Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2013-05-17
Łódź: Dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska oraz międzywydziałowego kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa Pracy w podziale na części (8 zadań)
Numer ogłoszenia: 193988 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Politechnika Łódzka Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska , ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź, woj. łódzkie, tel. 042 6313700, faks 042 6365663.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.p.lodz.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Uczelnia publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska oraz międzywydziałowego kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa Pracy w podziale na części (8 zadań).
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa urządzeń i sprzętu komputerowego i sieciowego na potrzeby Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska oraz międzywydziałowego kierunku Inżynieria Bezpieczeństwa Pracy w podziale na części (8 zadań) według opisu stanowiącego załącznik nr 1 i załącznik nr 1a do specyfikacji istotnych warunków zamówienia.
II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 32.42.00.00-3, 30.23.21.10-8, 30.23.30.00-1, 30.23.70.00-9, 30.21.31.00-6, 30.23.13.00-0.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 8.
II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 14.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: W niniejszym postępowaniu nie wymagane jest wadium.
III.2) ZALICZKI
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Oświadczenie Wykonawcy o spełnieniu warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 Ustawy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej
- lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.3) ZMIANA UMOWY
przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:
Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian
Dopuszcza się zmiany postanowień zawartej umowy w przypadku gdy: a) nastąpiła zmiana danych Wykonawcy, np. zmiana nazwy, adresu siedziby, formy prawnej itp., b) po podpisaniu umowy doszło do wydłużenia okresu gwarancyjnego przez producenta, c) wycofania z sieci dystrybucji modelu sprzętu, który Wykonawca zaoferował w ofercie i niemożności dostarczenia go Zamawiającemu, Wykonawca zobowiązany jest zapewnić model będący technicznym następcą sprzętu pierwotnie zaoferowanego. W sytuacji gdy model będący następcą ma gorsze parametry lub nie posiada wszystkich cech użytkowych modelu pierwotnego, Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć model inny o identycznych lub lepszych parametrach. Przed wykonaniem dostawy Wykonawca zobowiązany jest złożyć u Zamawiającego oświadczenie potwierdzające niemożność dostarczenia oferowanego modelu oraz wskazujące model i typ urządzenia proponowanego wraz z zapewnieniem o spełnianiu minimalnych parametrów wymaganych. Brak sprzeciwu Zamawiającego w okresie 2 dni od otrzymania oświadczenia uznaje się jako zgodę na zmianę sprzętu. W razie wystąpienia istotnej zmiany okoliczności powodującej, że wykonanie umowy nie leży w interesie publicznym, czego nie można było przewidzieć w chwili zawarcia umowy, Zamawiający może odstąpić od umowy w terminie miesiąca od powzięcia wiadomości o powyższych okolicznościach, W takim wypadku Wykonawca może żądać jedynie wynagrodzenia należnego mu z tytułu wykonania części umowy.
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zp.p.lodz.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Wydział Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.05.2013 godzina 10:00, miejsce: Sekretariat Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska Politechniki Łódzkiej, ul. Wólczańska 213, 90-924 Łódź.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Sprzęt komputerowy i sieciowy dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska - IBP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy i sieciowy dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska - IBP wg opisu stanowiącego załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 32.42.00.00-3.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Instytutu Architektury Tekstyliów - IBP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Instytutu Architektury Tekstyliów - IBP wg opisu stanowiącego załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej - IBP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Katedry Materiałoznawstwa, Towaroznawstwa i Metrologii Włókienniczej - IBP wg opisu stanowiącego załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6, 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Katedry Mechaniki i Informatyki Technicznej - IBP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Katedry Mechaniki i Informatyki Technicznej - IBP wg opisu stanowiącego załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 5 NAZWA: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Sprzęt komputerowy dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska wg opisu stanowiącego załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.30.00-5, 30.23.21.10-8.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 6 NAZWA: Podzespoły komputerowe dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Podzespoły komputerowe dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska wg opisu stanowiącego załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.30.00-1, 30.23.70.00-9.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Urządzenia przenośne dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Urządzenia przenośne dla Wydziału Inżynierii Procesowej i Ochrony Środowiska wg opisu stanowiącego załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00-6.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 7 NAZWA: Monitory komputerowe dla Zakładu Wysokich Napięć (I-15) - IBP.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Monitory komputerowe dla Zakładu Wysokich Napięć (I-15) - IBP wg opisu stanowiącego załączniki nr 1 i 1a do SIWZ.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.23.13.00-0.
- 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 14.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z ŁODZI
- "Adaptacja pomieszczeń i warsztatów szkolnych" w ramach projektu pn.: "Ekologiczny mechanik"
- Wydzielenie stref pożarowych w budynku XXV Liceum Ogólnokształcącego w Łodzi - Etap 3
- Modernizacja pionu żywienia w Przedszkolu Miejskim nr 7 w Łodzi
- Dostawa sprzętu komputerowego na potrzeby realizacji projektu: CardioSense, w podziale na zadania (części).
- "Zaprojektowanie, wykonanie i dostawa materiałów promocyjnych do siedziby Zamawiającego".
- MODERNIZACJA KOMPLEKSU SPORTOWEGO "MOJE BOISKO - ORLIK 2012" przy XLVII Liceum Ogólnokształcącym im. Stanisława Staszica w Łodzi, ul. Czernika nr 1/3.
więcej: przetargi w Łodzi »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawy sprzętu IT z podziałem na 2 pakiety
- "Dostawa sprzętu elektronicznego do placówek oświatowych na terenie Gminy Somonino"
- dostawa komputera przenośnego (laptopa)- nowy lub fabrycznie odnowiony lub używany dla ACMiN AGH-DE-dzp.272-231/25
- Cyberbezpieczny samorząd w Gminie Sejny
- Dostawa sprzętu komputerowego, multimedialnego, drukarek i oprogramowania na potrzeby wyposażenia Branżowego Centrum Umiejętności w dziedzinie robotyka w Zespole Szkół Transportowo-Komunikacyjnych(..)
- Dostawa sprzętów komputerowych, elektronicznych i informatycznych oraz plotera na potrzeby BCUw dziedzinie drogownictwa przy Zespole Szkół Rolniczych im. mjr Henryka Dobrzańskiego - Hubala w Sokółce
więcej: Komputery osobiste »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.