Ogłoszenie z dnia 2007-10-15
Tomaszów Lubelski: Wykonanie projektu technicznego i realizacja modernizacji istniejącej
poziomej osnowy szczegółowej III klasy, osnowy pomiarowej oraz osnowy wysokościowej szczegółowej III klasy dla miasta Tomaszów
Lubelski.
Numer ogłoszenia: 194433 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starosta Tomaszowki, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, woj. lubelskie, tel. (084) 664 25 87.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.tomaszowski.netbip.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie projektu technicznego i realizacja modernizacji istniejącej poziomej osnowy szczegółowej III klasy, osnowy pomiarowej oraz osnowy wysokościowej szczegółowej III klasy dla miasta Tomaszów Lubelski..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie projektu technicznego i realizacja modernizacji istniejącej poziomej osnowy szczegółowej III klasy, osnowy pomiarowej oraz osnowy wysokościowej szczegółowej III klasy dla miasta Tomaszów Lubelski.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.27.40.00 - Usługi sporządzania map Kod CPV wg słownika 2008: 71.35.40.00 - Usługi sporządzania map .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 15.05.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - zamawiający wymaga aby: a) w realizacji zamówienia brała udział co najmniej 1 osoba posiadająca uprawnienia zawodowe do wykonywania samodzielnych funkcji w dziedzinie geodezji i kartografii w zakresie określonym w art. 43 pkt 3 ustawy z dnia 17 maja 1989 r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne /Dz. U. z 2005 Nr 240, poz.2027 z późniejszymi zmianami/ - geodezyjne pomiary podstawowe. Wyjątkowo dopuszcza się posiadanie uprawnień z innych zakresów ale pod warunkiem udokumentowania wykonania w przeszłości robót o charakterze i ilości punktów objętych niniejszym zamówieniem. Potwierdzenie wykonania robót powinno być poświadczone przez zleceniodawcę w formie referencji, b) wykonawca wykonywał w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, co najmniej jedno zadanie polegające na modernizacji osnowy szczegółowej III klasy obejmującej minimum 100 punktów w jednym zadaniu oraz założenie szczegółowej osnowy wysokościowej III klasy dla minimum 50 punktów w jednym zadaniu, 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Z postępowania o udzielenie zamówienia wyklucza się wykonawców niespełniających wymagań określonych przepisami art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych. Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia. W tym przypadku wykonawcy ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Przepisy dotyczące wykonawcy stosuje się odpowiednio do wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia. Jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Spełnianie powyższych warunków zostanie sprawdzone na podstawie dokumentów, o których mowa w rozdziale 9 specyfikacji oraz na podstawie złożonego przez wykonawcę oświadczenia, że może się ubiegać o udzielenie zamówienia publicznego i nie podlega wykluczeniu z ubiegania się o udzielenie zamówienia publicznego stosownie do przepisów art. 22 ust. 1 i art. 24 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia, że: - wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, zamawiający żąda przedstawienia, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów: 1) aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; 2) oświadczenia, o którym mowa w rozdziale 5 niniejszej specyfikacji - według wzoru w załączniku nr 4. - wykonawca posiada niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz potencjał techniczny, a także dysponuje osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, zamawiający żąda następujących dokumentów: 3) wykazu wykonanych usług w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością usługom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączenia dokumentów potwierdzających, że te usługi zostały wykonane należycie; 4) wykazu osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nich czynności; 5) stwierdzających, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień. Ponadto do oferty należy dołączyć: 6) dokument wskazujący osoby upoważnione do składania oświadczeń woli w imieniu Wykonawcy, o ile nie wynika to z dokumentów, o których mowa w pkt 1, 7) zaakceptowany podpisem Wykonawcy wzór umowy, 8) Wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia przedstawią dokument, w którym ustanawiają pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Jeżeli oferta tych wykonawców zostanie wybrana, zamawiający żąda przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego dostarczenia umowy regulującej współpracę tych wykonawców. Umowa powinna zawierać co najmniej następujące zobowiązania: określenie celu gospodarczego, oświadczenie podmiotów o przyjęciu odpowiedzialności solidarnej, wskazanie podmiotu, któremu powierza się prowadzenie spraw i reprezentowanie na zewnątrz, oznaczenie czasu trwania umowy, /wymaga się aby czas trwania umowy był nie krótszy niż okres realizacji zamówienia oraz okres gwarancji i rękojmi/, zakaz zmian w umowie bez zgody zamawiającego, Ponadto Wykonawcy ubiegający się o udzielenie zamówienia wspólnie, dołączą do oferty dokumenty o których mowa w pkt 1, 2, 3, 4, 5 i 6 dla każdego z Wykonawców. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, składa dokument lub dokumenty zgodnie z wymogami określonymi w § 2 rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 r. w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy, oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane /Dz. U. Nr 87, poz. 605/.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.tomaszowski.netbip.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim, ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. nr 119.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 23.10.2007 godzina 12:00, miejsce: Starostwo Powiatowe w Tomaszowie Lubelskim ul. Lwowska 68, 22-600 Tomaszów Lubelski, pok. nr 31, Sekretariat..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z TOMASZOWA LUBELSKIEGO
- Sukcesywne dostawy artykułów do tlenoterapii i laryngologii.
- Dostawy wyrobów z zakresu elektromedycyny oraz endoskopii.
- Organizacja 3 dniowego wyjazdu szkoleniowo-integracyjnego dla 55 osób w ramach projektu: "Rodzina daje siłę" realizowanego przez Powiatowe Centrum Pomocy Rodzinie w Tomaszowie Lubelskim
- "Wykonanie projektów miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego Gminy Tomaszów Lubelski - etap II (postępowanie ponowione dla części nr 2 i części nr 3)"
- Zakup kostki brukowej
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wykonanie modernizacji ewidencji gruntów i budynków obrębu Telaki, gmina Kosów Lacki w powiecie sokołowskim, w województwie mazowieckim.
- "Budowa i przebudowa dróg dla pieszych w ciągu dróg powiatowych na terenie powiatu słupskiego mająca na celu poprawę bezpieczeństwa niechronionych uczestników ruchu - etap II"
- Opracowanie dokumentacji projektowej i innej dla zadania pn.: "Dostosowanie budynków PZDW do zapewnienia dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami wraz z adaptacją poddasza w RDW Jasło".
- Aktualizacja zbiorów danych bazy danych obiektów topograficznych (BDOT10k)dla obszaru wybranych powiatów województwa śląskiego (...) oraz opracowanie dwóch cyfrowych arkuszy mapy topograficznej (...)
- Przebudowa ul. Bałtyckiej wraz z budową/przebudową kanalizacji deszczowej - ETAP I
- Pomiar oraz wyrównanie wysokości punktów w ramach modernizacji szczegółowej osnowy wysokościowej na terenie powiatu inowrocławskiego, województwo kujawsko-pomorskie
więcej: Usługi sporządzania map »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.