Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2011-07-14
Katowice: Zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie komputerowe na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach
Numer ogłoszenia: 193113 - 2011; data zamieszczenia: 14.07.2011
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach , ul. Jagiellońska 17, 40-032 Katowice, woj. śląskie, tel. 032 2511451, 2517817, faks 032 2512712 w. 129 lub 136.
- Adres strony internetowej zamawiającego: www.mops.katowice.pl
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie komputerowe na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Zakup sprzętu komputerowego oraz licencji na oprogramowanie komputerowe na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Katowicach wg poniżej wskazanych pozycji: 1-Część A - zakup zestawów komputerowych -stacja robocza, monitor LCD 19, klawiatura, mysz - 10 szt., drukarek laserowych monochromatycznych -5 szt., przełączników sieciowych 5 szt., 2-Część B - zakup laptopa konfiguracja I - 1 szt., laptopa konfiguracja II - 1 szt. - część zamówienia realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego, 3-Część C - zakup usług i oprogramowania: a-Macierz Fujitsu-Siemens - przedłużenie opcji serwisowej 1 szt., b-Oprogramowanie ESET - rozszerzenie licencji, c-Oprogramowanie MS Office Standard 2010 PL MOLP 11 szt., d-Oprogramowanie CA - Upgrade serwera CA Arcserve Backup for Windows 1 szt., 4-Część D - zakup oprogramowania: a-Fortigate - przedłużenie licencji 1 szt.,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1, 48.00.00.00-8.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak, liczba części: 4.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w dniach: 30.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Na podstawie art. 45 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych, zamawiający nie będzie żądał wniesienia wadium w przedmiotowym postępowaniu.
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
Wykonawca w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności Wykonawcy jest krótszy - w tym okresie, wykonał co najmniej 2 dostawy o charakterze porównywalnym z przedmiotem zamówienia, każda o wartości nie mniejszej niż: a-dla części A: 40 000,00 złotych brutto (słownie: czterdzieści tysięcy złotych 00/100) w zakresie dostaw sprzętu komputerowego, b-dla części B: 5 000,00 złotych brutto (słownie: pięć tysięcy złotych 00/100) w zakresie dostaw sprzętu komputerowego, c-dla części C: 15 000,00 złotych brutto (słownie: piętnaście tysięcy złotych 00/100) w zakresie dostaw oprogramowania komputerowego, d-dla części D: 2 000,00 złotych brutto (słownie: dwa tysiące złotych 00/100) w zakresie dostaw oprogramowania komputerowego, W przypadku składania ofert na więcej niż jedną część zamówienia powyższe warunki udziału w postępowaniu muszą być spełnione łącznie dla tych części, których będzie dotyczyć złożona oferta. Ocenę spełniania warunków udziału w postępowaniu przeprowadza się zgodnie z formułą -spełnia-nie spełnia.
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
- wykaz wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, dostaw lub usług w zakresie niezbędnym do wykazania spełniania warunku wiedzy i doświadczenia w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i odbiorców, oraz załączeniem dokumentu potwierdzającego, że te dostawy lub usługi zostały wykonane lub są wykonywane należycie
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
- oświadczenie o braku podstaw do wykluczenia
- aktualny odpis z właściwego rejestru, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy, wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, a w stosunku do osób fizycznych oświadczenie w zakresie art. 24 ust. 1 pkt 2 ustawy
-
III.4.3) Dokumenty podmiotów zagranicznych
Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, przedkłada:
III.4.3.1) dokument wystawiony w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania potwierdzający, że:
- nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości - wystawiony nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1.Oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu, zgodnie z art. 22 ust.1 ustawy Pzp.II. W celu poptwierdzenia , że oferowane dostawy odpowiadają wymaganiom określonym w specyfikacji przez Zamawiającego: 1)dla części A: a)zestawy komputerowe: -deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE), -oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, -szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, -dodatkowo dla monitora LCD certyfikaty TCO-03, ISO 13406-2, b)drukarki laserowe monochromatyczne: -deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE), certyfikat Energy Star, -oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, -szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, -dokument potwierdzający wydajność materiałów eksploatacyjnych do drukarek określoną w załączniku nr 1, c)przełączniki sieciowe: -deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE), -oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, -szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu, 2)dla części B (dla każdej pozycji): a)deklaracja producenta o zgodności z dyrektywami 73/23/EEC oraz 89/336/EEC (oznaczenia CE), b)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczony sprzęt będzie fabrycznie nowy, i będzie pochodzić z oficjalnego kanału sprzedaży producenta, c)szczegółowa specyfikacja techniczna oferowanego sprzętu, potwierdzającą spełnianie wymaganych w SIWZ parametrów (określonych w załączniku nr 1) wraz z podaniem nazwy producenta i oznaczenia modelu oferowanego sprzętu. 3)dla części C (bez pozycji dot. Macierz Fujitsu-Siemens - przedłużenie opcji serwisowej): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczone oprogramowanie będzie pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta. 4)dla części D (Fortigate - przedłużenie licencji): a)oświadczenie Wykonawcy, że dostarczone oprogramowanie będzie pochodzić z oficjalnego kanału dystrybucyjnego producenta.
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.mops.katowice.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032, pokój 44a.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 29.07.2011 godzina 08:30, miejsce: Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Katowicach, ul. Jagiellońska 17, 40-032, pokój 12.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.16) Informacje dodatkowe, w tym dotyczące finansowania projektu/programu ze środków Unii Europejskiej: Zamówienie w części B (laptop 1 sztuka)jest współfinansowane przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 (Priorytet VII, Działanie 7.1 Poddziałanie 7.1.1).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
ZAŁĄCZNIK I - INFORMACJE DOTYCZĄCE OFERT CZĘŚCIOWYCH
CZĘŚĆ Nr: 1 NAZWA: Część A.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część A - zakup zestawów komputerowych (stacja robocza, monitor LCD 19, klawiatura, mysz - 10 szt.), drukarek laserowych monochromatycznych (5 szt.), przełączników sieciowych (5 szt.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 2 NAZWA: Część B.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część B - zakup laptopa (konfiguracja I - 1 szt.), laptopa (konfiguracja II - 1 szt.) - część zamówienia realizowana w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki 2007-2013 i współfinansowana przez Unię Europejską ze środków Europejskiego Funduszu Społecznego,.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.20.00.00-1.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 3 NAZWA: Cazść C.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część C - zakup usług i oprogramowania: a)Macierz Fujitsu-Siemens - przedłużenie opcji serwisowej (1 szt.), b)Oprogramowanie ESET - rozszerzenie licencji, c)Oprogramowanie MS Office Standard 2010 PL MOLP (11 szt.), d) Oprogramowanie CA - Upgrade serwera CA Arcserve Backup for Windows (1 szt.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Okres w dniach: 30.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
CZĘŚĆ Nr: 4 NAZWA: Część D.
1) Krótki opis ze wskazaniem wielkości lub zakresu zamówienia: Część D - zakup oprogramowania: a)Fortigate - przedłużenie licencji (1 szt.),.
2) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 48.00.00.00-8.
3) Czas trwania lub termin wykonania: Zakończenie: 25.08.2011.
4) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
INNE PRZETARGI Z KATOWIC
- Dostawa łączników kompatybilnych z posiadanym urządzeniem TSCD II
- Wykonanie robót budowlanych II etapu inwestycji tj. części parkowej w ramach zadania: MDK Witosa - budowa domu kultury wraz z zagospodarowaniem terenów przyległych w formie PARKU-etap II
- Remont sanitariatów i natrysków w Zespole Szkolno-Przedszkolnym Nr 22 w Katowicach
- Remont sanitariatów i natrysków w Miejskim Przedszkolu Nr 64 im. Janusza Korczaka w Katowicach
- Wybór wykonawcy świadczącego usługę zajęć z elementami zooterapii dla dzieci - uczestników projektu "Skoordynowane wsparcie pre i post adopcyjne".
- "Zakup i dostawa Zestawów oświetleniowych na potrzeby Policji garnizonu śląskiego"
więcej: przetargi w Katowicach »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Dostawa sprzętu i akcesoriów komputerowych oraz pomocy dydaktycznych dla Ośrodka Szkolno - Wychowawczego nr 2 dla Niesłyszących i Słabosłyszących im. Jana Siestrzyńskiego w Wejherowie
- Modernizacja Laboratorium Podstaw Elektrotechniki (2)
- Dostawa systemu zarządzającego trybami obsługi pacjenta w Szpitalnym Oddziale Ratunkowym (TOPSOR) wraz z systemem segregacji medycznej i kardiomonitorem w SP ZOZ Łapach
- Dostawa urządzeń i akcesoriów komputerowych dla Akademii Tarnowskiej - I etap
- Sprzedaż i dostawa subskrypcji oprogramowania komputerowego dla Instytutu Nauk Medycznych Uniwersytetu Rzeszowskiego
- Dostawa oprogramowania Microsoft na rzecz CBA zgodnie z umową dla podmiotów rządowych Microsoft Product and Services Agreement nr 4100013999 (MPSA) lub produktów równoważnych
więcej: Urządzenia komputerowe »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.