Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-13
Żagań: Modernizacja kotłowni w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Żaganiu
Numer ogłoszenia: 193114 - 2007; data zamieszczenia: 13.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Zespół Szkół Mechanicznych w Żaganiu, ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań, woj. lubuskie, tel. 0-68 4787680, 4787686, fax 0-68 4787680.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.zsm.zagan.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: Szkoła publiczna.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Modernizacja kotłowni w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Żaganiu.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem postępowania o udzielenie zamówienia publicznego jest Modernizacja kotłowni w budynku warsztatów szkolnych Zespołu Szkół Mechanicznych w Żaganiu. Miejsce wykonania robót: Warsztaty Zespołu Szkół Mechanicznych w Żaganiu ul. Armii Krajowej 11. Ogólny zakres prac obejmuje wszystkie czynności umożliwiające i mające na celu wykonanie przedmiotu zamówienia. Roboty wyspecyfikowano z podziałem na następujące elementy: 1. Roboty demontażowe: 1.1 Demontaż i rozebranie kotła żeliwnego 1.2 Demontaż kotła ATOLA 1.3 Demontaż rurociągu stalowego o połączeniach spawanych 1.4 Demontaż zaworu zaporowego i redukcyjnego o połącz. kołnierzowych 1.5 Demontaż naczynia wzbiorczego otwartego o poj. do 250 dm3 1.6 Demontaż pomp wirowych odśrodkowych o masie 0,1 t 2. Instalacje technologiczne i sanitarne kotłowni: 2.1 Montaż kotła gazowego o mocy 225 kW 2.2Sterowanie obiegiem grzewczym z mieszaczem i czujnikiem temperatury zasilania 2.3 Montaż filtra-odmulnika kołnierzowego 2.4 Montaż stacji uzdatniania wody 2.5 Montaż automatu napełniającego 2.6 Montaż wodomierza skrzydełkowego 2.7 Montaż zaworu bezpieczeństwa 2.8 Montaż pomp obiegowych 2.9 Montaż zaworów zwrotnych mufowych i kołnierzowych 2.10 Montaż naczyń wzbiorczych - membranowych 2.11 Montaż zaworów odpowietrzających 2.12 Montaż zaworów kulowych 2.13 Montaż zaworów kulowych 2.14 Montaż neutralizatora kondensatu 2.15 Instalacja nawiewna i wywiewna kotłowni 2.16.Montaż komina ze stali nierdzewnej 2.17 Rozdzielacze do instalacji kotłowi 2.18 Montaż układu do pomiaru parametrów technicznych gazu 2.19 Instalacja gazowa z podejściem pod gazomierz i próba gazową 2.20 Montaż rurociągów technologicznych kotłowni 2.21 Instalacja kanalizacyjna w kotłowni 2.22 Uruchomienie kotłowni 3. Roboty budowlane: 3.1 Roboty budowlane związane z przebudowa kotłowni 4. Instalacje elektryczne: 4.1 Wykonanie instalacji elektrycznej związanej z przebudowa kotłowni. 4.2 Montaż automatyki wraz z okablowaniem Zamawiający nie dopuszcza składania ofert częściowych
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.33.00.00 - Hydraulika i roboty sanitarne Kod CPV wg słownika 2008: 45.33.00.00 - Roboty instalacyjne wodno-kanalizacyjne i sanitarne Oryginalny kod CPV: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Kod CPV wg słownika 2008: 45.21.00.00 - Roboty budowlane w zakresie budynków Oryginalny kod CPV: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Kod CPV wg słownika 2008: 45.40.00.00 - Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych Oryginalny kod CPV: 45.31.00.00 - Roboty w zakresie instalacji elektrycznych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.00.00 - Roboty instalacyjne elektryczne .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 07.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Zamawiający w niniejszym postępowaniu nie żąda zabezpieczenia składanej oferty wadium..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: 1. O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki określone w art. 22 ust 1 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień oraz niniejszej specyfikacji; a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonywania zamówienia; c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia d) nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia 2. Ocena spełniania ww. warunków dokonana zostanie zgodnie z formułą (spełnia - nie spełnia), w oparciu o informacje zawarte w dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w pkt IX specyfikacji. Z treści załączonych dokumentów i oświadczeń musi wynikać jednoznacznie, iż wyżej wymienione warunki są przez wykonawcę spełnione. Uzupełnienie wymaganych dokumentów jest możliwe po upływie terminu składania ofert zgodnie z art. 26 ust 3 ustawy Pzp.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3. W celu potwierdzenia, że Wykonawca spełnia warunki udziału w niniejszym postępowaniu oraz że nie podlega wykluczeniu na podstawie art. 24 ustawy, zamawiający żąda, w formie oryginału lub kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę, następujących dokumentów i oświadczeń: 1. Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 ust 1 - wg wzoru jak w załączniku nr 2 do specyfikacji. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę 2. Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, w/w dokument musi być złożony przez każdego wykonawcę; 3. Aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika Urzędu Skarbowego zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków, bądź też zaświadczenie, że uzyskał przewidywane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności, lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji organu podatkowego - wystawionego nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; 4. Aktualne Zaświadczenie z właściwego Oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych, zawierające potwierdzenie, że Wykonawca nie zalega z uiszczaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne lub społeczne, bądź zaświadczenie, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności - wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert. W przypadku składania oferty przez Wykonawców występujących wspólnie, zaświadczenie musi być złożone przez każdego wykonawcę; 5. Jeżeli w kraju pochodzenia osoby lub w kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, nie wydaje się dokumentów, o których mowa w pkt. 2, 3 i 4, zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed notariuszem, właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego odpowiednio kraju pochodzenia osoby lub kraju, w którym wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania.
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zsm.zagan.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Zespół Szkół Mechanicznych w Żaganiu, ul. Pomorska 7, 68-100 ŻAGAŃ.
IV.3.2) Opis potrzeb i wymagań zamawiającego określonych w sposób umożliwiający przygotowanie się wykonawców do udziału w dialogu konkurencyjnym lub informacja o sposobie uzyskania tego opisu: nie dotyczy
IV 3.3) Informacja o wysokości nagród dla wykonawców, którzy podczas dialogu konkurencyjnego przedstawili rozwiązania stanowiące podstawę do składania ofert, jeżeli zamawiający przewiduje nagrody: nie dotyczy
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:30, miejsce: Zespół Szkół Mechanicznych w Żaganiu, ul. Pomorska 7, 68-100 Żagań - sekretariat.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.3.6) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: nie dotyczy
INNE PRZETARGI Z ŻAGANIA
- Opracowanie dok. kosztorysowo - projektowej wraz z niezbędnymi uzgodnieniami i pozwoleniami, zad pn."Odbudowa drogi powiatowej nr 3906F (ul. Młynarska w Szprotawie)wraz z odbudową obiektu mostoweg..."
- Odbudowa mostu w ciągu drogi powiatowej nr 1077F w zakresie budowy nowych izbic wraz z odbudową drogi dojazdowej do mostu
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
- Przebudowa (modernizacja) nawierzchni drogi gminnej nr 007431F (ul. Przemysłowa) w m. Tomaszowo, gmina Żagań
więcej: przetargi w Żaganiu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Wymiana stolarki okiennej w budynku Szkoły Podstawowej w Siemyślu
- Budowa nowej stacji transformatorowej oraz rozbiórka istniejącej w formule zaprojektuj i wybuduj
- Budowa krytego lodowiska wraz z infrastrukturą techniczną na terenie Centrum Park w Chojnicach w formule zaprojektuj i wybuduj
- WYKONANIE ROBÓT BUDOWLANYCH POLEGAJĄCYCH NA PRZEBUDOWIE PRACOWNI ORAZ DOSTOSOWANIU INFRASTRUKTURY TELEINFORMATYCZNEJ W ZESPOLE SZKÓŁ PONADPODSTAWOWYCH NR 3 W JAWORZNIE
- Realizacja zadania inwestycyjnego pn. "Doposażenie w instalację klimatyzacji budynku Przedszkola Publicznego nr 1 w Markach, ul. Okólna 34"
- Termomodernizacja oraz przebudowa budynku mieszkalnego wielorodzinnego położonego w Mysłowicach przy ul. Strażackiej 3
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.