eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Wejherowo › ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH

Ten przetarg zosta³ ju¿ zakoñczony. Zobacz wynik tego przetargu



Og³oszenie z dnia 2014-08-14

Wejherowo: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH
Numer og³oszenia: 176175 - 2014; data zamieszczenia: 14.08.2014
OG£OSZENIE O ZAMÓWIENIU - us³ugi

Zamieszczanie og³oszenia: obowi±zkowe.

Og³oszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJ¡CY

I. 1) NAZWA I ADRES: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. , ul. dr A. Jagalskiego 10, 84-200 Wejherowo, woj. pomorskie, tel. 058 5727331, faks 058 5727331.

  • Adres strony internetowej zamawiaj±cego: www.szpital.wejherowo.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJ¡CEGO: Inny: Podmiot prawa handlowego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKRE¦LENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiaj±cego: ¦WIADCZENIE US£UG PRALNICZYCH.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: us³ugi.

II.1.4) Okre¶lenie przedmiotu oraz wielko¶ci lub zakresu zamówienia: Przedmiotem niniejszego zamówienia jest ¶wiadczenie us³ug pralniczych w tym: - kompleksowe pranie bielizny szpitalnej tj.: bielizny po¶cielowej, odzie¿y ochronnej i roboczej pracowników, wyposa¿enia ³ó¿ek (koce, poduszki) i innego asortymentu w procesie termiczno-chemicznym w tym maglowanie i wysuszenie (³±cznie z dezynfekcj± wstêpn± w przypadku bielizny ska¿onej w ka¿dym stopniu oraz zanieczyszczonej materia³em biologicznym, przeprowadzon± w pralnicach Wykonawcy), - konfekcjonowanie asortymentowe oraz oddzia³ami po procesie prania, - wydzielenie po zakoñczonym procesie prania bielizny uszkodzonej i niezdatnej do naprawy oraz jej zwrot w opisanych workach foliowych z podzia³em na oddzia³y do weryfikacji przez komórki Zamawiaj±cego, - drobne naprawy uszkodzonej bielizny (maksymalny okres oczekiwania na zwrot naprawionej bielizny - 3 dni robocze), - przeprowadzanie dezynfekcji materacy ³ó¿kowych w komorach dezynfekcyjnych w temp. do 120oC, - transport we w³asnym zakresie i na koszt Wykonawcy bielizny brudnej w tym materacy do dezynfekcji z siedziby Zamawiaj±cego do siedziby Wykonawcy oraz bielizny czystej i materacy po dezynfekcji z siedziby Wykonawcy do siedziby Zamawiaj±cego. Wykonawca musi mieæ wprowadzony System Zarz±dzania Jako¶ci± ISO 9001:2008 w zakresie ¶wiadczenia us³ug pralniczych i dezynfekcyjnych, potwierdzony stosownym certyfikatem. Wykonawca zamówienie bêdzie realizowa³ w pomieszczeniach pralni spe³niaj±cych wymogi sanitarno-epidemiologiczne, posiadaj±cych pozytywn± opiniê Inspektora Sanitarnego. Wykonawca na czas realizacji us³ugi musi dysponowaæ w/w pomieszczeniami wyposa¿onymi w sprzêt niezbêdny do realizacji zamówienia w minimalnej ilo¶ci i rodzaju opisanym w niniejszej SIWZ (rozdzia³ 5 pkt. 1.1 c SIWZ). Wykonawca przedmiot zamówienia wykonywaæ bêdzie w³asnymi si³ami z zachowaniem wszelkich obowi±zuj±cych przepisów prawa w tym w szczególno¶ci przepisów sanitarno-epidemiologicznych, norm technologicznych oraz stosuj±c wy³±cznie ¶rodki pior±co - dezynfekuj±ce, posiadaj±ce pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produkty biobójcze, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych stwarzaj±cych niewielkie zagro¿enie. Wykonawca stosowaæ bêdzie ¶rodki pior±co-dezynfekuj±ce s³u¿±ce do prania bielizny noworodkowej nie dzia³aj±ce dra¿ni±co na b³ony ¶luzowe lub skórê noworodków. Wykonawca zobowi±zany bêdzie równie¿ do przestrzegania wskazanych przez Zamawiaj±cego procedur i instrukcji systemu zarz±dzania jako¶ci± ( ISO ). CPV 98.31.00.00-9 us³ugi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00-9 us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków.

II.1.6) Wspólny S³ownik Zamówieñ (CPV): 98.31.00.00 - Us³ugi prania i czyszczenia na sucho 90.92.10.00 - Us³ugi dezynfekcji i dezynsekcji budynków .

II.1.7) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty czê¶ciowej: nie.

II.1.8) Czy dopuszcza siê z³o¿enie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakoñczenie: 28.02.2015.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: nie dotyczy

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPE£NIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania okre¶lonej dzia³alno¶ci lub czynno¶ci, je¿eli przepisy prawa nak³adaj± obowi±zek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.

  • III.3.2) Wiedza i do¶wiadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy, w tym okresie nale¿ycie wykonali lub w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych nale¿ycie wykonuj± co najmniej 2 zamówienia na us³ugi pralnicze dla podmiotów leczniczych, ka¿de zrealizowane w warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000 z³ brutto (rozdzia³ 5 pkt. 1.1 b SIWZ). Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.

  • III.3.3) Potencja³ techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy dysponuj± urz±dzeniami niezbêdnymi do realizacji nn zamówienia tj. pralnica lub tunel pralniczy (co najmniej 3 pralnice lub 1 tunel pralniczy o ³±cznej mocy przerobowej min. 2000 kg / 8 h), suszarka (co najmniej 1 szt., ³±czny min. wsad 50 kg), maszyna do szycia (co najmniej 1 szt.), komputerowy system dozowania ¶rodków pior±cych (co najmniej 1 szt.), zgrzewarka k±towa do folii (co najmniej 1 szt.), komora dezynfekcyjna (co najmniej 1 szt., ³±czny min. wsad 10 szt. i ³±cznej mocy przerobowej min. 40 szt. / 8 h), samochód transportowy (co najmniej 1 pojazd o minimalnej ³adowno¶ci 2 tony ka¿dy, przystosowany do transportu bielizny brudnej i czystej oraz materacy). Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • Zamawiaj±cy nie wprowadza szczególnego warunku w tym zakresie. Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spe³niania tego warunku

    • W postêpowaniu mog± braæ udzia³ Wykonawcy, którzy s± ubezpieczeni od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej ze ¶wiadczeniem us³ug pralniczych na kwotê nie ni¿sz± ni¿ 100.000 z³ (rozdzia³ 5 pkt. 1.1d SIWZ). Ocena spe³niania warunku udzia³u w postêpowaniu nast±pi na podstawie z³o¿onych w ofercie wymaganych dokumentów i o¶wiadczeñ na zasadzie spe³nia - nie spe³nia warunku.

III.4) INFORMACJA O O¦WIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJ¡ DOSTARCZYÆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPE£NIANIA WARUNKÓW UDZIA£U W POSTÊPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spe³niania przez wykonawcê warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz o¶wiadczenia o spe³nianiu warunków udzia³u w postêpowaniu nale¿y przed³o¿yæ:

  • wykaz wykonanych, a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych równie¿ wykonywanych, g³ównych dostaw lub us³ug, w okresie ostatnich trzech lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu, a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub us³ugi zosta³y wykonane, oraz za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie;
  • okre¶lenie dostaw lub us³ug, których dotyczy obowi±zek wskazania przez wykonawcê w wykazie lub z³o¿enia po¶wiadczeñ, w tym informacja o dostawach lub us³ugach niewykonanych lub wykonanych nienale¿ycie
    Wykaz wykonanych a w przypadku ¶wiadczeñ okresowych lub ci±g³ych wykonywanych g³ównych us³ug w okresie ostatnich 3 lat przed up³ywem terminu sk³adania ofert a je¿eli okres prowadzenia dzia³alno¶ci jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich warto¶ci, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów na rzecz których us³ugi zosta³y wykonane oraz z za³±czeniem dowodów, czy zosta³y wykonane lub s± wykonywane nale¿ycie. Zamawiaj±cy przez 2 g³ówne us³ugi rozumie co najmniej 2 nale¿ycie wykonane lub wykonywane zamówienia na us³ugi pralnicze dla podmiotów leczniczych, ka¿de zrealizowane w warto¶ci nie mniejszej ni¿ 200.000 z³ brutto - za³±cznik nr 6 do SIWZ (wzór formularza wykaz wykonanych lub wykonywanych us³ug).;
  • wykaz narzêdzi, wyposa¿enia zak³adu i urz±dzeñ technicznych dostêpnych wykonawcy us³ug lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacj± o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
  • op³acon± polisê, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzaj±cy, ¿e wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialno¶ci cywilnej w zakresie prowadzonej dzia³alno¶ci zwi±zanej z przedmiotem zamówienia.

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, nale¿y przed³o¿yæ:

  • o¶wiadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z w³a¶ciwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o dzia³alno¶ci gospodarczej, je¿eli odrêbne przepisy wymagaj± wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Je¿eli wykonawca ma siedzibê lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedk³ada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibê lub miejsce zamieszkania potwierdzaj±cy, ¿e:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie og³oszono upad³o¶ci - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 6 miesiêcy przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;
  • nie zalega z uiszczaniem podatków, op³at, sk³adek na ubezpieczenie spo³eczne i zdrowotne albo ¿e uzyska³ przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub roz³o¿enie na raty zaleg³ych p³atno¶ci lub wstrzymanie w ca³o¶ci wykonania decyzji w³a¶ciwego organu - wystawiony nie wcze¶niej ni¿ 3 miesi±ce przed up³ywem terminu sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu o udzielenie zamówienia albo sk³adania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotycz±ce przynale¿no¶ci do tej samej grupy kapita³owej

  • lista podmiotów nale¿±cych do tej samej grupy kapita³owej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, ¿e nie nale¿y do grupy kapita³owej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJ¡CYCH, ¯E OFEROWANE DOSTAWY, US£UGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJ¡ OKRE¦LONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, ¿e oferowane roboty budowlane, dostawy lub us³ugi odpowiadaj± okre¶lonym wymaganiom nale¿y przed³o¿yæ:

  • próbki, opisy lub fotografie produktów, które maj± zostaæ dostarczone, których autentyczno¶æ musi zostaæ po¶wiadczona przez wykonawcê na ¿±danie zamawiaj±cego;
  • za¶wiadczenie niezale¿nego podmiotu zajmuj±cego siê po¶wiadczaniem zgodno¶ci dzia³añ wykonawcy z normami jako¶ciowymi, je¿eli zamawiaj±cy odwo³uj± siê do systemów zapewniania jako¶ci opartych na odpowiednich normach europejskich;
  • inne dokumenty

    1. Pozytywna opinia Pañstwowego Zak³adu Higieny dla ka¿dego stosowanego przez Wykonawcê w procesie prania i dezynfekcji ¶rodka pior±cego i dezynfekuj±cego, wyszczególnionego przez wykonawcê w za³±czniku nr 9 SIWZ.; 2. Pozwolenie na wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego, tymczasowe wprowadzenie do obrotu na terenie Polski jako produktu biobójczego lub wpis do rejestru produktów biobójczych, stwarzaj±cych niewielkie zagro¿enie do wszystkich preparatów biobójczych stosowanych w procesie prania, wyszczególnionych w za³±czniku nr 9 SIWZ.; 3. Potwierdzone badaniami opinie niezale¿nych podmiotów lub protoko³y badañ, potwierdzaj±ce, i¿ ¶rodki pior±co-dezynfekuj±ce (wyszczególnione w za³±czniku nr 9 SIWZ a s³u¿±ce do prania bielizny noworodkowej) nie dzia³aj± dra¿ni±co na b³ony ¶luzowe lub skórê noworodków.; 4. O¶wiadczenie Wykonawcy - za³±cznik nr 10 do SIWZ.; 5. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, ¿e pomieszczenie, w którym realizowane bêdzie zamówienie, spe³nia wymagania sanitarno-epidemiologiczne.; 6.Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, ¿e pojazdy Wykonawcy przewidziane do realizacji nn zamówienia spe³niaj± wymagania sanitarno-epidemiologiczne.; 7. Pozytywna opinia Inspektora Sanitarnego, ¿e komora dezynfekcyjna spe³nia wymagania sanitarno - epidemiologiczne.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1. Upowa¿nienie (w oryginale lub w postaci kopii po¶wiadczonej notarialnie) do podpisania oferty, je¶li upowa¿nienie do reprezentacji Wykonawcy przez osobê podpisuj±c± ofertê nie wynika bezpo¶rednio z dokumentów, o których mowa w pkt. 7 rozdzia³u 6 SIWZ.; 2. Wype³niony formularz oferty - za³±cznik nr 1 do SIWZ.; 3. Wype³niony formularz asortymentowo - cenowy - za³±cznik nr 2 do SIWZ.; 4. O¶wiadczenie - za³±cznik nr 3 do SIWZ.; 5. Zgodnie z art. 26 ust. 2 b ustawy Prawo Zamówieñ Publicznych Wykonawca mo¿e polegaæ na wiedzy i do¶wiadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolno¶ciach finansowych innych podmiotów, niezale¿nie od charakteru prawnego ³±cz±cych go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowi±zany jest udowodniæ Zamawiaj±cemu, i¿ bêdzie dysponowa³ zasobami niezbêdnymi do realizacji zamówienia, w szczególno¶ci przedstawiaj±c w tym celu pisemne zobowi±zanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbêdnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonywaniu zamówienia. Pisemne zobowi±zanie podmiotów udostêpniaj±cych Wykonawcy swoje zasoby musi zawieraæ jednoznaczne zobowi±zanie tych podmiotów do udostêpnienia Wykonawcy zasobów na czas realizacji nn. zamówienia w celu realizacji umowy nr SZP/ZP/N/DA/48/2014 dla Szpitala Specjalistycznego im. F. Ceynowy Sp. z o.o. w Wejherowie, podpisane przez upowa¿nione do reprezentowania tych podmiotów osoby.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najni¿sza cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje siê istotne zmiany postanowieñ zawartej umowy w stosunku do tre¶ci oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowieñ umowy oraz okre¶lenie warunków zmian

1. Strony przewiduj±, mo¿liwo¶æ przed³u¿enia okresu obowi±zywania umowy pisemnym aneksem bez zwiêkszenia warto¶ci przedmiotu umowy, w przypadku niezrealizowania umowy w ca³o¶ci w okresie, o którym mowa w § 8 ust. 7 umowy. 2. Strony dopuszczaj± mo¿liwo¶æ podwy¿szenia ceny brutto jedynie w przypadku zmiany stawki podatku VAT w zakresie przedmiotu umowy. Zmiana stawki podatku VAT nastêpuje z dniem wej¶cia w ¿ycie aktu prawnego zmieniaj±cego stawkê. Zastosowanie ma §7 ust. 2 umowy. 3. Dopuszcza siê inne zmiany tre¶ci umowy pod warunkiem, i¿ s± one korzystne dla Zamawiaj±cego.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostêpna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.szpital.wejherowo.pl
Specyfikacjê istotnych warunków zamówienia mo¿na uzyskaæ pod adresem: Szpital Specjalistyczny im. F. Ceynowy Sp. z o.o. ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo Dzia³ Administracyjny lokal nr 13.

IV.4.4) Termin sk³adania wniosków o dopuszczenie do udzia³u w postêpowaniu lub ofert: 22.08.2014 godzina 08:30, miejsce: Siedziba Zamawiaj±cego (ul. Jagalskiego 10 84-200 Wejherowo) - Kancelaria.

IV.4.5) Termin zwi±zania ofert±: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu sk³adania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotycz±ce finansowania projektu/programu ze ¶rodków Unii Europejskiej: nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje siê uniewa¿nienie postêpowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania ¶rodków pochodz±cych z bud¿etu Unii Europejskiej oraz niepodlegaj±cych zwrotowi ¶rodków z pomocy udzielonej przez pañstwa cz³onkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które mia³y byæ przeznaczone na sfinansowanie ca³o¶ci lub czê¶ci zamówienia: nie

Podziel siê

Poleæ ten przetarg znajomemu poleæ

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstaw± prezentowanych tutaj informacji s± dane publikowane przez Urz±d Zamówieñ Publicznych w Biuletynie Zamówieñ Publicznych. Tre¶æ og³oszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z tre¶ci± tego¿ og³oszenia dostêpn± w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dok³ada wszelkich starañ, aby zamieszczone tutaj informacje by³y kompletne i zgodne z prawd±. Nie mo¿e jednak zagwarantowaæ ich poprawno¶ci i nie ponosi ¿adnej odpowiedzialno¶ci za jakiekolwiek szkody powsta³e w wyniku korzystania z nich.


Je¶li chcesz dodaæ og³oszenie do serwisu, zapoznaj siê z nasz± ofert±:

chcê zamieszczaæ og³oszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwê miasta, dla którego chcesz znale¼æ jednostkê ZUS.