eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Tychy › Dostawa subskrypcji licencji oprogramowania antywirusowego oraz przedłużenie wsparcia technicznego na urządzenia UTM

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Tychy: Dostawa subskrypcji licencji oprogramowania antywirusowego oraz przedłużenie wsparcia technicznego na urządzenia UTM
Numer ogłoszenia: 193562 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. , Al. J. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy, woj. śląskie, tel. 032 3257235, faks 032 3257285.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.rcgw.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Osoba prawna utworzona w celu zaspakajania potrzeb o charakterze powszechnym.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Dostawa subskrypcji licencji oprogramowania antywirusowego oraz przedłużenie wsparcia technicznego na urządzenia UTM.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.4) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1.Przedmiotem zamówienia jest dostawa subskrypcji licencji oprogramowania antywirusowego oraz przedłużenie wsparcia technicznego na urządzenia UTM dla Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach, przy al. Piłsudskiego 12. Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: CZĘŚĆ A - zakup subskrypcji na licencje oprogramowania antywirusowego: - w ilości 81 szt. - na okres 12 miesięcy, spełniającego parametry techniczne przykładowego poniższego oprogramowania: SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION SMALL BUSSINES EDITION 2013 Zamawiający dopuszcza zakup oprogramowania równoważnego, spełniającego wszystkie cechy funkcjonalności podanego jako przykładowe oprogramowania. CZĘŚĆ B - przedłużenie wsparcia technicznego na urządzenia UTM NETASQ U120 z opcją Next Bussines Day - w ilości 2 szt. - na okres 12 miesięcy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia części A i B został zawarty w załączniku nr 1 do SIWZ. 2.Miejsce dostawy przedmiotu zamówienia: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy (IV piętro pokój nr 441). Dopuszcza się dostawę dokumentu potwierdzającego nabycie subskrypcji na oprogramowanie antywirusowe z części A oraz dostawę certyfikatu Producenta urządzeń NETASQ U120 na przedłużenie wsparcia technicznego z części B zamówienia drogą elektroniczną na adres: rcgw@rcgw.pl 3.Wymagania stawiane Wykonawcom: 3.1.Wykonawca dostarczy przedmiot zamówienia własnym transportem, na własny koszt i na własne ryzyko. 3.2.Wykonawca zobowiązany jest dostarczyć przedmiot zamówienia, o co najmniej minimalnych parametrach, konfiguracjach i wymaganiach określonych w szczegółowym opisie przedmiotu zamówienia. 3.3.Wykonawca zobowiązuje się dostarczyć przedmiot zamówienia w godz. 8.00-14.00 w dni robocze - od poniedziałku do czwartku, w terminie wskazanym w pkt. IV SIWZ. 3.4.Wykonawca odpowiedzialny będzie za przebieg oraz terminowe wykonanie zamówienia. 3.5.Wykonawca odpowiedzialny jest za jakość przedmiotu zamówienia, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi określonymi dla przedmiotu zamówienia. 3.6.Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zamówienia..

II.1.6) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.24.21.00 - 30.24.21.00 50.30.00.00 - Usługi w zakresie napraw i konserwacji i podobne usługi dotyczące komputerów osobistych, sprzętu biurowego, sprzętu telekomunikacyjnego i audiowizualnego .

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 2.

II.1.8) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 6.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Wykonawca winien wnieść wadium: Część 1 - 110,00 PLN (słownie: sto dziesięć złotych 00/100), Część 2 - 100,00 PLN (słownie: sto złotych 00/100).

III.2) ZALICZKI

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.3) Potencjał techniczny

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz

  • III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Zamawiający uzna, iż Wykonawca ubiegający się o zamówienie publiczne spełni ww. warunek, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie - załącznik nr 3 do siwz

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu należy przedłożyć:

III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

  • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia;
  • aktualny odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

  • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert;

III.4.4) Dokumenty dotyczące przynależności do tej samej grupy kapitałowej

  • lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej w rozumieniu ustawy z dnia 16 lutego 2007 r. o ochronie konkurencji i konsumentów albo informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej;

III.5) INFORMACJA O DOKUMENTACH POTWIERDZAJĄCYCH, ŻE OFEROWANE DOSTAWY, USŁUGI LUB ROBOTY BUDOWLANE ODPOWIADAJĄ OKREŚLONYM WYMAGANIOM

W zakresie potwierdzenia, że oferowane roboty budowlane, dostawy lub usługi odpowiadają określonym wymaganiom należy przedłożyć:

  • inne dokumenty

    1.Wykonawca potwierdzi, że oferowana dostawa dla części A i B odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli załączy do oferty wypełnione i podpisane oświadczenie: a)Opis oferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A/2B do siwz (dot. części A, B). 2.Wykonawca potwierdzi, że oferowana dostawa dla części A odpowiada wymaganiom określonym przez Zamawiającego, jeżeli załączy do oferty: - Kartę ze specyfikacji technicznej zaoferowanego produktu, jeżeli jest inny (równoważny) w stosunku do wskazanego jako przykładowe oprogramowania SYMANTEC ENDPOINT PROTECTION SMALL BUSSINES EDITION 2013.

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1)Oferta - załącznik nr 2 do siwz. 2)Zestawienie cenowe zaoferowanego przedmiotu zamówienia - załącznik nr 2A/2B do siwz. 3)Upoważnienie dla osoby/osób do podpisania oferty oraz do występowania w imieniu Wykonawcy, jeżeli nie wynika to z innych dołączonych dokumentów-załącznik nr do 5 siwz. 4)Dokument potwierdzający wniesienie wadium zgodnie z pkt. VIII. 2. siwz. 5)Oświadczenie o przynależności Wykonawcy do grupy kapitałowej - załącznik nr 6 do siwz. 6)Lista podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej - załącznik nr 7 do siwz.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.3) ZMIANA UMOWY

przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy:

Dopuszczalne zmiany postanowień umowy oraz określenie warunków zmian

a)konieczność wprowadzenia zmian do umowy w następstwie siły wyższej tj. zdarzenia zewnętrznego, niemożliwego do przewidzenia m.in. katastrofa naturalna, katastrofalne działania przyrody np. ulewne opady deszczu, nadzwyczajne, ponadnormatywne opady śniegu, niezwykłe mrozy, strajk, zamieszki uliczne, pożar, powódź, eksplozja, atak terrorystyczny - w zakresie zmiany terminu realizacji umowy określonego w §4 umowy, b)jeżeli nastąpi zmiana powszechnie obowiązujących przepisów prawa w zakresie mającym wpływ na realizację przedmiotu zamówienia, c)jeżeli wycofano z oferty producenta daną wersję oprogramowania i zastąpiono ją nowszą wersją o innych nie gorszych niż określone w siwz parametrach technicznych, korzystnych dla Zamawiającego - w zakresie możliwości zmiany poszczególnych elementów przedmiotu umowy.

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.rcgw.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Regionalne Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A., Al. Marszałka Piłsudskiego 12, 43-100 Tychy.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 27.05.2013 godzina 10:00, miejsce: w siedzibie Regionalnego Centrum Gospodarki Wodno-Ściekowej S.A. w Tychach przy Al. Marszałka Piłsudskiego 12, pokój nr 414 - Sekretariat, IV piętro.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: 1.Zamawiający dopuszcza składanie ofert częściowych. -Wykonawca może złożyć ofertę częściową na: jedną lub dwie części zamówienia, przy czym oferta na każdą z części niniejszego zamówienia musi obejmować pełen zakres danej części. 2.Zamawiający nie dopuszcza składania ofert wariantowych. 3.Wszystkie rozliczenia związane z realizacją zamówienia publicznego, którego dotyczy niniejsza SIWZ dokonywane będą w PLN. 4.Zamawiający nie przewiduje udzielenia zamówień uzupełniających. 5.Zamawiający informuje, że nie przewiduje wyboru najkorzystniejszej oferty z zastosowaniem aukcji elektronicznej oraz ustanowienia dynamicznego systemu zakupów. 6.Przedmiotem niniejszego postępowania nie jest zawarcie umowy ramowej. 7.Zamawiający w przedmiotowym postępowaniu nie prowadził dialogu technicznego. 8.Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w ofercie (załącznik nr 2) części zamówienia (zakresu), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 9.Postępowanie jest prowadzone w języku polskim. 10. Nie dotyczy finansowania ze środków UE. 11. Data zamieszczenia nieniejszego ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: 17.05.2013r..

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.