To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-21
Chorzów: Koordynator Projektu s-CAL-enie.
Numer ogłoszenia: 194041 - 2010; data zamieszczenia: 21.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 174385 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Ośrodek Pomocy Społecznej, ul. Kruszcowa 22, 41-500 Chorzów, woj. śląskie, tel. 032 2496228, faks 032 2496229.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka budżetowa samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Koordynator Projektu s-CAL-enie..
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest usługa w zakresie wykonywania funkcji Koordynatora Projektu pt.: s-CAL-enie, współfinansowanego ze środków Unii Europejskiej w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego, Program Operacyjny Kapitał Ludzki, Priorytet VII Poddziałanie 7.2.1. - Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym. Niniejszy projekt zakłada utworzenie Centrum Aktywności Lokalnej w Dzielnicy Starego Chorzowa - w Maciejkowicach, obejmujące wsparciem 30 mieszkańców i 40 mieszkanek ul. Gdańskiej w Chorzowie, korzystających z pomocy tut. OPS-zagrożonych wykluczeniem społecznym, wykluczonych i dyskryminowanych na rynku pracy oraz ich rodzin i otoczenia, zamieszkującego w Maciejkowicach. Miejsce wykonania zamówienia: Miasto Chorzów, w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie Miasta Chorzowa. Wymagania szczegółowe: 1. Zakres wykonywanych zadań: a) Udzielanie pełnej informacji o możliwości i zasadach uczestnictwa w projekcie i popularyzowanie tych usług; b) Udzielanie bieżących informacji na temat projektu zainteresowanym osobom i instytucjom; a) Odpowiadanie za rzeczowo - finansową realizację projektu zgodną z założeniami wniosku aplikacyjnego oraz umową o dofinansowanie; b) Przydzielanie i koordynowanie zadania dla wszystkich osób zaangażowanych w realizację projektu; c) Dbanie o udokumentowanie wydatków związanych z realizowanym zadaniem; d) Przygotowywanie, koordynowanie i kontrolowanie czynności związanych z wyborem Podwykonawców, zgodnie z prawem zamówień publicznych, w zakresie realizowanego projektu; e) Nadzorowanie prawidłowości przygotowania wymaganych sprawozdań do Instytucji Wdrażającej i/ lub Pośredniczącej w wymaganych i obowiązujących terminach; f) Uzgadnianie i przekazywanie w formie pisemnej informacje o dokonywanych zmianach w projekcie z Instytucją Pośredniczącą i/lub Wdrażającą; g) Zapewnianie pomoc Zleceniodawcy w trakcie przeprowadzania kontroli wewnętrznych i zewnętrznych; h) Nadzorowanie prawidłowość przeprowadzenia promocji projektu; i) Weryfikowanie dokumentów, które powstały w projekcie, pod względem merytorycznym. 2. Wykonawca zobowiązany był do świadczenia usług osobiście w wymiarze godzinowym obejmującym 70 godz. (siedemdziesiąt godzin) w miesiącu kalendarzowym. 3. Szczegółowy wymiar godzinowy oraz terminy realizacji przedmiotu umowy ustalone zostaną z Zamawiającym. 4. Forma umowy dotyczącej zamówienia: umowa - zlecenia z osobami fizycznymi nie prowadzącymi działalności gospodarczej lub osobami fizycznymi będącymi przedsiębiorcami w rozumieniu Ustawy o swobodzie działalności gospodarczej- świadczącymi usługi objęte działalnością gospodarczą osobiście. 5. Osoba świadcząca usługi musi posiadać wyższe wykształcenie magisterskie oraz doświadczenie w realizacji i zarządzaniu projektami dofinansowanymi w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego w postaci: co najmniej zrealizowania lub realizacji w okresie 1 (jednego) roku - w okresie ostatnich trzech lat przed wszczęciem niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego - co najmniej 1 (jednej) usługi/umowy w zakresie zarządzania projektem dofinansowanym w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego o wartości projektu nie mniejszej niż 1.000.000,00 zł (jeden milion złotych), pełniąc funkcję Koordynatora Projektu lub Asystenta Koordynatora Projektu. 6. Osoba świadcząca usługi zobowiązana będzie do prowadzenia prawidłowej dokumentacji prowadzonych usług, według wzorów opracowanych przez Zamawiającego z uwzględnieniem specyfiki realizacji Projektu s-CAL-enie. 7. Wykonawca podda się okresowej kontroli i ocenie realizacji zamówienia, w szczególności w celu badania: 7.1.stanu realizacji umowy, 7.2.efektywności, rzetelności i jakości realizacji umowy, 7.3.prawidłowość prowadzonej dokumentacji dotyczącej realizacji zamówienia. 8. Wynagrodzenie- stanowiące iloczyn godzin zegarowych świadczonych przez Wykonawcę usług w danym miesiącu kalendarzowym oraz stawki za 1 (jedną) godzinę zegarową, wypłacane będzie z dołu na wskazany przez Wykonawcę rachunek bankowy, do 14 (czternastego) dnia następnego miesiąca, po wykonaniu zleconego zadania - potwierdzonego kartą czasu pracy Wykonawcy i otrzymaniu przez Zamawiającego faktury (rachunku) Wykonawcy. Zamawiający zobowiązuje się wypłacić wynagrodzenie za wykonaną usługę z zastrzeżeniem dostępności środków na finansowanie działań realizowanych w Projekcie na rachunku bankowym Zamawiającego..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79.42.10.00 - Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Projekt s-CAL-enie,współfinansowany przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007 - 2013 Poddziałanie 7.2.1. Aktywizacja zawodowa i społeczna osób zagrożonych wykluczeniem społecznym.
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 20.07.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- Mirella Doluk - Świerczek, ul. Przedwiośnie 8/6, 44-119 Gliwice, kraj/woj. śląskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 96600,00 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 96600,00
Oferta z najniższą ceną: 96600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 96600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z CHORZOWA
- Kompleksowa organizacja dwudniowego wydarzenia artystyczno-muzycznego wraz z atrakcjami towarzyszącymi z wykorzystaniem warsztatów i atrakcji dla dzieci w dniach 6-7 grudnia 2025 r.
- Kompleksowa obsługa w zakresie bezpieczeństwa i higieny pracy (BHP) oraz ochrony przeciwpożarowej (PPOŻ) w ZEFO w Chorzowie i w jednostkach obsługiwanych przez ZEFO w 2026 roku
- "Zakup i dostawa produktów do sterylizacji wyrobów medycznych"
- Zakup i dostawa materiałów opatrunkowych (2)
- Sukcesywne dostawy artykułów żywnościowych do Przedszkola nr 17 w Chorzowie, ul. Kasprowicza 1 - II/2025
- Wykonanie robót awaryjnych oraz innych robót wynikających z bieżących kontroli celem prawidłowego utrzymania obiektów - roboty ślusarskie - paczka nr 2
więcej: przetargi w Chorzowie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Koordynatorzy Doradztwa Zawodowego - obszary: kazimierski, pińczowski, starachowicki
- Świadczenie usług Inżyniera Kontraktu na potrzeby realizacji projektu "Transformacja Cyfrowa Szpitala Miejskiego w Rudzie Śląskiej" w ramach Krajowego Planu Odbudowy
więcej: Usługi zarządzania projektem inne niż w zakresie robot budowlanych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





