eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Sandomierz › wdrożenia usługi katalogowej Active Directory oraz dostawy sprzętu sieciowego i oprogramowania serwerowego

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2011-07-11

Sandomierz: wdrożenia usługi katalogowej Active Directory oraz dostawy sprzętu sieciowego i oprogramowania serwerowego
Numer ogłoszenia: 193274 - 2011; data zamieszczenia: 11.07.2011
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 177190 - 2011r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiatowy Urząd Pracy w Sandomierzu, ul. Mickiewicza 34, 27-600 Sandomierz, woj. świętokrzyskie, tel. 015 6441442, faks 015 6441505.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: wdrożenia usługi katalogowej Active Directory oraz dostawy sprzętu sieciowego i oprogramowania serwerowego.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: 1. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia wskazano jakikolwiek znak towarowy, patent czy pochodzenie - należy przyjąć, że wskazane patenty, znaki towarowe, pochodzenie określają parametry techniczne, eksploatacyjne, użytkowe, co oznacza, że Zamawiający dopuszcza złożenie oferty w tej części przedmiotu zamówienia o równoważnych parametrach technicznych, eksploatacyjnych i użytkowych. 2. Wszystkie oferowane urządzenia, jeżeli tego wymagają odpowiednie przepisy prawa, muszą posiadać stosowne atesty lub certyfikaty w zakresie bezpieczeństwa i dopuszczenia do obrotu handlowego. 3. Wszystkie urządzenia muszą być fabrycznie nowe oraz posiadać instrukcję obsługi w języku polskim. 4. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na oferowany sprzęt na okres min. 12 m-cy. 5. W okresie gwarancji wykonawca zobowiązany będzie do zapewnienia bezpłatnego serwisu dostarczonego przedmiotu zamówienia i wykonywania bezpłatnych napraw lub wymiany na wolny od wad, w przypadku wystąpienia uszkodzeń powstałych na skutek wad materiałowych, wykonania lub innych wad ukrytych. 6. W okresie obowiązywania gwarancji wykonawca zapewni zamawiającemu wsparcie techniczne 7x24, obejmujące udzielanie porad technicznych, instrukcji i konsultacji telefonicznych dotyczących eksploatacji funkcjonowania, użytkowania i obsługi sprzętu dostarczonego w ramach umowy. 7. Okres gwarancyjny zostanie przedłużony o łączną liczbę dni, w których sprzęt był wyłączony z eksploatacji, z powodu naprawy podczas trwania okresu gwarancyjnego. 8. Wykonawca zobowiązany będzie do wymiany sprzętu na nowy, wolny od wad w przypadku, gdy wykonane zostaną trzy naprawy gwarancyjne, a urządzenie nadal nie będzie działać poprawnie, zgodnie z dokumentacją techniczną. Wykonawca do oferty załączy wzór karty gwarancyjnej, który powinien zawierać minimalne wymagania określone w SIWZ. 9. Dostarczony sprzęt musi mieć kompletne okablowanie niezbędne do uruchomienia poszczególnych urządzeń. 10. Ubezpieczenie, transport do siedziby Zamawiającego, jak również opakowanie, dokumentacja techniczna muszą być zawarte w oferowanej przez Wykonawcę cenie. 11. Wykonawca w ofercie wskaże producenta i model wyspecyfikowanego sprzętu. 12. Wymagany przez zamawiającego czas reakcji na serwis wynosi 24 godziny licząc od chwili zgłoszenia telefonicznego/faksem (z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy). Dostawa urządzenia zastępczego na drugi dzień roboczy od chwili zgłoszenia awarii o parametrach nie gorszych niż dostarczony w ramach realizacji zamówienia. 13. Naprawa wykonana będzie w siedzibie Zamawiającego, w dni robocze od poniedziałku do piątku, w godz. 08:00 do 15:00,.jeżeli wykonawca uzna to z konieczne, naprawa może być dokonana poza siedzibą zamawiającego.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32.42.00.00 - Urządzenia sieciowe 72.26.30.00 - Usługi wdrażania oprogramowania 48.62.00.00 - Systemy operacyjne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

Część NR: 1   

Nazwa: Zadanie nr 1 - zakup sprzętowej zapory sieciowej (obejmuje wdrożenie i szkolenie

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Nbit Ireneusz Popenda ul. Diamentowa 6 41-943 Piekary Śląskie, UL.DIAMEMTOWA 6, 41-943 piekary śląskie, kraj/woj. śląskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62878,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 11424,92

  • Oferta z najniższą ceną: 11424,92 / Oferta z najwyższą ceną: 11424,92

  • Waluta: PLN.

Część NR: 2   

Nazwa: Zadanie nr 2 - wdrożenie usługi Active Directory z systemem logowania poprzez karty mikroprocesorowe wraz z czytnikami, zakup systemu Microsoft Windows Server Standard 2008 R2 MOLP GOV PL wraz z 10 licencjami WinSvrCAL 2008 OLP NL Gov UsrCAL

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 07.07.2011.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 2.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • Petrosoft.pl Technologie Informatyczne sp.zo.o. Al. Wincentego Witosa 98 35-115 Rzeszów, al.wincentego witosa 98, 35-115 rzeszów, kraj/woj. podkarpackie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 62878,04 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 60857,94

  • Oferta z najniższą ceną: 60857,94 / Oferta z najwyższą ceną: 60857,94

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.