzin podłogowych z płytek ceramicznych 9m2, e) montaż listew przyściennych drewnianych dębowych - 15mb, f) wymiana podokiennika granitowego 1szt (0,67m2), 6. Korytarze, ciągi komunikacyjne, klatka schodowa, wiatrołap: a) demontaż balustrady schodowej 1kpl, b) demontaż okładzin podłogowych oraz okładzin schodów z płytek kamiennych - 134m2, c) skucie wylewki betonowej w celu niwelacji różnic poziomowych - 4m3, d) montaż częściowej zabudowy sufitów oraz elementów dekoracyjnych ściennych wraz z kanałami technologicznymi w systemie płyt GK na ruszcie stalowym - 145m2, e) montaż sufitów systemowych podwieszanych wraz z zintegrowanym oświetleniem - 54 m2, f) montaż okładzin podłogowych z płytek granitowych polerowanych oraz montaż okładzin schodów z płyt granitowych polerowanych z elementem antypoślizgowym w postaci frezu polerowanego 5cm wraz z montaż okładzin podłogowych w wiatrołapie z płyt granitowych polerowanych w całości wraz z wbudowaną wycieraczką, montaż okładzin podłogowych zewnętrznych oraz okładzin schodów zewnętrznych z płyt granitowych płomieniowanych w całości wraz z wbudowaną wycieraczką - 134m2, g) montaż listew przypodłogowych z drewna liściastego 150mb, h) wykonanie elementów z tynku dekoracyjnego 40m2, i) dwukrotne malowanie ścian i sufitów 500m2, j) montaż balustrad schodowych (poręcze drewniane dębowe, łączniki stal nierdzewna satyna, wypełnienie szkło hartowane) - 1kpl, k) renowacja obudowy profili glebowych (szlifowanie, bejcowanie, lakierowanie, wykonanie nowych prowadnic montażowych - drewnianych dębowych) - 1kpl. 7. Stolarka wewnętrzna: a) wymiana stolarki drzwiowej wewnętrznej na stolarkę płytową systemową z ościeżnicami pełnymi wraz z maskownicami - 60m2, b) wymiana drzwi do pomieszczenia serwerowni stalowych o odporności ogniowej EI 50, klasa odporności na włamanie 3, izolacyjność akustyczna min. 40dB - 1,86m2, c) przeniesienie drzwi z serwerowni do pomieszczenia archiwum - 1kpl. d) wymiana skrzydła okiennego (okienka kasowego) na przeszklenie w ramiaku drewnianym dębowym z drewna klejonego obłogowanego wraz z szybą dwukomorową zabezpieczoną folią antywłamaniową, wykończoną u dołu podokiennikiem dwustronnym granitowym o grubości 3cm wraz z wyżłobieniem na głębokość 2cm o wymiarach 30cm x 30cm. - 0,40m2 8. Stolarka zewnętrzna: a) wymiana stolarki drzwiowej z profili aluminiowych trójkomorowych z przekładką termiczną. Głębokość konstrukcyjna kształtowników min. 70 mm (ościeżnica), min.79 mm (skrzydło), a drzwi odpowiednio: 70 mm i 70 mm. Współczynnik Uf dla konstrukcji systemu wynosi min. 2,00 W/m2K. - 7,54m2 b) wymiana przeszkleń okiennych dzielone jedną pionowa belką z profili aluminiowych trójkomorowych z przekładką termiczną. Głębokość konstrukcyjna kształtowników min. 50 mm (ościeżnica), Współczynnik Uf dla konstrukcji systemu wynosi min. 2,00 W/m2K - 6,60m2. 9. Instalacja elektryczna i komputerowa: a) demontaż istniejących wewnętrznych linii zasilających, b) demontaż tablic bezpiecznikowych, c) demontaż instalacji gniazd 230V wraz z osprzętem, d) demontaż opraw oświetleniowych, e) demontaż przewodów istniejącej instalacji oświetleniowej wraz z osprzętem, f) wykonanie wewnętrznych linii zasilających, g) wykonanie tablic TB parter i piętro, h) wykonanie tablic TK parter i piętro, i) wykonanie instalacji gniazd 230V ogólnego przeznaczenia, j) wykonanie instalacji gniazd 230V sieci komputerowej, k) wykonanie instalacji teleinformatycznej certyfikowanej na 20 lat, klasa 6A, l) montaż przewodów wraz z montażem osprzętu dla zasilania istniejących opraw oświetleniowych, m) montaż nowych opraw oświetleniowych wraz z przewodami i osprzętem, n) montaż maty grzejnej w wejściu głównym do budynku. 10. Instalacja wodociągowa i CWU a) wymiana instalacji wodociągowej oraz ciepłej wody użytkowej: - montaż podgrzewacza c.w.u - urządzenie elektryczne zbiorcze za typu SG100 - szt. 1, - wymiana instalacji ciepłej wody użytkowej oraz wody zimnej z rur i łączników z miedzi odpowiadającej normie międzynarodowej ISO 9002, łączonych za pomocą lutu miękkiego - 40mb, 11. Instalacja kanalizacji: a) wymiana instalacji kanalizacyjnej z rur PVC kanalizacyjnych o średnicy 160mm - 50mb, 12. Instalacja CO: a) wymiana instalacji centralnego ogrzewania - wymiana grzejników dekoracyjnych w WC - 4szt, - wymiana grzejników płytowych, kompaktowych typu VK z wbudowaną wkładką zaworu termostatycznego - 34szt, - wymiana instalacji doprowadzającej czynnik grzewczy rurami miedzianymi w otulinie Trmaflex - 450mb, - montaż zbiornika wyrównawczego - 1kpl. Inne uwarunkowania: 1. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych. 2. Wszystkie wymiary i powierzchnie należy sprawdzić przed zamówieniem materiałów. 3. Wykonywanie robót, odbiory oraz organizację (bhp, ppoż. oraz koordynacja w zakresie bhp) na terenie prowadzonych robót należy prowadzić w oparciu o aktualne normy i przepisy. 4. Zamawiający nie wskazuje obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowych części zamówienia, o których mowa w art. 36a ust. 2 Pzp. 5. Wykonawca może powierzyć wykonanie zamówienia Podwykonawcom na warunkach określonych poniżej oraz we wzorze umowy, stanowiącej załącznik nr 2 do SIWZ. 6. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcom (załącznik nr 1 do SIWZ). Zamawiający nie określa, która część lub całość zamówienia nie może być powierzona Podwykonawcom. Uwaga: Przez Podwykonawcę należy rozumieć osobę fizyczną, osobę prawną, albo jednostkę organizacyjną nie posiadającą osobowości prawnej, która będzie wykonywać część zakresu zadania (przedmiotu zamówienia) na rzecz Wykonawcy. Odpowiedzialność za Podwykonawcę ponosi Wykonawca główny. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja projektowa która zawiera: a) Projekt budowlany, b) Projekt wykonawczy - instalacja elektryczna, teleinformatyczna, c) Projekt wykonawczy - instalacja Co, wodociągowa, kanalizacyjna, d) Projekt aranżacji wnętrz, e) Katalog kart materiałowych, f) Przedmiary robót - branża ogólnobudowlana, branża sanitarna oraz branża elektryczna, g) Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych. które stanowią integralną część specyfikacji istotnych warunków zamówienia (załącznik nr 8 do SIWZ). Zamawiający zapewnia dokumentację projektową do wglądu w swojej siedzibie (adres jak w punkcie 1) w dni robocze w godzinach 8.00 - 14.00..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.11.12.00 - Roboty w zakresie przygotowania terenu pod budowę i roboty ziemne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 10.12.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości: 15 000,00 zł (słownie: piętnaście tysięcy zł) w nieprzekraczalnym terminie do dnia 06.07.2015 r. do godz. 9.30. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014 r., poz.1804, z późn. zm.).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że wykonał w okresie ostatnich 5 lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, co najmniej 3 roboty budowlane w zakresie remontów, przebudowy lub budowy budynków kubaturowych, o wartości każdej roboty nie mniejszej niż 200 000,00 zł brutto wraz z załączeniem dowodów określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone. Wykonawca może sumować wartości kilku robót o mniejszym zakresie dla uzyskania wymaganej wartości porównywalnej. (W przypadku składania oferty wspólnej Wykonawcy składają jeden wspólny w/w wykaz). W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania doświadczenia przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na złoty polski. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu w Biuletynie Zamówień Publicznych. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający nie formułuje szczegółowych wymagań dotyczących spełnienia wyżej wymienionego warunku. Zamawiający dokona oceny spełnienia tego warunku na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał i udokumentował, że osoba lub osoby, które będą z ramienia Wykonawcy kierowały robotami budowlanymi posiadały aktualne uprawnienia budowlane do kierowania robotami w specjalnościach: o konstrukcyjno - budowlanej, o instalacyjnej w zakresie instalacji i urządzeń wodociągowych i kanalizacyjnych, cieplnych, wentylacyjnych, o instalacyjnej w zakresie sieci, instalacji i urządzeń elektrycznych i elektroenergetycznych, Osoby, uczestniczące w wykonywaniu zamówienia - kierownicy we wskazanych wyżej specjalnościach muszą posiadać aktualne dokumenty stwierdzające ich przynależność do odpowiedniej izby samorządu zawodowego wraz z aktualnym zaświadczeniem o obowiązkowym ubezpieczeniu od odpowiedzialności cywilnej z tytułu wykonywanego zawodu. Dopuszcza się możliwość pełnienia więcej niż jednej funkcji przez jedną osobę, pod warunkiem łącznego spełnienia przez wskazaną osobę wyżej określonych wymagań. Zamawiający wymaga aby Wykonawca wskazał osobę która będzie pełniła funkcje Głównego Kierownika Robót spośród osób wskazanych do kierowania robotami w poszczególnych specjalnościach. Osoby przewidziane do pełnienia samodzielnych funkcji technicznych w budownictwie muszą posiadać wymagane uprawnienia, które zostały wydane zgodnie z ustawą Prawo budowlane z dnia 7 lipca 1994 r. (Dz. U. z 2013 r. poz. 1409 z późn. zm.) art. 12 ust. 1 ppkt. 2, ust. 7, art. 12a lub uprawnienia uzyskane na podstawie przepisów obowiązujących przed wejściem w życie ustawy Prawo budowlane z 1994 r., natomiast w przypadku osób, które uzyskały uprawnienia w państwach członkowskich Unii Europejskiej, Konfederacji Szwajcarskiej lub państwach członkowskich Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA) - stron umowy o Europejskim Obszarze Gospodarczym, posiadane uprawnienia muszą spełniać warunki określone w ustawie z dnia 18 marca 2008 r. o zasadach uznawania kwalifikacji zawodowych nabytych w państwach członkowskich Unii Europejskiej (Dz. U. Nr 63 poz. 394 z późn. zm.). Osoby spoza terytorium Rzeczpospolitej Polskiej muszą się legitymować decyzją o uznaniu kwalifikacji zawodowych lub decyzją o prawie do świadczenia usług transgranicznych, wydanymi przez właściwe rady izby inżynierów, albo udokumentować, że zdały egzamin na uprawnienia budowlane przed właściwą Izbą. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający wymaga, aby Wykonawca wykazał i udokumentował iż dysponuje środkami finansowymi lub zdolnością kredytową na kwotę minimum 500 000,00 zł. W przypadku, gdy Wykonawca dla potwierdzenia spełniania warunku posiadania zdolności ekonomiczno-finansowej przedstawi dokumenty zawierające kwoty wyrażone w walutach innych niż złoty polski, Zamawiający przeliczy je na PLN. Do przeliczenia zostanie zastosowany wyliczony i ogłoszony przez Narodowy Bank Polski bieżący kurs średni wymiany na dzień wystawienia informacji banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej. Uwaga: Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia, zdolnościach finansowych lub ekonomicznych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić Zamawiającemu, iż będzie dysponował tymi zasobami w trakcie realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia. Wykonawcy o których mowa wyżej odpowiadają solidarnie z wykonawcą za szkodę zamawiającego powstałą wskutek nieudostępnienia tych zasobów, chyba że za nieudostępnienie zasobów nie ponoszą winy. Uwaga: Jeżeli podmioty, na zasoby których powołuje się Wykonawca w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu mają być podwykonawcami, Wykonawca zobowiązany jest wskazać nazwy (Firmy) tych podmiotów - na załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. Jeżeli w trakcie realizacji zamówienia wykonawca zamierza zmienić podwykonawcę lub zrezygnować z podwykonawcy, na zasoby którego Wykonawca powoływał się w celu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ustawy, Wykonawca zobowiązany jest wykazać Zamawiającemu, że proponowany inny podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełnia warunki udziału w postępowaniu w stopniu nie mniejszym niż wymagany w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia powyższych warunków udziału w niniejszym postępowaniu będzie polegać na sprawdzeniu kompletności i poprawności złożonych dokumentów i oświadczeń. Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie iż, ww. warunki Wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego warunku, skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Ocena zostanie dokonana w oparciu o zasadę: spełnia - nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

  • wykaz robót budowlanych wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;
  • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
  • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;
  • informację banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową wykonawcy, wystawioną nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert albo składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia;

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenia zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • aktualną informację z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 i 11 ustawy, wystawioną nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - wystawiony nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3.2)

  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4-8 - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
  • zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 10 -11 ustawy - wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert.

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: cena oraz inne kryteria związane z przedmiotem zamówienia:

  • 1 - Cena - 95
  • 2 - Okres gwarancji - 5

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

Strony dopuszczają zmianę postanowień umowy zgodnie z wymogami art. 144 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku: a) W wyniku realizacji zasad i wytycznych władz zwierzchnich Zamawiający będzie zobowiązany do ograniczenia środków przewidzianych na sfinansowanie zamówienia. b) W trakcie realizacji zamówienia zostanie ujawniony błąd Zamawiającego (np. w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia, niemożliwy do zauważenia przez Wykonawców w postępowaniu poprzedzającym wybór najkorzystniejszej oferty. c) ustawowej zmiany stawki podatku VAT za robotę objętą przedmiotem umowy - zmianie ulegnie kwota wynagrodzenia brutto, d) wystąpienia siły wyższej rozumianej jako wydarzenie lub okoliczność wyjątkową, niezależną od Strony, której nie można było w racjonalny sposób uniknąć lub zaradzić - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas występowania siły wyższej, e) w przypadku konieczności wykonania robót dodatkowych nie objętych przedmiotem umowy, a koniecznych do realizacji zamówienia podstawowego, których wykonanie stało się konieczne na skutek sytuacji niemożliwej wcześniej do przewidzenia - zmianie ulegnie termin realizacji przedmiotu umowy o czas niezbędny do wykonania robót dodatkowych, f) w zakresie wydłużenia terminu obowiązywania umowy, pod warunkiem że prace objęte umową zostały wstrzymane przez właściwe organy z przyczyn niezależnych od Wykonawcy, co uniemożliwia terminowe zakończenie realizacji przedmiotu umowy, g) zmiany nazw, siedziby stron umowy, innych danych identyfikacyjnych oraz zmiany nazwy zadania w budżecie, h) w zakresie zmniejszenia przedmiotu zmówienia w sytuacji, gdy wykonanie danych robót będzie zbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy ze stosownym pomniejszeniem wynagrodzenia o niewykonane prace, i) w zakresie terminu wykonania umowy i/lub sposobu wykonania przedmiotu umowy - w sytuacji, gdy możliwe jest wprowadzenie rozwiązania zamiennego, gdy jest to niezbędne do prawidłowego, tj. zgodnego z zasadami wiedzy technicznej i obowiązującymi przepisami, wykonania przedmiotu umowy, Zamawiający dopuszcza możliwość dokonania następujących zmian w umowie i określa ich warunki: a) zmiana dokonana na podstawie art. 23 pkt1 ustawy Prawo budowlane - zmiana w rozwiązaniach projektowych, jeżeli są one uzasadnione koniecznością zwiększenia bezpieczeństwa realizacji robót budowlanych lub usprawnienia procesu budowy; b) zmiana dokonana na podstawie art. 20 ust. 1 pkt 4 lit. a ustawy Prawo budowlane uzgodniona możliwość wprowadzenia rozwiązań zamiennych w stosunku do przewidzianych w projekcie, zgłoszonych przez Kierownika Robót lub Inspektora Nadzoru Inwestorskiego, a zmiany dokonane zostały podczas wykonywania robót i nie odstępują w sposób istotny od zatwierdzonego projektu i dokonane zostały zgodnie z zapisami art. 36a ust. 6 ustawy Prawo budowlane, spełniając zapisy art. 57 ust. 2 ustawy Prawo budowlane; c) zmiana terminu wykonania przedmiotu umowy możliwa będzie w przypadku: - konieczności wstrzymania wykonywania całości lub części robót na skutek wystąpienia okoliczności niezależnych od Wykonawcy, w szczególności takich, jak: ujawnienie się w trakcie wykonywania przedmiotu zamówienia wad dokumentacji projektowej, konieczność wykonania robót, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 Ustawy, wprowadzenie do dokumentacji projektowej zmian, a warunkiem zmiany będzie potwierdzenie w dokumentacji budowy, przez Inspektora Nadzoru Inwestorskiego lub projektanta sprawującego nadzór autorski, wystąpienia okoliczności uzasadniających konieczność zmiany terminu wykonania robót lub przerw w ich realizacji, - pisemnego uzgodnienia pomiędzy Stronami dotyczącego skróceniu terminu zakończenia realizacji umowy, - konieczność uzyskania niemożliwych do przewidzenia na etapie planowania robót budowlanych: danych, uzgodnień lub pozwoleń osób trzecich lub właściwych organów. - zmiany dokonane według zasad zapisanych w umowie; - zmiana osób odpowiedzialnych za kontakty i nadzór nad przedmiotem umowy, f) zmiana Podwykonawcy pod warunkiem odpowiedniego zgłoszenia i po akceptacji przez Zamawiającego; g) zmiana w zakresie wprowadzenia zapisu - informacji o przyznanym lub możliwym dofinansowaniu ze źródeł zewnętrznych; h) zmiana formy zabezpieczenia należytego wykonania umowy; i) zmniejszenie zakresu wynagrodzenia z przyczyn o obiektywnym charakterze, istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie części zakresu realizacji umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili jej zawarcia; j) jeżeli z powodu nadzwyczajnej zmiany stosunków spełnienie świadczenia byłoby połączone z nadmiernymi trudnościami albo groziłoby jednej ze stron rażącą stratą (art. 3571 kc).

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lasy.gov.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Nadleśnictwo Babimost ul. Leśna 17, 66-110 Babimost - pok. 21. Na pisemny wniosek wykonawcy, w ciągu 5 dni od złożenia wniosku - w cenie 150,00 zł brutto..

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.07.2015 godzina 09:30, miejsce: Nadleśnictwo Babimost ul. Leśna 17, 66-110 Babimost. Sekretariat - pok. nr 15..

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.