eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Olsztyn › całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na granicy państwa - Rejon w Ełku

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-03-29

POZYCJA 19415

OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi Olsztyn: całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na granicy państwa - Rejon w Ełku Publikacja obowiązkowa.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) Nazwa, adresy i osoby upoważnione do kontaktów: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie, do kontaktów: inż. Iwona Bujak, Al. Warszawska 89, 10-083 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (089) 52128 01, fax (089) 527 35 36, 5272307, e-mail: ibujak@olsztyn.gddkia.gov.pl. Adresy internetowe Ogólny adres internetowy zamawiającego (URL): www.olsztyn.gddkia.gov.pl Adres profilu nabywcy (URL): Adres internetowy, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów (URL): Więcej informacji można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku, inż. Jan Mulewski, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (087) 621 25 89, fax (087) 610 04 66, e-mail: elk@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku, inż. Jan Mulewski, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (087) 621 25 89, fax (087) 621 04 66, e-mail: elk@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. Wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty należy przesyłać na adres: Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku, inż. Jan Mulewski, ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, woj. warmińsko-mazurskie, tel. (087) 621 25 89, fax (087) 610 04 66, e-mail: elk@olsztyn.gddkia.gov.pl, www.gddkia.gov.pl. 2) Rodzaj zamawiającego i główny przedmiot lub przedmioty działalności: Administracja rządowa terenowa; Inne:Zarządzanie drogami krajowymi. Zamawiający dokonuje zamówienia w imieniu innych zamawiających: Nie.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Opis 1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na granicy państwa - Rejon w Ełku. 1.2) Rodzaj zamówienia oraz miejsce wykonania robót budowlanych, realizacji dostaw lub świadczenia usług: usługi, kategoria usług: nr 16. Główne miejsce świadczenia usług: Drogi krajowe Nr 16, 58, 63, 65 administrowane przez GDDKiA Oddział w Olsztynie Rejon w Ełku. 1.3) Ogłoszenie dotyczy: Zamówienia publicznego. 1.4) Informacje na temat umowy ramowej: Czas trwania umowy ramowej: Wartość umowy ramowej: Częstotliwość oraz wartość zamówień, które zostaną udzielone: 1.5) Określenie przedmiotu zamówienia: Całoroczne zamiatanie ulic w miastach: Ełk, Pisz, Olecko, Orzysz, Prostki-Bogusze i utrzymanie czystości na Granicy Państwa k/m. Gołdap - podział na 6 zadań 1.6) Informacja o oświadczeniach i dokumentach potwierdzających spełnianie przez oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane wymagań określonych przez zamawiającego: Wykonawca nie może podlegać wykluczeniu z ubiegania się o zamówienie publiczne na podstawie art. 24 ust. 1 i ust. 2 ustawy Pzp. 2. Wymagane dokumenty: a) oświadczenie o spełnieniu warunków określonych w art. 22 ust.1 ustawy Pzp; b) aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; c) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego albo równoważnego zaświadczenia właściwego organu sądowego lub administracyjnego kraju pochodzenia osoby w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt od 4 do 8 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; d) aktualne informacje z Krajowego Rejestru Karnego w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 9 ustawy Pzp, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert; e) aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego oraz właściwegooddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające odpowiednio, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, lub zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu - powyższe zaświadczenia muszą być wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. 1.7) Wspólny słownik zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 90.11.13.00 - Usługi usuwania nieczystości Kod CPV wg słownika 2008: 90.43.00.00 - Usługi likwidacji ścieków 1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Tak. 1.9) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie. 2) Wielkość lub zakres zamówienia Całkowita wielkość lub zakres: Całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na Granicy Państwa k/m. Gołdap (dotyczy jednorazowego zamiatania i utrzymania czystości: - zadanie nr 1: m. Pisz - 12000 m2, - zadanie nr 2: m. Orzysz - 9450 m2, - zadanie nr 3: m.Olecko - 8212 m2, - zadanie nr 4: m. Ełk - 50960 m2, - zadanie nr 5: m. Prostki-Bogusze - 7680 m2, - zadanie nr 6: Granica Państwa k/m. Gołdap - 660 mb. 3) Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: Wymagany; okres w miesiącach: 9

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) Warunki dotyczące zamówienia Informacja na temat wadium: 2) Warunki udziału Informacje dotyczące sytuacji wykonawcy oraz informacje i formalności niezbędne do oceny, czy spełnia on wymagania ekonomiczne, finansowe i techniczne Opis warunków udziału w postępowaniu: Potencjał ekonomiczno-finansowy: Wykonawca musi wykazać, że posiada ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej zgodnej z przedmiotem niniejszego zamówienia na wartość co najmniej 50 000,00 zł. Wymagane dokumenty: polisa lub inny dokument ubezpieczenia potwierdzajacy, że Wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej na kwotę nie mniejszą niż 50 000,00 zł. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania warunków udziału w postępowaniu: Na podstawie złożonych dokumentów, na zasadzie (spełnia/nie spełnia). Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wymagane dokumenty: 1. Wykonawca musi do dyspozycji odpowiednią ilość osób, tj. minimum 5 na każde zadanie, w tym 2 osoby przeszkolone w zakresie kierowania ruchem (Potencjał kadrowy); 2. kopie zaświadczeń o odbytym szkoleniu kierowania ruchem (wydane przez Komendę Policji) osób skierowanych do wykonania zamówienia - minimum 2.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) Tryb udzielenia zamówienia 1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony. 1.2) Przewidywana liczba wykonawców, którzy zostaną zaproszeni do udziału w postępowaniu: 2) Kryteria oceny ofert 2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie. 3) Informacje administracyjne 3.1) Określenie sposobu uzyskania specyfikacji istotnych warunków zamówienia Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.gddkia.gov.pl. Opłata: Warunki i sposób płatności: SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiąjącego www.gddkia.gov.pl lub pisemny wniosek Wykonawcy - wersja papierowa. 3.2) Opis potrzeb i wymagań umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie otrzymania tego opisu: 3.3) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 11.04.2007 godzina 10:00. 3.4) Języki, w których można sporządzać wnioski o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub oferty: polski. 3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert). 3.6) Data, godzina i miejsce otwarcia ofert: 11.04.2007, godzina 10:15, Generalna Dyrekcja Dróg Krajowych i Autostrad Oddział wOlsztynie Rejon w Ełku ul. Kolonia 1, 19-300 Ełk, pokój nr 106.

SEKCJA VI: INFORMACJE UZUPEŁNIAJĄCE

VI.1) Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: Nie. 2) Informacje dodatkowe: SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub pisemny wniosek Wykonawcy - wersja papierowa. 3) Data wysłania niniejszego ogłoszenia: 27.03.2007. ZAŁĄCZNIK B - INFORMACJE NA TEMAT CZĘŚCI ZAMÓWIENIA CZĘŚĆ Nr: 1 Nazwa: Całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na Granicy Państwa - Rejon w Ełku. 1) Krótki opis: Zamiatanie ulic w miastach - zadanie nr 1: m. Pisz - ulice: Olsztyńska, Dworcowa, Kościuszki, Wojska Polskiego i Warszawska. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamiatanie jednorazowe ulic w m. Pisz - 12200 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lu pisemny wniosek Wykonawcy - wersja papierowa. CZĘŚĆ Nr: 2 Nazwa: Całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na Granicy Państwa - Rejon w Ełku. 1) Krótki opis: Zamiatanie ulic w miastach - zadanie nr 2 m. Orzysz - ulice: Rynek, Ełcka i Wojska Polskiego. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamiatanie jednorazowe ulic w m. Orzysz - 9450 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub pisemny wniosek Wykonawcy - wersja papierowa. CZĘŚĆ Nr: 3 Nazwa: Całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystosci na Granicy Państwa - Rejon w Ełku. 1) Krótki opis: Zamiatanie ulic w miastach - zadanie nr 3 m. Olecko - ulice: Gołdapska, Wojska Polskiego, Zwycięstwa i Ełcka. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamiatanie jednorazowe ulic w m. Olecko - 8212 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub pisemny wniosek Wykonawcy - wersja papierowa. CZĘŚĆ Nr: 4 Nazwa: Całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na Granicy Państwa - Rejon w Ełku. 1) Krótki opis: Zamiatanie ulic w miastach - zadanie nr 4 m. Ełk - ulice: 11listopada, Sikorskiego, Łukasiewicza, Suwalska, Kajki, Przemysłowa i Grajewska. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamiatanie jednorazowe ulic w m. Ełk - 50960 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub pisemny wniosek Wykonawcy - wersja papierowa. CZĘŚĆ Nr: 5 Nazwa: Całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na Granicy Państwa - Rejon w Ełku. 1) Krótki opis: Zamiatanie ulic w miastach - zadanie nr 5 m. Prostki-Bogusze - ulice: Ełcka, 1-Maja i m. Bogusze. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Zamiatanie jednorazowe ulic w m. Prostki-Bogusze - 7680 m2. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub pisemny wniosek Wykonawcy - wersja papierowa. CZĘŚĆ Nr: 6 Nazwa: Całoroczne zamiatanie ulic w miastach i utrzymanie czystości na Granicy Państwa - Rejon w Ełku. 1) Krótki opis: Utrzymanie czystości na Granicy Państwa k/m. Gołdap w km 0+400 - 1+000 - zadanie nr 6. 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 90.11.13.00. 3) Wielkość lub zakres: Utrzymanie czystości jednorazowe na Granicy Państwa k/m. Gołdap na długości 600 mb. 4) Czas trwania lub termin wykonania: Wymagany; Okres w miesiącach: 9 5) Kryteria oceny ofert: najniższa cena. 6) Informacje dodatkowe: SIWZ dostępna na stronie internetowej Zamawiającego www.gddkia.gov.pl lub pisemny wniosek Wykonawcy - wersja papierowa.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.