eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi CzarneSprzedaż i dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czarnem oraz innych wyrobów medycznych

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2009-10-30

Czarne: Sprzedaż i dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czarnem oraz innych wyrobów medycznych
Numer ogłoszenia: 193343 - 2009; data zamieszczenia: 30.10.2009
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 361884 - 2009r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej, ul. Zamkowa 19, 77-330 Czarne, woj. pomorskie, tel. 059 8332062 lub 8332061, faks 059 8332879.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: pomoc społeczna.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Sprzedaż i dostawa leków na indywidualne recepty dla mieszkańców Domu Pomocy Społecznej w Czarnem oraz innych wyrobów medycznych.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. Sprzedaż i dostawa leków oraz innych wyrobów medycznych dla Domu Pomocy Społecznej w Czarnem zgodnie z załącznikiem nr 2 Formularz cenowy stanowiącym załącznik do niniejszej SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje preparaty z następujących grup: antybiotyki, szczepionki, płyny infuzyjne, leki podstawowe stosowane w medycynie leczniczej. psychotropowe, odurzające, przeciwdepresyjne, środki dezynfekcyjne, kompresy, gaza, wata, lignina, strzykawki, igły, przylepce, cewniki. 2. Wykonawca zobowiążę się do odbioru wystawionych recept i realizacji zapotrzebowania zamawiającego w ciągu 24 godzin od momentu powiadomienia; recepty cito w ciągu 1 godziny. 3. Termin dostawy oraz jej rodzaj uzgadniany będzie przez zamawiającego drogą pisemną lub faxem. Terminy dostaw dotyczą również niedziel, świąt i dni wolnych od pracy. 4. Oferowany przedmiot zamówienia musi być dopuszczony do stosowania na rynku polskim i posiadać świadectwa rejestracji Ministerstwa Zdrowia. 5. Wykonawca proponuje zamiennik handlowy w przypadku braku możliwości dostarczenia leku wymienionego w formularzu cenowym. 6. W okresie trwania umowy Wykonawca może zaproponować lek zastępczy w przypadku braku zamawianego preparatu, z zastrzeżeniem że: lek zastępczy jest rozwiązaniem opcjonalnym i ma na celu zapewnienie Zamawiającemu ciągłości dostaw leków niezbędnych do leczenia pacjentów, a Wykonawcy osiągniecie spodziewanego zysku z tytułu realizacji umowy, także w przypadku wycofania danego preparatu z rynku lub wstrzymania jego produkcji. W wyniku zaistnienia sytuacji, o której mowa powyżej, Wykonawca zaoferuje lek zamienny po cenie rynkowej. Jeżeli zaoferowana cena preparatu zastępczego przewyższa cenę leku ofertowego, Zamawiający zastrzega sobie prawo do rezygnacji z zakupu leku zastępczego. 7. Odbiór recept oraz dostawa przedmiotu zamówienia będzie następowała transportem Wykonawcy i na koszt Wykonawcy. 8. Wykonawca zobowiąże się do dostarczania leków robionych, zgodnie z potrzebami wynikającymi z decyzji lekarza i złożonego zapotrzebowania. 9. Na fakturze za dostarczone leki refundowane Wykonawca dokona podziału ceny na tą część, którą płaci mieszkaniec Domu Pomocy Społecznej i tą część, którą płaci Dom Pomocy Społecznej. 10. Faktury za leki i inne wyroby będą wystawianie dwa razy w miesiącu na podstawie zrealizowanych recept i złożonych pisemnych zapotrzebowań przez Zamawiającego. 11. Okres płatności 30 dni od daty otrzymania przez Zamawiającego faktury. 12. Zamawiający wymaga stałości cen przez cały okres trwania umowy (12 miesięcy) z zastrzeżeniem art. 5 wzoru umowy. 13. Podwyższenie cen umownych nie może nastąpić w okresie krótszym niż 3 miesiące od podpisania umowy. Dostawca o zmianie cen na wyższe winien powiadomić zamawiającego pisemnie z minimum 7 dniowym wyprzedzeniem wraz z uzasadnieniem dokonanych podwyżek.

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 36.60.00.00 - 36.60.00.00 33.10.00.00 - Urządzenia medyczne .

II.1.5) Całkowita końcowa wartość zamówienia (bez VAT) obejmująca wszystkie zamówienia i części: 50731.90 PLN.

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

IV.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA V: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

V.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 29.10.2009.

V.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.

V.3) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Przedsiębiorstwo Handlu Hurtowego FARMPOL, ul.Stryjska 24, 81-506 Gdynia, kraj/woj. pomorskie.

V.4) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O NIE PODLEGAJĄCYCH ODRZUCENIU OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ
I NAJWYŻSZĄ CENĄ
(bez VAT)

  • Cena wybranej oferty: 54132.41
  • Oferta z najniższą ceną: 54132.41 oferta z najwyższą ceną: 54132.41
  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.