eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Zgorzelec › Wykonywanie usług z zakresu inżynierii miejskiej w latach 2012-2014

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2012-01-23

Zgorzelec: Wykonywanie usług z zakresu inżynierii miejskiej w latach 2012-2014
Numer ogłoszenia: 19395 - 2012; data zamieszczenia: 23.01.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Gmina Miejska Zgorzelec , ul. Domańskiego 7, 59-900 Zgorzelec, woj. dolnośląskie, tel. 0-75 77 56 988, faks 075 77 56 988.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonywanie usług z zakresu inżynierii miejskiej w latach 2012-2014.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadań z zakresu inżynierii miejskiej w latach 2012-2014. 2. Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych dzieląc zamówienie na 3 części. Wykonawca może złożyć ofertę na jedną lub większą liczbę wymienionych niżej części zamówienia. Usługi realizowane będą według następującego podziału: 2.1 Część I - ZADANIE I- Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym sygnalizacji świetlnych zlokalizowanych na terenie miasta Zgorzelec. Realizacja przedmiotu niniejszego zadania nastąpi z uwzględnieniem niniejszych postanowień: 1) Przystąpienie do usuwania awarii niezwłocznie, nie później niż w ciągu 24 godzin od stwierdzenia bądź otrzymania zgłoszenia o istniejącej awarii (również w dni wolne od pracy), 2) Dokonywania w ciągu miesiąca (min. 2 razy) przeglądów w zakresie zachowania ciągłości pracy sygnalizacji świetlnej (raz w porze nocnej), 3) Powiadamianie policji o potrzebie ręcznego sterowania ruchem w przypadku uszkodzenia sygnalizacji, napraw, braku prądu, itp., 4) Utrzymanie w czystości soczewek sygnalizatorów oraz drogowego oznakowania pionowego umieszczonego na wysięgnikach konstrukcji sygnalizatorów z zapewnieniem widoczności emitowanych sygnałów świetlnych, utrzymanie w czystości i sprawności szaf sterowniczych, 5) Utrzymanie w czystości konstrukcji wsporczych sygnalizatorów wraz z wysięgnikami, 6) Utrzymanie i konserwacja sygnalizatorów dźwiękowych, 7) Utrzymanie i uzupełnianie daszków zamontowanych nad soczewkami sygnalizatorów, 8) Dokonanie raz w roku pomiarów ochrony przeciw-pożarowej i sporządzenia odpowiednich protokołów zawierających wyniki pomiarów wraz z wnioskami i zaleceniami, 9) Zapewnienie poprawnej pracy urządzeń sterujących, detekcyjnych i transmisyjnych oraz właściwego stanu instalacji kablowej elementów wsporczych przed korozją, poprzez pokrycie galwaniczne lub malowanie farbami antykorozyjnymi, 10) Przeglądy okresowe sterowników sygnalizacji ulicznej nie rzadziej niż raz w kwartale odnotowując to w dzienniku eksploatacji, 11) Prowadzenie dzienników eksploatacji sygnalizacji świetlnych, zawierających podstawowe dane ewidencyjne i techniczne oraz adnotacje eksploatacyjne dotyczące zmian w pracy sygnalizacji, 12) Prowadzenie komputerowego systemu rejestracji pracy sygnalizacji. Wykaz sygnalizacji świetlnych będących własnością Gminy Miejskiej Zgorzelec, objętych przedmiotem zamówienia stanowi Załącznik nr 1 do SIWZ. 2.2 Cześć II - ZADANIE II - Bieżące utrzymanie w należytym stanie technicznym i estetycznym 5 sztuk obelisków (witaczy) wraz z utrzymaniem terenu wokół nich. W zakres zadania wchodzi: 1) Utrzymanie w czystości obiektów witaczy, 2) Dokonywanie w ciągu miesiąca (min. 1 raz) przeglądu stanu witaczy, 3) Malowanie witaczy (minimum 1 raz w ciągu trwania umowy), 4) Koszenie terenu przy witaczach. 2.3 Część III - ZADANIE III - Demontaż i montaż iluminacji świetlnych oraz dekoracji miasta flagami z okazji świat państwowych i miejskich. W zakres zadania wchodzi: 1) Demontaż i montaż iluminacji świetlnych z okazji Świąt Bożego Narodzenia. Zamawiający udostępni (przekaże protokolarnie) iluminacje świetlne, wskaże miejsca ich montażu oraz wskaże daty ich montażu i demontażu. 2) Dostawa nowych flag i montaż nowych masztów do flag w miejscach wskazanych przez Zamawiającego, zgodnie z Załącznikiem nr 2 do SIWZ. 3) Dekoracja miasta flagami z okazji następujących świąt państwowych oraz uroczystości i imprez miejskich: a) 16 kwietnia, b) 1-3 maja, c) 8-9 maja, d) 1 sierpnia, e) 15 sierpnia, f) 1 września, g) 1 listopada, h) 11 listopada, i) Dni Zgorzelca, j) Jakuby, Zamawiający wskaże datę montażu i demontażu flag. 4) Wykonawca w ramach realizacji zadania oraz podanej cenie ofertowej zobowiązany będzie do: a) konserwacji iluminacji świetlnych, flag, masztów do flag oraz osprzętu, b) przechowywania iluminacji świetlnych, flag, masztów do flag wraz z osprzętem w swojej siedzibie. Szczegółowy opis flag wraz z osprzętem stanowi Załącznik nr 2 do SIWZ..

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 51.12.20.00 - Usługi instalowania masztów flagowych 50.23.22.00 - Usługi w zakresie konserwacji sygnalizacji ulicznej 98.39.00.00 - Inne usługi .

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 3.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2014.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający nie wymaga wniesienia wadium.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Warunek dotyczy I części zamówienia - ZADANIA I Warunek będzie uznany za spełniony, jeżeli Wykonawca wykaże, że dysponuje lub będzie dysponował: a) 2 elektromonterami posiadającymi świadectwo kwalifikacji do 1 kV, b) 1 elektromonterem posiadającym świadectwo kwalifikacji do 1 kV oraz przeszkolenie w zakresie obsługi szaf sterowniczych sygnalizacji drogowych, wraz z informacjami o podstawie do dysponowania tymi osobami (należy podać podstawę dysponowania osobami (np.: umowa o pracę, umowa-zlecenie, umowa o dzieło, itp.) - Wykonawca złoży oświadczenie o dysponowaniu bądź poleganiu na zasobach innych podmiotów w tym zakresie - Formularz Nr 4 do SIWZ. c) złoży oświadczenie, że osoby, o których mowa w ppkt 1) lit. a) i b), które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia (kwalifikacje zawodowe) - Formularz nr 4 do SIWZ. Ocena spełnienia powyższych warunków nastąpi, na podstawie załączonych przez Wykonawcę do oferty oświadczeń wymienionych w pkt 10 SIWZ metodą spełnia/nie spełnia. Nie wykazanie w wystarczający sposób potwierdzenia spełnienia tych warunków spowoduje wykluczenie Wykonawcy z postępowania po wyczerpaniu czynności określonej w art. 26 ust. 3 ustawy Prawo zamówień publicznych - wezwanie do uzupełnienia dokumentów.

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Nie dotyczy

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych dla wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami
    • oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

Do oferty Wykonawca musi złożyć następujące dokumenty, pod rygorem odrzucenia oferty zgodnie z art. 89 ust. 1 pkt. 2 , z zastrzeżeniem art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy PZP: 1) wypełniony formularz ofertowy (odpowiedni dla danej części zamówienia) - formularz Nr 1A, 1B, 1C do SIWZ 2) wypełniony formularz oświadczenia wskazującego część zamówienia, której wykonawca powierzy podwykonawcom (odpowiednio dla danej części zamówienia) - formularz nr 5A, 5B, 5C do SIWZ, W przypadku nie dołączenia do oferty powyższego formularza, bądź jego nie wypełnienia, Zamawiający uzna, że Wykonawca wykona zamówienie własnymi siłami.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.bip.um-zgorzelec.dolnyslask.pl/
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Urząd Miasta w Zgorzelcu 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 6, pokój nr 6.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 31.01.2012 godzina 10:00, miejsce: Punkt Obsługi Interesanta Urząd Miasta w Zgorzelcu, 59-900 Zgorzelec, ul. Domańskiego 7.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.