eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi ChorzówAsystent koordynatora Projektu s-CAL-enie

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2010-07-21

Chorzów: Asystent koordynatora Projektu s-CAL-enie
Numer ogłoszenia: 194047 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174461 - 2010r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Asystent koordynatora Projektu s-CAL-enie.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonywania funkcji Asystenta koordynatora Projektu pt.: s-CAL-enie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Poddziałanie 7.2.1. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Niniejszy projekt zakłada utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Dzielnicy Starego Chorzowa - w Maciejkowicach, obejmujące wsparciem 30 mieszkańców i 40 mieszkanek ul. Gdańskiej w Chorzowie, korzystających z pomocy tut. OPS-zagrożonych wykluczeniem społecznym, wykluczonych i dyskryminowanych na rynku pracy oraz ich rodzin i otoczenia, zamieszkującego w Maciejkowicach. Miejsce wykonania zamówienia: Miasto Chorzów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Chorzowa. Wymagania szczegółowe: 1. Zakres wykonywanych zadań: a) Wspieranie organizacyjnie i administracyjnie Koordynatora Projektu, szczególnie w kontaktach z Instytucjami Pomocowymi; b) Przygotowywanie projektów pism, umów, druków zgodnie z poleceniem Koordynatora/ki Projektu; c) Opracowanie części merytorycznej Wniosków Beneficjenta o płatność z realizacji projektu; d) Bieżący monitoring poszczególnych działań w projekcie, szczególnie zleconych podwykonawcom; e) Tworzenie i bieżąca aktualizacja bazy danych uczestników/niczek projektu dla potrzeb sprawozdawczości oraz wypełnianie formularza Podsystemu Monitorowania Europejskiego Funduszu Społecznego - PEFS POKL; f) Współpraca ze Spec. ds. zamówień publicznych w zakresie udzielania zamówień publicznych w ramach projektu; g) Zapewnianie pomocy Koordynatorowi w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych. 2. Wykonawca zobowiązany był do świadczenia usług osobiście w wymiarze godzinowym obejmującym 62 godz. (sześćdziesiąt dwie godziny) w miesiącu kalendarzowym. 3. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym. 4. Forma umowy dotyczącej zamówienia: umowa - zlecenia z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej lub osobami fizycznymi będącymi przedsiębiorcami w rozumieniu Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej- świadczącymi usługi objęte działalnością gospodarczą osobiście. 5. Osoba świadcząca usługi musi posiadać wyższe wykształcenie magisterskie oraz doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci: co najmniej zrealizowania lub realizacji w okresie 1 (jednego) roku - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej 1 (jednej) usługi/umowy w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, pełniąc funkcję Koordynatora Projektu lub Asystenta Koordynatora Projektu. 6. Osoba świadcząca usługi zobowiązana będzie do prowadzenia prawidłowej dokumentacji prowadzonych usług, według wzorów opracowanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem specyfiki realizacji Projektu s-CAL-enie. 7. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: 7.1.stanu realizacji umowy, 7.2.efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, 7.3.prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia. 8. Wynagrodzenie- stanowiące iloczyn godzin zegarowych świadczonych przez Wykonawcę usług w danym miesiącu kalendarzowym oraz stawki za 1 (jedną) godzinę zegarową, wypłacane będzie z dołu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, do 14 (czternastego) dnia następnego miesiąca, po wykonaniu zleconego zadania - potwierdzonego kartą czasu pracy Wykonawcy i otrzymaniu przez Zamawiającego faktury (rachunku) Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się wypłacić wynagrodzenie za wykonaną usługę z zastrzeżeniem dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zamawiającego..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt s-CAL-enie, współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Magdalena Czyżewska, ul. Szarych Szeregów 8/7, 44-122 Gliwice, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 78430,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 78430,00

  • Oferta z najniższą ceną: 78430,00 / Oferta z najwyższą ceną: 78430,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.