Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-20
Jasło: Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle.
Numer ogłoszenia: 194760 - 2013; data zamieszczenia: 20.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Towarzystwo Budownictwa Społecznego - Administrator Budynków Komunalnych Sp. z o.o. , ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, woj. podkarpackie, tel. 13 44 135 80, faks 13 44 135 81.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tbs.jaslo.biz
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: osoba prawna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest utrzymanie czystości w częściach wspólnych nieruchomości i na terenach przyległych należących do TBS - ABK Sp. z o.o. w Jaśle. Wykaz budynków i terenów: 1) ul. Krasińskiego ( 1 budynek, pow. użytkowa 4136,54 m2 - 5 klatek schodowych, wózkownie, 1 budynek, pow. użytkowa 2500,00 m2 - 3 klatki schodowe, wózkownie, teren zewnętrzny, w tym: chodnik, zieleń, plac zabaw dla dzieci , podjazd dla niepełnosprawnych, drogi dojazdowe do budynku, wjazd, wyjazd z miejsc postojowych). 2) ul. Szajnochy (1 budynek, pow. użytkowa 1675,50 m2 - 3 klatki schodowe, teren zewnętrzny, w tym: chodnik, zieleń, plac zabaw dla dzieci). UWAGA: Zamawiający nie dysponuje pomiarami powierzchni wewnętrznych przewidzianych do sprzątania, jak również pomiarami pow. zewnętrznych w podziale na drogi, chodniki, zieleń. Wykonawcy przed sporządzeniem swoich ofert winni dokonać wizji lokalnej sprzątanych powierzchni pomieszczeń, miejsca i zakresu świadczonych usług , celem prawidłowego oszacowania ceny jak również ilości środków czystości i narzędzi niezbędnych dla prawidłowej realizacji zamówienia. Do wyceny powierzchni zewn. do sprzątania można posłużyć się dołączonymi mapkami z zaznaczonym terenami. Zakres czynności: 1.Codzienne usuwanie, poprzez zamiatanie i zbieranie zanieczyszczeń i odpadów / w tym opadłych liści/ z pomieszczeń klatek schodowych, oraz terenów przyległych do budynków tj. wejść do klatek schodowych, chodników, podjazdu dla niepełnosprawnych, schodów1) terenowych drogi dojazdowej do budynku, wjazdu i wyjazdu z miejsc postojowych, placu zabaw dla dzieci, zieleńców przyblokowych oraz obejść przy kontenerach i wózkach na nieczystości stałe. 2.Raz w tygodniu sprzątanie korytarzy piwnicznych. 3.Raz w miesiącu sprzątanie pomieszczeń wózkowni i strychów. 4.Raz na tydzień mycie klatek schodowych. 5.Bieżące zmywanie parapetów okiennych, skrzynek korespondencyjnych oraz raz w tygodniu mycie drzwi wejściowych do klatek schodowych. 6.Raz w miesiącu mycie lamperii. 7. Raz na kwartał mycie okien od wewnątrz, dwa razy w roku mycie okien na zewnątrz. 8. Codzienne usuwanie poprzez zbieranie nieczystości, a raz na kwartał sprzątanie poprzez zamiatanie podziemi budynku. 9.Pielęgnacja zieleńców poprzez strzyżenie trawników na klombach, podlewanie w zależności od potrzeb, usuwanie chwastów i traw z chodników i krawężników wraz z wywiezieniem trawy we własnym zakresie i własnym środkiem transportu (opłaty za wysypisko ponosi Wykonawca). 10. Sadzenie w donicach kwiatów dostarczonych przez Zamawiającego w zależności od potrzeb/ raz lub dwa razy w roku/. 11.Usuwanie - odśnieżanie i zapobieganie śliskości poprzez odgarnianie, odmiatanie, pryzmowanie śniegu, posypywanie piaskiem lub innym środkiem chodników wokół nieruchomości, dojść do klatek schodowych, wyjazdów z miejsc postojowych, schodów2) terenowych, podjazdu dla niepełnosprawnych oraz obejścia przy kontenerach. 12.Zawiadamianie administratora budynku o zauważonych drobnych uszkodzeniach jak: rozbite szyby, braki w oświetleniu, uszkodzone zamki, klamki, domofony itp. 13. Dostarczanie korespondencji, przekazanej przez administratora budynku do skrzynek kontaktowych. 14.Wykonywanie innych czynności w zakresie utrzymania czystości, po uzgodnieniu ich zakresu, częstotliwości oraz wysokości zapłaty z zainteresowanymi stronami..
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.91.00.00 - Usługi sprzątania 90.62.00.00 - Usługi odśnieżania 90.63.00.00 - Usługi usuwania oblodzeń 77.31.00.00 - Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych .
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek będzie oceniany na podstawie złożonego przez Wykonawcę oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art.22 ust.1 ustawy pzp. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia).
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, ze Wykonawca spełnia warunek posiadania wiedzy i doświadczenia, jeżeli wykaże, że w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wykonał lub wykonuje co najmniej: a) jedno zamówienie trwające minimum 12 miesięcy w ramach jednego kontraktu polegające na utrzymaniu czystości w budynkach mieszkalnych (klatki schodowe, korytarze piwniczne, pomieszczenia wspólnego użytkowania) i na terenach przyległych do budynków tj. działkach, utrzymaniu terenów zielonych o łącznej powierzchni do sprzątania powyżej 2 000,00 m2 z załączeniem dokumentu potwierdzającego, że usługa ta została wykonana należycie lub jest wykonywana należycie. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym, jeżeli Wykonawca wykaże, iż na czas realizacji zamówienia będzie dysponował pługiem do odśnieżania, kosiarką, sprzętem do podlewania zieleni. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Zamawiający uzna, że Wykonawca spełnia warunek dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, jeżeli Wykonawca przedstawi wykaz co najmniej 2 osób, wyznaczonych do realizacji niniejszego zamówienia, z których każda posiada wynikający z jednego kontraktu co najmniej 6 miesięczny staż pracy polegający na sprzątaniu w budynkach mieszkalnych lub w obiektach biurowych. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek ten zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże iż posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę co najmniej 50.000,00 zł. Ocena spełnienia warunku dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia) na podstawie informacji zawartych w złożonych oświadczeniach i dokumentach.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;
- wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;
- opłaconą polisę, a w przypadku jej braku, inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
- aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
- wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełniania warunków udziału w postępowaniu na zasoby innych podmiotów, które będą brały udział w realizacji części zamówienia, przedkłada także dokumenty dotyczące tego podmiotu w zakresie wymaganym dla wykonawcy, określonym w pkt III.4.2.
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1) pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy, o ile ofertę składa pełnomocnik.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Zamawiający przewiduje możliwość zmian postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy w następującym zakresie: 1) Wynagrodzenie wykonawcy określone w umowie może ulec zmianom w następujących przypadkach: a) zmiana stawki urzędowej podatku VAT, b) rezygnacji z części zamówienia, jeśli taka rezygnacja będzie niezbędna do prawidłowej re-alizacji przedmiotu umowy - o wartość niewykonanych robót, - zmiana przepisów prawa, dotyczących utrzymania czystości i porządku w gminach, w za-kresie gospodarowania odpadami komunalnymi. 2) Inne zmiany: a) w zakresie kluczowego personelu wykonawcy lub Zamawiającego, za uprzednią zgodą Zamawiającego wyrażoną na piśmie, b) w zakresie podwykonawstwa za uprzednią zgodą Zamawiającego: - powierzenie podwykonawcom innej części robót niż wskazana w ofercie wykonawcy, - zmiana podwykonawcy na etapie realizacji robót, o ile nie sprzeciwia się to postanowieniom SIWZ.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tbs.jaslo.biz
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: TBS-ABK Sp. z o.o.w Jaśle, ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, pokój Inwestycje.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 28.05.2013 godzina 10:00, miejsce: TBS-ABK Sp. z o.o.w Jaśle, ul. Kochanowskiego 3, 38-200 Jasło, sekretariat.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z JASŁA
- Budowa chodnika w c. drogi powiatowej Nr 1851R Jasło(Sobniów) - Łaski - Nowy Glinik - Zarzecze w m. Nowy Glinik w ramach zadania inwestycyjnego pn."Budowa chodników przy drogach powiatowych"
- Dostawa wyposażenia do pracowni w Centrum Kształcenia Zawodowego Nr 1 w Jaśle - "Zadanie 4 - Wyposażenie pracowni kształcenia praktycznego w narzędzia ręczne"
- Dostawa materiałów na przepusty drogowe w ramach zadania inwestycyjnego pn. "Budowa nowego odcinka drogi powiatowej Jasło ul. Żniwna - Wolica"
- "Budowa Domu Pogrzebowego w Warzycach na działce nr 949/7 - II etap"
- "Remont pomieszczeń na parterze w Urzędzie Gminy Jasło (część po ING Banku Śląskim)".
- "Rozbudowa Domu Ludowego w m. Wolica o pomieszczenia OSP - etap II"
więcej: przetargi w Jaśle »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Utrzymanie czystości i porządku wewnątrz budynków komunalnych pozostających w zarządzie Dzielnicy Ursus m. st. Warszawy.
- Budowa cmentarza komunalnego w Zakrzewie
- Zamówienie w trybie podstawowym usługę mycia okien, elewacji, sprzątania i odśnieżania dachów oraz mycia paneli fotowoltaicznych w PPNT Gdynia
- "Świadczenie usług porządkowych w budynkach i na posesjach stanowiących własność Gminy Zawiercie, będących w administrowaniu ZGM w Zawierciu w 2025 r."
- Świadczenie usług w zakresie pielęgnacji i utrzymania terenów zielonych, prac porządkowych oraz utrzymania zimowego ciągów komunikacyjnych.
- "Zielona przestrzeń w Pilicy."
więcej: Usługi sadzenia roślin oraz utrzymania terenów zielonych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.