eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-09-12

Wejherowo: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH
Numer ogłoszenia: 194761 - 2014; data zamieszczenia: 12.09.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 176175 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o., ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest świadczenie usług pralniczych w tym: - kompleksowe pranie bielizny szpitalnej tj.: bielizny pościelowej, odzieży ochronnej i roboczej pracowników, wyposażenia łóżek (koce, poduszki) i innego asortymentu w procesie termiczno-chemicznym w tym maglowanie i wysuszenie (łącznie z dezynfekcją wstępną w przypadku bielizny skażonej w każdym stopniu oraz zanieczyszczonej materiałem biologicznym, przeprowadzoną w pralnicach Wykonawcy), - konfekcjonowanie asortymentowe oraz oddziałami po procesie prania, - wydzielenie po zakończonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych z podziałem na oddziały do weryfikacji przez komórki Zamawiającego, - drobne naprawy uszkodzonej bielizny (maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny - 3 dni robocze), - przeprowadzanie dezynfekcji materacy łóżkowych w komorach dezynfekcyjnych w temp. do 120oC, - transport we własnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej w tym materacy do dezynfekcji z siedziby Zamawiającego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej i materacy po dezynfekcji z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiającego. Wykonawca musi mieć wprowadzony System Zarządzania Jakością ISO 9001:2008 w zakresie świadczenia usług pralniczych i dezynfekcyjnych, potwierdzony stosownym certyfikatem. Wykonawca zamówienie będzie realizował w pomieszczeniach pralni spełniających wymogi sanitarno-epidemiologiczne, posiadających pozytywną opinię Inspektora Sanitarnego. Wykonawca na czas realizacji usługi musi dysponować w/w pomieszczeniami wyposażonymi w sprzęt niezbędny do realizacji zamówienia w minimalnej ilości i rodzaju opisanym w niniejszej SIWZ (rozdział 5 pkt. 1.1 c SIWZ). Wykonawca przedmiot zamówienia wykonywać będzie własnymi siłami z zachowaniem wszelkich obowiązujących przepisów prawa w tym w szczególności przepisów sanitarno-epidemiologicznych, norm technologicznych oraz stosując wyłącznie środki piorąco - dezynfekujące, posiadające pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produkty biobójcze, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzających niewielkie zagrożenie. Wykonawca stosować będzie środki piorąco-dezynfekujące służące do prania bielizny noworodkowej nie działające drażniąco na błony śluzowe lub skórę noworodków. Wykonawca zobowiązany będzie również do przestrzegania wskazanych przez Zamawiającego procedur i instrukcji systemu zarządzania jakością ( ISO ). CPV 98.31.00.00-9 usługi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00-9 usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00 - Usługi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: ŚWIADCZENIE USŁUG PRALNICZYCH

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 10.09.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Konsorcjum Pralnicze Sp. z o.o., ul. Rdestowa 65/67, 81-577 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 161832,25 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 151230,65

  • Oferta z najniższą ceną: 151230,65 / Oferta z najwyższą ceną: 156786,51

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.