eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Katowice › Zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie komputerowe na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2011-07-14

Katowice: Zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie komputerowe na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 193113 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach , ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.

  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie komputerowe na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie komputerowe na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach wg poniżej wskazanych pozycji: 1-Część A - zakup zestawów komputerowych -stacja robocza, monitor LCD 19, klawiatura, mysz - 10 szt., drukarek laserowych monochromatycznych -5 szt., przełączników sieciowych 5 szt., 2-Część B - zakup laptopa konfiguracja I - 1 szt., laptopa konfiguracja II - 1 szt. - część zamówienia realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 3-Część C - zakup usług i oprogramowania: a-Macierz Fujitsu-Siemens - przedłużenie opcji serwisowej 1 szt., b-Oprogramowanie ESET - rozszerzenie licencji, c-Oprogramowanie MS Office Standard 2010 PL MOLP 11 szt., d-Oprogramowanie CA - Upgrade serwera CA Arcserve Backup for Windows 1 szt., 4-Część D - zakup oprogramowania: a-Fortigate - przedłużenie licencji 1 szt.,.

II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.

II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WADIUM

Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.

III.2) ZALICZKI

  • Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie

III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW

  • III.3.2) Wiedza i doświadczenie

    Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku

    • Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż: a-dla części A: 40 000,00 złotych brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) w zakresie dostaw sprzętu komputerowego, b-dla części B: 5 000,00 złotych brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w zakresie dostaw sprzętu komputerowego, c-dla części C: 15 000,00 złotych brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w zakresie dostaw oprogramowania komputerowego, d-dla części D: 2 000,00 złotych brutto (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w zakresie dostaw oprogramowania komputerowego, W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia powyższe warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione łącznie dla tych części, których będzie dotyczyć złożona oferta. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadza się zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia.

III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY

  • III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

    • wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
  • III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:

    • oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
    • aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
  • III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych

    Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:

    III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:

    • nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert

III.6) INNE DOKUMENTY

Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)

1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.II. W celu poptwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji przez Zamawiającego: 1)dla części A: a)zestawy komputerowe: -deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE), -oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, -szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, -dodatkowo dla monitora LCD certyfikaty TCO-03, ISO 13406-2, b)drukarki laserowe monochromatyczne: -deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE), certyfikat Energy Star, -oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, -szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, -dokument potwierdzający wydajność materiałów eksploatacyjnych do drukarek określoną w załączniku nr 1, c)przełączniki sieciowe: -deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE), -oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, -szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, 2)dla części B (dla każdej pozycji): a)deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE), b)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, c)szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu. 3)dla części C (bez pozycji dot. Macierz Fujitsu-Siemens - przedłużenie opcji serwisowej): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczone oprogramowanie będzie pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. 4)dla części D (Fortigate - przedłużenie licencji): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczone oprogramowanie będzie pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.

III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.

IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.

IV.3) ZMIANA UMOWY

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie

IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032, pokój 44a.

IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032, pokój 12.

IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w części B (laptop 1 sztuka)jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1).

IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie

ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH

CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - zakup zestawów komputerowych (stacja robocza, monitor LCD 19, klawiatura, mysz - 10 szt.), drukarek laserowych monochromatycznych (5 szt.), przełączników sieciowych (5 szt.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - zakup laptopa (konfiguracja I - 1 szt.), laptopa (konfiguracja II - 1 szt.) - część zamówienia realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cazść C.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C - zakup usług i oprogramowania: a)Macierz Fujitsu-Siemens - przedłużenie opcji serwisowej (1 szt.), b)Oprogramowanie ESET - rozszerzenie licencji, c)Oprogramowanie MS Office Standard 2010 PL MOLP (11 szt.), d) Oprogramowanie CA - Upgrade serwera CA Arcserve Backup for Windows (1 szt.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.

  • 1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D - zakup oprogramowania: a)Fortigate - przedłużenie licencji (1 szt.),.

  • 2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.

  • 3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2011.

  • 4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.


Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.