Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-01-23
Zgorzelec: Wykonywanie usług z zakresu inżynierii miejskiej w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 19395 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług z zakresu inżynierii miejskiej w latach 2012-2014.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu inżynierii miejskiej w latach 2012-2014. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą liczbę wymienionych niżej części zamówienia. Usługi realizowane będą według następującego podziału: 2.1 Część I - ZADANIE I- Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych na terenie miasta Zgorzelec. Realizacja przedmiotu niniejszego zadania nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1) Przystąpienie do usuwania awarii niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od stwierdzenia bądź otrzymania zgłoszenia o istniejącej awarii (również w dni wolne od pracy), 2) Dokonywania w ciągu miesiąca (min. 2 razy) przeglądów w zakresie zachowania ciągłości pracy sygnalizacji świetlnej (raz w porze nocnej), 3) Powiadamianie policji o potrzebie ręcznego sterowania ruchem w przypadku uszkodzenia sygnalizacji, napraw, braku prądu, itp., 4) Utrzymanie w czystości soczewek sygnalizatorów oraz drogowego oznakowania pionowego umieszczonego na wysięgnikach konstrukcji sygnalizatorów z zapewnieniem widoczności emitowanych sygnałów świetlnych, utrzymanie w czystości i sprawności szaf sterowniczych, 5) Utrzymanie w czystości konstrukcji wsporczych sygnalizatorów wraz z wysięgnikami, 6) Utrzymanie i konserwacja sygnalizatorów dźwiękowych, 7) Utrzymanie i uzupełnianie daszków zamontowanych nad soczewkami sygnalizatorów, 8) Dokonanie raz w roku pomiarów ochrony przeciw-pożarowej i sporządzenia odpowiednich protokołów zawierających wyniki pomiarów wraz z wnioskami i zaleceniami, 9) Zapewnienie poprawnej pracy urządzeń sterujących, detekcyjnych i transmisyjnych oraz właściwego stanu instalacji kablowej elementów wsporczych przed korozją, poprzez pokrycie galwaniczne lub malowanie farbami antykorozyjnymi, 10) Przeglądy okresowe sterowników sygnalizacji ulicznej nie rzadziej niż raz w kwartale odnotowując to w dzienniku eksploatacji, 11) Prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji świetlnych, zawierających podstawowe dane ewidencyjne i techniczne oraz adnotacje eksploatacyjne dotyczące zmian w pracy sygnalizacji, 12) Prowadzenie komputerowego systemu rejestracji pracy sygnalizacji. Wykaz sygnalizacji świetlnych będących własnością Gminy Miejskiej Zgorzelec, objętych przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2 Cześć II - ZADANIE II - Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym 5 sztuk obelisków (witaczy) wraz z utrzymaniem terenu wokół nich. W zakres zadania wchodzi: 1) Utrzymanie w czystości obiektów witaczy, 2) Dokonywanie w ciągu miesiąca (min. 1 raz) przeglądu stanu witaczy, 3) Malowanie witaczy (minimum 1 raz w ciągu trwania umowy), 4) Koszenie terenu przy witaczach. 2.3 Część III - ZADANIE III - Demontaż i montaż iluminacji świetlnych oraz dekoracji miasta flagami z okazji świat państwowych i miejskich. W zakres zadania wchodzi: 1) Demontaż i montaż iluminacji świetlnych z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Zamawiający udostępni (przekaże protokolarnie) iluminacje świetlne, wskaże miejsca ich montażu oraz wskaże daty ich montażu i demontażu. 2) Dostawa nowych flag i montaż nowych masztów do flag w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Dekoracja miasta flagami z okazji następujących świąt państwowych oraz uroczystości i imprez miejskich: a) 16 kwietnia, b) 1-3 maja, c) 8-9 maja, d) 1 sierpnia, e) 15 sierpnia, f) 1 września, g) 1 listopada, h) 11 listopada, i) Dni Zgorzelca, j) Jakuby, Zamawiający wskaże datę montażu i demontażu flag. 4) Wykonawca w ramach realizacji zadania oraz podanej cenie ofertowej zobowiązany będzie do: a) konserwacji iluminacji świetlnych, flag, masztów do flag oraz osprzętu, b) przechowywania iluminacji świetlnych, flag, masztów do flag wraz z osprzętem w swojej siedzibie. Szczegółowy opis flag wraz z osprzętem stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ..
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.12.20.00 - Usługi instalowania masztów flagowych 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 98.39.00.00 - Inne usługi .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Warunek dotyczy I części zamówienia - ZADANIA I Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) 2 elektromonterami posiadającymi świadectwo kwalifikacji do 1 kV, b) 1 elektromonterem posiadającym świadectwo kwalifikacji do 1 kV oraz przeszkolenie w zakresie obsługi szaf sterowniczych sygnalizacji drogowych, wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami (należy podać podstawę dysponowania osobami (np.: umowa o pracę, umowa-zlecenie, umowa o dzieło, itp.) - Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu bądź poleganiu na zasobach innych podmiotów w tym zakresie - Formularz Nr 4 do SIWZ. c) złoży oświadczenie, że osoby, o których mowa w ppkt 1) lit. a) i b), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) - Formularz nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń wymienionych w pkt 10 SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wezwanie do uzupełnienia dokumentów.
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Nie dotyczy
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
- oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP: 1) wypełniony formularz ofertowy (odpowiedni dla danej części zamówienia) - formularz Nr 1A, 1B, 1C do SIWZ 2) wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom (odpowiednio dla danej części zamówienia) - formularz nr 5A, 5B, 5C do SIWZ, W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Zgorzelcu
59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6, pokój nr 6.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
INNE PRZETARGI Z ZGORZELCA
- Sukcesywne dostawy pieczywa
- Nadbudowa budynku szpitala celem utworzenia nowego bloku operacyjnego w Wielospecjalistycznym Szpitalu SPZOZ w Zgorzelcu" II postępowanie
- Serwisy i przeglądy hali PGE Turów Arena
- "Renowacja tynków wewnętrznych i sztukaterii wraz z pomalowaniem ścian oraz sufitów westybulu Miejskiego Domu Kultury w Zgorzelcu" - w formule zaprojektuj i wybuduj
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizatorów na terenie miasta Zgorzelec
- Przebudowa drogi powiatowej nr 2405D - ul. Łużycka w miejscowości Ruszów - ETAP 1 od km 1+660,00 do km 2+750,00
więcej: przetargi w Zgorzelcu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługa ochrony fizycznej osób i mienia w obiektach Sądu Rejonowego w Wieluniu, zlokalizowanych w Wieluniu i w Pajęcznie pod adresami: - Plac Jagielloński 1, 98-300 Wieluń (siedziba główna), (...)
- Serwis sterowników GTS
- Bieżące utrzymanie i konserwacja sygnalizatorów na terenie miasta Zgorzelec
- Remonty i naprawy wynikające z nakazów Sanepidu
- Wartość - powyżej 400 000 euro.
- wykonywanie robót górniczych.
więcej: Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.