Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2009-11-02
Białystok: AD/PN - 29/09 - Dostawa probówek okrągłodennych o jałowej wykalibrowanej próżni umożliwiających pobranie próbek krwi w systemie zamkniętym oraz elementy dodatkowe
Numer ogłoszenia: 194267 - 2009; data zamieszczenia: 02.11.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku , ul. M. Skłodowskiej-Curie 23, 15-950 Białystok, woj. podlaskie, tel. 085 74 47 002, faks 085 7447133.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.rckik.bialystok.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: AD/PN - 29/09 - Dostawa probówek okrągłodennych o jałowej wykalibrowanej próżni umożliwiających pobranie próbek krwi w systemie zamkniętym oraz elementy dodatkowe.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Dostawa probówek okrągłodennych o jałowej wykalibrowanej próżni umożliwiających pobranie próbek krwi w systemie zamkniętym oraz elementy dodatkowe w asortymencie i ilości jak niżej: 1.Probówka o poj. 5 - 7 ml, wys. 100 mm, średnica zewnętrzna 13 mm, na skrzep do analizy surowicy - 90 000 szt. 2.Probówka o poj. 4,5 - 7 ml, wys. 100 mm, średnica zewnętrzna 13 mm,na skrzep do analizy surowicy z żelem separującym (1 warstwa żelu) - 12 000 szt. 3.Probówka o poj. 2 - 4 ml, wys. 75 mm, średnica zewnętrzna 13 mm, na skrzep do analizy surowicy - 60 000 szt. 4.Probówka o poj. 2 - 4 ml, wys. 75 mm, średnica zewnętrzna 13 mm, z EDTA-K2 lub EDTA-K3 do oznaczeń morfologii krwi pełnej - 95 000 szt. 5.Probówka o poj. 3 - 5 ml, wys. 75 mm, średnica zewnętrzna 13 mm, z cytrynianem sodu 3,2 % do badań koagulogicznych - 7 000 szt. 6.Probówka do OB o poj. 1,5 - 5 ml, średnica zewnętrzna 13 mm, z cytrynianem sodu 3,8% - 6 000 szt. 7.Statyw do odczytu OB. kompatybilny do probówek zaoferowanych w pozycji nr 6 - 4 szt. 8.Probówka do badań met. biologii molekularnej o poj. 8-10 ml, wys. 100 mm, średnica zewnętrzna 16 mm z EDTA-K2, z żelem separującym - 90 000 szt. 9.Igła systemowa o średnicy 0.8 mm - 80 000 szt. 10.Igła systemowa o średnicy 0.9 mm - 2 000 szt. 11.Adapter do igły typu Luer - 15 000 szt. 12. Uchwyt - łącznik - 20 000 szt..
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33.19.25.00 - Probówki .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 24.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
Informacja na temat wadium: Przystępując do przetargu Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości 3 300,00 zł (trzy tysiące trzysta złotych).III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Wykonawca ubiegający się o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego zobowiązany jest do złożenia następujących dokumentów: Oświadczenie o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 i art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych - wzór oświadczenia stanowi załącznik nr 2 do SIWZ; Dokumenty potwierdzające spełnienie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane). Wykonawca spełniający warunki określone w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych i nie podlegający wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, oprócz stosownego oświadczenia, o którym mowa w rozdz. V ust. 1 niniejszej SIWZ musi złożyć wszystkie wymagane przez Zamawiającego dokumenty i oświadczenia dodatkowe (wskazane w rozdz. V i VI SIWZ) potwierdzające spełnianie warunków uprawniających do udziału w postępowaniu o zamówienie publiczne. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu będzie dokonana przez sprawdzenie, czy wyżej wymienione, żądane przez Zamawiającego dokumenty potwierdzają spełnienie warunków wymienionych w art. 22 ust. 1 pkt 1-3 ustawy (z zastrzeżeniem art. 26 ust.3 )..
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zgodnie z § 1 ust. 1 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać zamawiający od wykonawcy (w celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy oraz form, w jakich te dokumenty mogą być składane), wymagany jest aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. Zgodnie z § 3 ust. 1 pkt. 2 Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 19 maja 2006 roku (Dz. U. Nr 87, poz. 605 oraz Rozporządzenia Prezesa Rady Ministrów z dnia 16 października 2008 roku zmieniającego w/w rozporządzenie - Dz. U. Nr 188, poz. 1155) wykonawca zobowiązany jest potwierdzić kopią właściwego dokumentu: - Certyfikat Jednostki Notyfikowanej uczestniczącej w procedurze oceny jakości /jeżeli dotyczy/, - Opinię lub dokumenty (instytucji niezależnej od producenta/wytwórcy) zawierające wyniki badań potwierdzające, że ich użycie zapewnia stabilność materiału genetycznego wirusa HCV przez 5 dni w temp. +4 do +80C od momentu pobrania krwi - dotyczy probówek do biologii molekularnej poz. 8 w dziale VI.1.2. - Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia, - Deklarację zgodności WE..
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rckik.bialystok.pl.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
ul. M. Skłodowskiej - Curie 23,
15-950 Białystok
pok. 201 - sekretariat.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 10.11.2009 godzina 12:00, miejsce: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ul. M. Skłodowskiej - Curie 23, 15-950 Białystok pok. 201 - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z BIAŁEGOSTOKU
- Zakup wideotelefonów IP
- Sukcesywna dostawa materiałów biurowych oraz papierniczych do Oddziału Regionalnego KRUS w Białymstoku i Placówek Terenowych w Augustowie i Zambrowie.
- Sukcesywne dostawy foteli biurowych i krzeseł konferencyjnych do Uniwersytetu Medycznego w Białymstoku
- Dostawa artykułów promocyjnych oraz druków informacyjno-promocyjnych na potrzeby jednostek Uniwersytetu w Białymstoku (II)
- Wymiana stolarki otworowej w budynku użytkowym przy ul. M. Curie-Skłodowskiej 15A będącym w zasobie Zarządu Mienia Komunalnego w Białymstoku.
- POSTERUNEK POLICJI w ŚNIADOWIE - KONTYNUACJA BUDOWY NOWEJ SIEDZIBY - 2
więcej: przetargi w Białymstoku »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.