eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi RadzionkówBudowa kompleksu boisk szkolnych przy Gimnazjum im. Ojca L. Wrodarczyka w Radzionkowie.

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2007-10-15

Radzionków: Budowa kompleksu boisk szkolnych przy Gimnazjum im. Ojca L. Wrodarczyka w Radzionkowie.
Numer ogłoszenia: 193825 - 2007; data zamieszczenia: 15.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Urząd Miejski w Radzionkowie, ul. Męczenników Oświęcimia 42, 41-922 Radzionków, woj. śląskie, tel. 0322890727 wew. 106.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.radzionkow.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OPIS

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Budowa kompleksu boisk szkolnych przy Gimnazjum im. Ojca L. Wrodarczyka w Radzionkowie..

II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest budowa boiska wielofunkcyjnego i boiska do piłki plażowej. Inwestycja umiejscowiona jest w zamkniętej strefie, na terenie szkoły - Gimnazjum im. Ojca L. Wrodarczyka w Radzionkowie. Inwestycja obejmuje budowę boiska wielofunkcyjnego o wymiarach 30 x 44 m ze strefą ochronną dookoła oraz budowę boiska do piłki plażowej o wymiarach 18 x 9 m. W skład boiska wielofunkcyjnego o nawierzchni syntetycznej wchodzić będą: 1. boisko do piłki ręcznej (20 x 40 m), 2. dwa boiska do koszykówki (15 x 28 m), 3. dwa boiska do piłki siatkowej (9 x 18 m). Boisko do plażowej piłki siatkowej z nawierzchnią piaskową zostanie wydzielone od boiska wielofunkcyjnego. Odpowiednio, każde boisko wyposażone zostanie w: - bramki do piłki ręcznej - 2 szt., - kosze - 2 kpl. (2 x 2 szt.), - siatki do piłki siatkowej - 2 kpl., - siatka do piłki plażowej - 1 kpl., - ławki (250 x 50 cm) - 10 szt. Termin wykonania zamówienia - do 20 tygodni, licząc od daty przekazania placu budowy.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.21.22.21 - Roboty budowlane w zakresie budowy boisk sportowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.22.21 - Roboty budowlane związane z obiektami na terenach sportowych .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: okres w miesiącach: 8.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

  • Informacja na temat wadium: 23 000.

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art.22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych, i nie podlegają wykluczeniu z postępowania na podstawie art.24 ust.1 pkt 1-9 i art.24 ust.2 pkt 1-2 wymienionej Ustawy, a w szczególności złożą: 1. wykaz wykonanych robót budowlanych w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem i wartością robotom budowlanym stanowiącym przedmiot zamówienia, w tym do 3 zamówień dotyczących budowy lub przebudowy boisk w technologii ze sztuczną nawierzchnią o wartości łącznej minimum 600 000 zł brutto wraz z kopią dokumentów stanowiących, że roboty zostały wykonane należycie - jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu. 2. wykaz osób i podmiotów, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, ze wskazaniem osoby przeznaczonej do kierowania robotami, która posiada uprawnienia budowlane w specjalności konstrukcyjno - budowlanej. Kserokopię uprawnień wraz z kserokopią zaświadczenia o wpisie na listę członków właściwej izby samorządu zawodowego dołączyć do oferty - jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu; 3. informacje nt. podwykonawców i zakresu powierzonych im części zamówienia (jeśli Wykonawca przewiduje wykorzystanie podwykonawców) - jako spełnienie warunku udziału w postępowaniu; Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu dokonywana będzie poprzez weryfikację przedłożonych w ofercie wymaganych oświadczeń i dokumentów, zgodnie z regułą: spełnia / nie spełnia.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Do oferty należy dołączyć niżej wymienione dokumenty na potwierdzenie spełnienia warunków udziału w postępowaniu: 1. wypełniony przez Wykonawcę Formularz Oferty; 2. oświadczenie potwierdzające spełnianie wymagań określonych w art.22 ust.1 Ustawy Prawo zamówień publicznych; 3. kopię aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej - odpowiednie dla Wykonawcy (PRZYJMUJE SIĘ OKRES JEGO WAŻNOŚCI - 6 MIESIĘCY OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN); 4. aktualne zaświadczenie z właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego oraz z właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego - odpowiednie dla Wykonawcy, potwierdzające odpowiednio, że nie zalega z opłacaniem podatków, opłat oraz składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne lub że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu (PRZYJMUJE SIĘ OKRES WAŻNOŚCI ZAŚWIADCZEŃ - 3 MIESIĄCE OD DATY WYSTAWIENIA PRZEZ WŁAŚCIWY ORGAN) - patrz punkt 3; 5. dokument potwierdzający wniesienie wadium; 6. informację z banku lub spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej (WYSTAWIONĄ NIE WCZEŚNIEJ NIŻ 3 MIESIĄCE PRZED UPŁYWEM TERMINU SKŁADANIA OFERT), w którym Wykonawca posiada rachunek, potwierdzającą wysokość posiadanych środków finansowych lub zdolność kredytową Wykonawcy - w kwocie co najmniej 100 000 zł. 7. pełnomocnictwo do występowania w przetargu w imieniu Wykonawcy (dotyczy np. spółek cywilnych, konsorcjum). 8. atest higieniczny PZH, 9. kartę techniczną wydaną przez producenta zestawu do wykonywania oferowanej nawierzchni sportowej, zawierającą szczegółową charakterystykę.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.radzionkow.pl

Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: siedziba Zamawiającego..

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 06.11.2007 godzina 11:00, miejsce: siedziba Zamawiającego..

IV.3.5) Termin związania ofertą: 04.12.2007.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.