eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ZwoleńWytyczenie trasy turystycznej oraz ścieżki edukacyjnej i wyposażenie w niezbędną architekturę turystyczną w ramach Projektu SYCYNA -WOKÓŁ GNIAZDA OJCZYSTEGO JANA KOCHANOWSKIEGO.

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2014-06-09

Zwoleń: Wytyczenie trasy turystycznej oraz ścieżki edukacyjnej i wyposażenie w niezbędną architekturę turystyczną w ramach Projektu SYCYNA -WOKÓŁ GNIAZDA OJCZYSTEGO JANA KOCHANOWSKIEGO.
Numer ogłoszenia: 194632 - 2014; data zamieszczenia: 09.06.2014
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 157244 - 2014r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Zwoleński, ul. Władysława Jagiełły 4, 26-700 Zwoleń, woj. mazowieckie, tel. 48 6763389 w. 16, 6763779w.26, faks 48 6762520.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wytyczenie trasy turystycznej oraz ścieżki edukacyjnej i wyposażenie w niezbędną architekturę turystyczną w ramach Projektu SYCYNA -WOKÓŁ GNIAZDA OJCZYSTEGO JANA KOCHANOWSKIEGO..

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest Wytyczenie trasy turystycznej oraz ścieżki edukacyjnej i wyposażenie w niezbędną architekturę turystyczną w ramach Projektu SYCYNA -WOKÓŁ GNIAZDA OJCZYSTEGO JANA KOCHANOWSKIEGO współfinansowanego z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działania 6.2 TURYSTYKA Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013. Wyznaczenie wielofunkcyjnego całorocznego szlaku turystycznego obejmującego tereny doliny Sycynki i Doliny Zwolenki ( Natura 2000) Opis przedmiotu zamówienia stanowią SIWZ i Załączniki Nr 1-5 oraz Załącznik Nr 6 program funkcjonalno- użytkowy. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na V części: Część I zamówienia- Dostawa rowerów, ławek , koszy na śmieci oraz dostawa wraz z montażem stojaków rowerowych w ilości: - rowery sztuk 10 - stojaki sztuk 5 - ławki sztuk 10 - kosze na śmieci sztuk 5 1. Wykonawca oświadcza, iż posiada uprawnienia , niezbędną wiedzę i zobowiązuje się wykonać przedmiot zamówienia zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami. 2. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu umowy. 3. Dostarczony przedmiot zamówienia musi być fabrycznie nowy posiadać 24 miesięczną gwarancją. 4. Stojaki rowerowe zostaną zamontowane w miejscach wskazanych przez Zamawiającego. 5. Rowery Wykonawca dostarczy Zamawiającemu złożone gotowe do użytku. Kod CPV: 34.40.00.00 - Motocykle, rowery, przyczepy motocyklowe boczne 39151100-6 Stojaki 39113600-3 Ławki 34928480-6 Pojemniki i kosze na odpady i śmieci 6. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części I stanowi Załącznik Nr 1 i 6 do SIWZ. Część II zamówienia- Dostawa tablic informacyjno- edukacyjnych oraz oznakowanie trasy rowerowej, narciarskiej, nordic walking i wykonanie mapy szlaku w tym: - tablice informacyjno-edukacyjnyjne: ptaki i zwierzęta chronione na przedmiotowym obszarze (z dodatkowymi opisami w języku Braillea) sztuk 5 - oznakowanie trasy rowerowej , narciarskiej, nordic walking- 20 km - wykonanie tablicy informacyjnej i mapy szlaku- 1 komplet 1.Wykonawca zamontuje tablice w miejscach wskazanych przez Zamawiającego oraz zgodnie z opisem przedmiotu zamówienia. 2. Oznakowanie trasy obejmuje wykonanie przez Wykonawcę projektu oraz przygotowanie dokumentacji technicznej trasy. 3. Znakowanie trasy należy przeprowadzić w oparciu o aktualne instrukcje znakowania szlaków turystycznych PTTK. 5. Do oznakowania tras Wykonawca użyje farb najwyższej jakości. Znakowanie nastąpi w oparciu o załączoną do SIWZ przez Zamawiającego mapkę. 6. Jeżeli prace znakarskie wymagają od Wykonawcy czasowego zajęcia pasa drogowego, musi on uzyskać stosowne uzgodnienia we własnym zakresie i na własny koszt. 7. Prace muszą być wykonane zgodnie z przepisami prawa. 8. Uzyskanie wymaganych przepisami prawa zgód i uzgodnień właściwych organów w zakresie oznakowania tras na drogach publicznych. 9. Wykonawca opracuje mapkę szlaku i przedstawi Zamawiającemu projekt do akceptacji. 10. Opracowana mapa musi zawierać logotypy otrzymane od Zamawiającego w wersji elektronicznej. 11. Wykonawca opracuje mapkę zgodnie z szczegółowym opisem zamówienia i w oparciu o dostarczoną przez Zamawiającego mapkę. 12. Tablica informacyjna ze szlakiem turystycznym zostanie wykonana w oparciu o przygotowaną mapkę szlaku turystycznego. Kod CPV: 34928472-7- oznakowanie 71354100-4-usługi sporządzania map 71320000-2- usługi inżynieryjne w zakresie projektów 13. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części II stanowi Załącznik Nr 2 i 6 do SIWZ. Część III zamówienia- Dostawa i montaż siłowni plenerowej. Zamówienie obejmuje dostarczenie i zamontowanie 5 podwójnych zestawów ( 2 różne stanowiska połączone ze sobą) w miejscowości Sycyna Powiat Zwoleński zgodnie z przyjętą ofertą i specyfikacją istotnych warunków zamówienia w tym: -wyciskanie siedząc -wyciąg górny -wioślarz -orbiterek -narciarz -stepper -prostownik pleców -drążek do podciągania -motylek -ławka pozioma - tablica z regulaminem 2. Zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe. 3. Wykonawca zobowiązuje się do uporządkowania terenu po zakończeniu robót i przekazania go Zamawiającemu w terminie ustalonym na odbiór robót. 4. Wykonawca zobowiązuje się zapewnić we własnym zakresie ochronę mienia i urządzeń oraz odpowiednie warunki bezpieczeństwa. 5. Wykonawca zobowiązuje się wykonać roboty zgodnie z wymogami określonymi w dokumentacji przetargowej, zasadami wiedzy technicznej oraz obowiązującymi przepisami i normami. 6. Wykonawca przed zamontowaniem ma obowiązek przedłożyć Zamawiającemu karty gwarancyjne, certyfikaty, regulamin użytkowania. 7. Wykonawca zobowiązuje się do dochowania najwyższej staranności i dbałości o interesy zamawiającego przy wykonaniu przedmiotu umowy. 8. Zamontowane urządzenia muszą być fabrycznie nowe, posiadać co najmniej 36 miesięcy gwarancji. 9. Termin gwarancji zaczyna biec w dniu odbioru faktycznego sprzętu potwierdzonego ostatecznym protokołem odbioru. Kod CPV: 37.44.00.00 -4- Sprzęt do ćwiczeń fizycznych 37.41.00.00-5- Sprzęt sportowy do uprawiania sportów na wolnym powietrzu 10. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części III stanowi Załącznik Nr 3 i 6 do SIWZ. Część IV zamówienia- Budowa tarasu widokowego w miejscowości Barycz Powiat Zwoleński. 1. Zakres prac jakie wykona Wykonawca obejmuje: - zaprojektowanie tarasu widokowego i przedstawienie projektu Zamawiającemu do zaakceptowania, - wykonanie dokumentacji technicznej niezbędnej do wystąpienia o pozwolenie na budowę i uzyskanie zgody na budowę - wybudowanie tarasu widokowego sztuk 1 3.Wszystkie prace objęte zakresem niniejszej umowy wykonywane będą przy użyciu materiałów własnych Wykonawcy, zakupionych i dostarczonych na miejsce budowy przez Wykonawcę i na jego koszt. 4. Przedmiot umowy zostanie wykonany zgodnie z obowiązującymi normami , zasadami wiedzy i sztuki budowlanej, przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje, przeszkolonych w zakresie bhp i ppoż oraz wyposażonych w odpowiedni sprzęt. 5. Materiały powinny odpowiadać co do jakości wymogom wyrobów dopuszczalnych do obrotu i stosowania w budownictwie określonym w ustawie z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane( tekst jednolity Dz. U. z 2010 r. Nr 243 poz. 1623 ze zm.). 6. Wykonawca ponosi odpowiedzialność za wszelkie szkody spowodowane w związku z prowadzonymi pracami. 7. Współpraca z Zamawiającym podczas realizacji zamówienia. 8. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac należy do Wykonawcy. Kod CPV: 44112000-8-różne konstrukcje budowlane 45000000-7- roboty budowlane 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części IV stanowi Załącznik Nr 4 i 6 do SIWZ. Część V zamówienia- Zakup urządzeń teletechnicznych i usług programistycznych. 1.Przedmiot zamówienia obejmuje dostawę i montaż urządzeń teletechnicznych i usług programistycznych w tym: -zakup serwisu www projektu z funkcją rezerwacji miejsc w obiektach turystycznych i kulturalnych na terenie powiatu dostosowany do osób niepełnosprawnych- 1 komplet -wykonanie audio i wideo przewodnika dostosowany dla osób niepełnosprawnych - 1 komplet -tablica meteorologiczna nad stawami informacja online funkcje poprawiające bezpieczeństwo turystów- 1 komplet -infomat przystosowany do potrzeb niepełnosprawnych- 1 sztuka -monitoring wizyjny w wybranych miejscach z funkcją zliczania turystów i transmisją online- 1 komplet 2. Wykonawca zrealizuje przedmiot umowy zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, normami i zasadami wiedzy technicznej przy pomocy osób posiadających odpowiednie kwalifikacje. 3.Wykonawca zabezpieczy i dostarczy we własnym zakresie kompletu materiałów i urządzeń niezbędnych do wykonania przedmiotu umowy. 4..Wykonawca obowiązany jest okazać do wskazanych materiałów: certyfikat zgodności z Polską Normą lub aprobatę techniczną i załączyć wymagane dokumenty do dokumentacji odbiorowej. 5.Wykonawca ponosi odpowiedzialność wobec osób trzecich za wszelkie szkody spowodowane w związku z prowadzonymi pracami. 6.Wykonawca zobowiązuje się do stałej współpracy z Zamawiającym w zakresie realizacji przedmiotu umowy. 7.Usunięcie na własny koszt wad i usterek stwierdzonych przy odbiorze. 8. Uporządkowanie terenu po zakończeniu prac. Kod CPV: 71413000-8-usługi w zakresie projektowania stron www. 31700000-3 -urządzenia elektroniczne, elektromechaniczne i elektrotechniczne 34971000-4 urządzenia do bezpiecznego monitorowania 9. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia Części V stanowi Załącznik Nr 5 i 6 do SIWZ . 4.3 Wykonawca zobowiązany jest w czasie wykonywania zleconych prac do zapewnienia i utrzymania bezpieczeństwa terenu na którym prowadzone będą prace w okresie trwania realizacji zamówienia aż do zakończenia i odbioru końcowego robót. Na terenie objętym umową zapewnia należyty ład i porządek , przestrzeganie przepisów BHP i ppoż. Oraz ponosi odpowiedzialność za szkody powstałe w związku z realizacją zamówienia oraz w skutek innych działań osób zatrudnionych przez wykonawcę. 4.4 Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia części zamówienia Podwykonawcom. Zamawiający żąda wskazania przez Wykonawcę w ofercie części zamówienia, którego wykonanie zamierza powierzyć Podwykonawcy. Uwaga: W przypadku wskazania w opisie przedmiotu zamówienia: znaków towarowych, patentów lub pochodzenia oraz za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W takim przypadku wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez zamawiającego jest zobowiązany wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają wymagania określone przez zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34.40.51.10-0, 39.11.36.00-3, 34.92.84.80-6, 34.92.84.72-7, 71.35.41.00-4, 71.32.00.00-2, 37.44.00.00-4, 37.41.00.00-5, 41.41.12.00-0, 45.00.00.00-7, 71.41.13.00-0, 31.70.00.00-3, 34.97.10.00-4.

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt współfinansowany z Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Priorytetu VI Wykorzystanie walorów naturalnych i kulturowych dla rozwoju turystyki i rekreacji. Działania 6.2 TURYSTYKA Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego 2007-2013..

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Dostawa rowerów, ławek , koszy na śmieci oraz dostawa wraz z montażem stojaków rowerowych.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • S2Projekt Sp. z o.o, ul.Cezaka 13 lok. 2, 95-100 Zgierz, kraj/woj. łódzkie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 23648,35 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 25399,50

  • Oferta z najniższą ceną: 25399,50 / Oferta z najwyższą ceną: 73800,00

  • Waluta: PLN.

Część NR: 3   

Nazwa: Dostawa i montaż siłowni plenerowej.

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 05.06.2014.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Zakład Produkcyjno- Usługowy Romex Spółka z o.o., ul.Hetmańska 38, 85-039 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 26829,07 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 29844,41

  • Oferta z najniższą ceną: 29844,41 / Oferta z najwyższą ceną: 83640,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.