Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2008-08-19
Warszawa: OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH.
Numer ogłoszenia: 193687 - 2008; data zamieszczenia: 19.08.2008
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa, woj. mazowieckie, tel. 022 6287071, fax 022 6217233.
- Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.teatrroma.pl
- Adres strony internetowej, pod którym dostępne są informacje dot. dynamicznego systemu zakupów: nie dotyczy
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Samorządowa instytucja kultury.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: OBSŁUGA W ZAKRESIE REKLAMY W MEDIACH..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest zakup mediów w celu przeprowadzenia kampanii reklamowych dotyczących wszelkich działań Teatru Muzycznego ROMA w okresie do 31.12.2008 r. w dwóch zakresach: 1. reklama prasowa 2. reklama zewnętrzna Przedmiot zamówienia polega na świadczeniu usług polegających na dokonywaniu zakupów miejsc reklamowych w prasie oraz na wielkopowierzchniowych nośnikach reklamy zewnętrznej (outdoor) dla celów reklamy działalności Zamawiającego oraz do wykonywania na rzecz Zamawiającego obsługi reklam prasowych i reklam zamieszczonych na zewnętrznych nośnikach reklamowych. Zamówienie obejmuje również wydrukowania nośników outdoorowych. W ramach obsługi reklam prasowych i zewnętrznych nośników reklamowych do obowiązków Wykonawcy będzie należało: 1) przyjmowanie od Zamawiającego zleceń i materiałów, 2) przygotowywanie planu produkcyjnego 3) wykonywaniu montażu reklam w miejscu ekspozycji reklamy Zamawiającego, 4) wykonywaniu demontażu reklam , 5) nadzorowanie prawidłowego i terminowego zamieszczania reklam w prasie 6) nadzorowanie prawidłowej i terminowej ekspozycji reklam na nośnikach zewnętrznych 7) przyjmowanie i rozpatrywanie wszelkich zgłaszanych przez Zamawiającego uwag, zastrzeżeń i reklamacji dotyczących wykonywanej na jego rzecz usługi, 8) informowanie Zamawiającego o wszelkich planowanych przez wydawców prasowych dodatkach specjalnych, formach reklamy zewnętrznej i innych przedsięwzięciach mogących interesować Zamawiającego. Kampania powinna mieć możliwie największy zasięg warszawski. RODZAJ NOŚNIKA REKLAMOWEGO: 1. OUTDOOR: METRO RAMKA 90 CM X 30 CM - 100 SZTUK FRONTLIGHT 50M2 - 2 SZTUKI BACKLIGHT 6X3 - 2 SZTUKI BACKLIGHT 8X4 - 2 SZTUKI 2. PRASA GAZETA WYBORCZA - DODATEK TEATRY - 10 MODUŁÓW - ILOŚĆ REKLAM 5 METRO - 10 MODUŁÓW - ILOŚĆ REKLAM 3 DZIENNIK - DODATEK KURTYNA - 10 MODUŁÓW - ILOŚĆ REKLAM 3 W przypadku Backlight Wykonawca powinien zastosować kampanię rotacyjną. Reklama typu outdoor powinna być umieszczona w Warszawie, w miejscach uzgodnionych z Zamawiającym.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 74.40.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.00.00 - Usługi reklamowe i marketingowe Oryginalny kod CPV: 74.41.20.00 - Usługi zarządzania reklamą Kod CPV wg słownika 2008: 79.34.12.00 - Usługi zarządzania reklamą .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 31.12.2008.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Nie dotyczy.
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zgodnie z art. 22 Ustawy, o udzielenie Zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy: 1) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień; 2) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia; 3) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia; 4) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia. Ocena spełnienia warunków udziału w postępowaniu nastąpi na podstawie przedstawionych przez wykonawcę dokumentów i oświadczeń. Ocena spełnienia wyżej określonych warunków odbędzie się wg formuły: spełnia - nie spełnia. Nie spełnienie chociażby jednego warunku udziału w postępowaniu skutkować będzie wykluczeniem Wykonawcy z postępowania. Dokumenty powinny zostać dostarczone w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę. Oświadczenia Wykonawcy składają wyłącznie w formie oryginału.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. W celu potwierdzenia, że wykonawca posiada uprawnienie do wykonywania określonej działalności lub czynności oraz nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. - Prawo zamówień publicznych, zwanej dalej ustawą, Zamawiający żąda następujących dokumentów: a. aktualnego odpisu z właściwego rejestru albo aktualnego zaświadczenia o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert. 2. W celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu opisanych w art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych, Zamawiający żąda: a. przedstawienia oświadczenia potwierdzającego spełnienie warunków udziału w postępowaniu zgodnie z art. 22 ustawy Prawo zamówień publicznych.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.teatrroma.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa Sekretariat Teatru pracuje od poniedziałku do piątku w godzinach 9-17..
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: Nie dotyczy.
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: Nie dotyczy.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.08.2008 godzina 13:00, miejsce: Teatr Muzyczny ROMA w Warszawie, ul. Nowogrodzka 49, 00-695 Warszawa Sekretariat Teatru - (pok. 10, parter)..
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Nie dotyczy.
INNE PRZETARGI Z WARSZAWY
- Przedłużenie licencji Nutanix Cloud Infrastructure (NCI) Ultimate wraz z Security na istniejącej infrastrukturze Zamawiającego na potrzeby systemu Archiwum Dokumentów Elektronicznych (ADE)
- Wykonanie pomiarów ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w Warszawie w latach 2026 - 2028 - Badania prędkości chwilowej pojazdów i natężenia ruchu wraz ze strukturą rodzajową
- Pomiary ruchu na bieżące potrzeby Zarządu Dróg Miejskich w latach 2026-2028 na ternie m.st. Warszawy
- Usługi doradcze dotyczące realizacji Projektu "Smart Geoportal" - wsparcie prawne
- Organizacja kompleksowej obsługi spotkania pn. Forum wiedzy Państwowej Inspekcji Sanitarnej.
- Wykonanie opracowania pt. Studium obsługi komunikacyjnej wschodniej części dzielnicy Białołęka
więcej: przetargi w Warszawie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Usługi agencji reklamowej
- Kampania informacyjno-promocyjna Szkoły Głównej Gospodarstwa Wiejskiego
- Promocja Projektu ZSU podczas wydarzeń sportowych w Lublinie
- ŚWIADCZENIE USŁUG PUBLIC RELATIONS DLA SZKOŁY BIZNESU POLITECHNIKI WARSZAWSKIEJ PRZEZ OKRES 16 MIESIĘCY
- Inżynier kontraktu dla projektu pt.: Kanalizacja sanitarna miasta Zgierza wraz z modernizacją oczyszczalni ścieków - Kontrakt nr 2.
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





