eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WrocławUsuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót budowlanych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Wrocław: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót budowlanych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław.
Numer ogłoszenia: 193894 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich , ul. G. Zapolskiej 2/4, 50-032 Wrocław, woj. dolnośląskie, tel. 071 7777865, faks 071 7777724.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wroclaw.pl/zojm

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usuwanie awarii i wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót budowlanych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach podległych Gminie Wrocław..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest usuwanie awarii oraz wykonywanie drobnych remontów w zakresie robót budowlanych w placówkach oświatowych oraz innych obiektach wyszczególnionych w załączniku nr 5 1)Zakres robót obejmuje w szczególności: a)naprawy elementów konstrukcyjnych budynków i budowli, b)naprawy elementów wykończenia obiektów budowlanych, c)naprawy trwałego wyposażenia obiektów budowlanych, d)naprawy elementów małej architektury, placów, chodników i dróg, e)wykonywanie niezbędnych zabezpieczeń we wszystkich powyższych przypadkach. 2)Zakres rzeczowy zamówienia nie obejmuje: a)wykonania robót instalacyjnych sanitarnych wewnętrznych i zewnętrznych, b)wykonywania robót elektrycznych i teletechnicznych, c)wykonywania robót dekarskich. 3)Podstawowe wskaźniki przedstawiają się następująco: a)liczba jednostek objętych zamówieniem: 116, b)liczba obiektów budowlanych: wszystkie związane z jednostkami wymienionymi w załączniku nr 5, c)lokalizacja: miasto Wrocław..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45.00.00.00 - Roboty budowlane 45.45.30.00 - Roboty remontowe i renowacyjne 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Zakończenie: 31.12.2009.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: Każdy wykonawca zobowiązany jest do wniesienia wadium w wysokości 7.000,00 złotych (słownie: siedem tysięcy złotych).

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1)Posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2)posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia lub przedstawią pisemne zobowiązanie innych podmiotów do udostępnienia potencjału technicznego i osób zdolnych do wykonania zamówienia; 3)znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4)posiadają ubezpieczenie od odpowiedzialności cywilnej (OC) w zakresie swojej działalności na kwotę co najmniej 300.000,00 zł., 5)nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia i ponadto: 6)dysponują osobami zdolnymi do realizacji zamówienia, tzn.: a)kierownikiem budowy, który posiada uprawnienia do kierowania robotami budowlanymi w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia w specjalności budowlano-konstrukcyjnej. Wymagane jest, by w/w osoba była członkiem właściwej izby samorządu zawodowego, b)minimum 3 brygadami liczącymi co najmniej po 2 pracowników. 7)dysponują samochodami dostawczymi lub dostawczo-osobowymi w ilości minimum 2 sztuk. 8)dysponują odpowiednią łącznością, w skład której powinny wchodzić co najmniej: a)wolna linia telefoniczna bez obciążeń faksem lub modemem, tj. telefon interwencyjny działający w godzinach od 7:00 do 16:00 do odbierania zgłoszeń o awariach lub telefon komórkowy, b)urządzenie typu faks. 9)posiadają niezbędną wiedzą i doświadczenie, tzn.: a)w okresie ostatnich pięciu lat zrealizowali minimum 1 zamówienie dotyczące usuwania ( przez okres minimum 1 roku) awarii w obiektach użyteczności publicznej ( np.: obiektach oświatowych, służby zdrowia, kolejowych, wojskowych, gminnych lub spółdzielczych zasobach mieszkaniowych w zakresie zgodnym z przedmiotem zamówienia dla poszczególnych zadań. Z opisem robót, podaniem ich wartości, wielkości oraz daty i miejsca wykonania, b)wykazane zamówienia muszą być poparte dokumentami wystawionymi przez Inwestora potwierdzającymi, że zostały wykonane z należytą starannością. 2.W przypadku wspólnego ubiegania się o udzielnie zamówienia (art. 23 Pzp), wykonawcy muszą: 1)ustanowić pełnomocnika, 2)każdy z wykonawców oddzielnie musi spełniać wymóg zawarty w ust. 1 pkt. 5 i udokumentować, że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, 3)wymogi zawarte w ust.1 pkt. 1-4 i 6-8 wykonawcy mogą spełniać łącznie. 3.Wykluczeniu z postępowania podlegają wykonawcy w przypadkach określonych w art. 24 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4.Ocena spełniania powyższych warunków dokonywana będzie w oparciu o złożoną ofertę i załączniki do niej wg zasady spełnia / nie spełnia..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.wroclaw.pl/zojm.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 326.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 07.07.2009 godzina 09:30, miejsce: Zarząd Obsługi Jednostek Miejskich ul. Gabrieli Zapolskiej 2/4 50-032 Wrocław pok. 303.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.