eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Słupca › Roboty budowlane związane z przebudową ulicy Traugutta w Słupcy

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Słupca: Roboty budowlane związane z przebudową ulicy Traugutta w Słupcy
Numer ogłoszenia: 194712 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 139458 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Słupecki, ul. Poznańska 20, 62-400 Słupca, woj. wielkopolskie, tel. 063 2758600, 2758624, faks 063 2758669.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Roboty budowlane związane z przebudową ulicy Traugutta w Słupcy.

II.2) Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane związane z przebudową ulicy Traugutta w Słupcy. Nomenklatura wg Wspólnego Słownika Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6 roboty w zakresie budowy dróg, 45.23.13.00-8 roboty budowlane w zakresie budowy rurociągów do odprowadzania ścieków, 45.31.61.10-9 instalowanie urządzeń oświetlenia ulicznego, 45.23.23.00-5 roboty budowlane i pomocnicze w zakresie linii telefonicznych i ciągów komunikacyjnych. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje w szczególności następujące prace: 1) przebudowę jezdni, chodników, zjazdów, 2) dobudowę ścieżki rowerowej, zjazdów, miejsc postojowych, 3) przebudowę kanalizacji deszczowej, 4) przebudowę urządzeń melioracji szczegółowych - rów J-1, 5) przebudowę oświetlenia ulicznego, 6) przebudowę (w ramach usuwania kolizji) infrastruktury telekomunikacyjnej, 7) przebudowę - ukształtowanie terenów zieleni, 8) zmianę stałej organizacji ruchu. 3. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia określają następujące dokumenty: 1) dokumentacja projektowa, 2) przedmiar robót, 3) szczegółowe specyfikacje wykonania i odbioru robót budowlanych. 4. Wykonawca sporządza projekt czasowej organizacji ruchu. Wykonawca sporządza inwentaryzację powykonawczą w 3 egzemplarzach. 5. Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisanym w przedmiocie zamówienia. Za rozwiązania równoważne uznaje się zastosowanie innych materiałów urządzeń, sposobów wykonania przedmiotu zamówienia o parametrach technicznych i jakościowych odpowiadających lub przewyższających opisane w dokumentacji projektowej. 6. Ilekroć w niniejszej specyfikacji wraz z załącznikami przedmiot zamówienia jest opisany ze wskazaniem znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, to przyjmuję się, że każdemu takiemu wskazaniu towarzyszą wyrazy lub równoważny. Za rozwiązania równoważne uznane zostaną rozwiązania o parametrach nie niższych niż podane w dokumentacji projektowej. 7. W przypadku składania oferty, w której Wykonawca proponuje rozwiązania równoważne do oferty należy dołączyć w formie tabeli wykaz proponowanych materiałów, urządzeń itp. równoważnych, a w przypadku rozwiązań równoważnych do opisanych zgodnie z art. 30 ust 1-3 ustawy. 8. Brak wskazania w ofercie propozycji zastosowania rozwiązań równoważnych oznaczać będzie, ze przedmiot zamówienia zostanie wykonany przy zastosowaniu urządzeń, materiałów i sposobów wykonania przyjętych w dokumentacji technicznej. W przypadku, gdy zastosowanie rozwiązania równoważnego wymagać będzie zmiany dokumentacji projektowej, koszty przeprojektowania poniesie wyłącznie Wykonawca i zrealizuje. 9. Zamówienie obejmuje również prace i obowiązki Wykonawcy wymienione we wzorze umowy. 10. Wykonawca udziela gwarancji na przedmiot umowy (materiały i robociznę) na okres 60 miesięcy. 11. Wykonawca udziela rękojmi na przedmiot umowy (materiały i robociznę) na okres 60 miesięcy, chyba że w SST podano inaczej.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.23.31.20-6, 45.23.13.00-8, 45.31.61.10-9, 45.23.23.00-5.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 06.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • STRABAG Sp. z o. o., ul. Parzniewska 10, 05-800 Pruszków, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 7889782,17 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 6857537,72

  • Oferta z najniższą ceną: 6857537,72 / Oferta z najwyższą ceną: 9640808,39

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.