Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2007-10-13
Racibórz: Wykonanie systemu wczesnego ostrzegania o pożarze w korytarzach budynków DPS Złota Jesień.
Numer ogłoszenia: 193107 - 2007; data zamieszczenia: 13.10.2007
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - roboty budowlane
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej "Złota Jesień", ul. Grzonki 1, 47-400 Racibórz, woj. śląskie, tel. 032 4152002, fax 032 4152001.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OPIS
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie systemu wczesnego ostrzegania o pożarze w korytarzach budynków DPS Złota Jesień..
II.1.2) Rodzaj zamówienia: roboty budowlane, nie przysługuje odwołanie.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest wykonanie instalacji pożarowego systemu alarmowego w korytarzach dwóch czterokondygnacyjnych budynków DPS Złota Jesień polegającej na : zabudowie 115 szt czujek typu DOR 40 na korytarzach i przestrzeniach międzysufitowych, zabudowie 41 szt ROP typu 4001 M, montaż centralki Polon 4900 oraz podłączenie całości instalacji. Szczegółowy opis przedstawia dokumentacja projektowa, przedmiar robót oraz specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych, stanowiące załączniki nr 9,7,8 do SIWZ. UWAGA! Dokumentacja projektowa oraz specyfikacja techniczną została opracowana wspólnie dla dwóch różnych zadań, czytając dokumenty należy brać pod uwagę tylko te zapisy, które dotyczą realizacji przedmiotu zamówienia tj. instalacji wczesnego wykrywania pożaru na korytarzach DPS. Przedstawione w w/w dokumentach wskazania na urządzenia techniczne i materiały z podaniem producenta należy traktować jako przykładowe ze względu na zasady ustawy Prawo zamówień publicznych. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w dokumentacji rozwiązania z zachowaniem odpowiednich równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu będącego przedmiotem zamówienia z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnych uzgodnień. Przed opracowaniem oferty wskazana jest wizja lokalna budynków, której można dokonywać w dni robocze od godz. 8.00 - 14.00.
II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): Oryginalny kod CPV: 45.31.21.00 - Instalowanie pożarowych systemów alarmowych Kod CPV wg słownika 2008: 45.31.21.00 - Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych .
II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: Nie.
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: Nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: data zakończenia: 05.12.2007.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA
- Informacja na temat wadium: Wadium nie jest wymagane..
III.2) WARUNKI UDZIAŁU
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: a) posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień - poprzez udokumentowanie posiadania uprawnień do wykonywania działalności związanej z przedmiotem niniejszego zamówienia publicznego, b) posiadają niezbędną wiedzę i doświadczenie- poprzez wykazanie wykonania co najmniej jednej roboty o charakterze i złożoności zgodnej z przedmiotem zamówienia oraz załączeniem dokumentów potwierdzających, ze robota ta została wykonana z należytą starannością oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia - poprzez wykaz osób , które będą uczestniczyć w wykonaniu zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia - wymagana jedna osoba z uprawnieniami budowlanymi w specjalności instalacji urządzeń elektrycznych, c) znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia oraz nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia - poprzez złożenie oświadczenia zgodnego z zał. nr 2 do SIWZ Ocena spełniania warunków udziału w postępowaniu będzie dokonywana w oparciu o informacje zawarte w oświadczeniach i dokumentach zgodnie z formułą: spełnia / nie spełnia.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: A. Oświadczenie i dokumenty potwierdzające spełnianie warunków: - Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu do składania ofert. - Wykaz wykonanych robót w okresie ostatnich pięciu lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy - w tym okresie, odpowiadających swoim rodzajem robotom stanowiącym przedmiot zamówienia, z podaniem daty i miejsca wykonania - zał. nr 3. - Dokumenty ( np. referencje) że roboty te zostały wykonane należycie. - Wykaz osób, które będą uczestniczyć w realizacji zamówienia wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych i doświadczenia sporządzony wg wzoru zał. nr 4 do SIWZ oraz należy dołączyć dokument stwierdzający uprawnienia budowlane w zakresie instalacji elektrycznych - jedna osoba wraz z aktualnym zaświadczeniem o przynależności do Okręgowej Izby Inżynierów Budownictwa. - Oświadczenie o spełnianiu warunków, o których mowa w art. 22 uPzp - zał. nr 2 do SIWZ. B. Inne oświadczenia i dokumenty: 1. W celu potwierdzenia, ze oferowane wyroby: centralka sygnalizacji pożaru, czujka, gniazdo czujki oraz ROP spełniają wymagania określonych norm lub aprobat technicznych należy dołączyć następujące dokumenty: certyfikat zgodności dla każdego wyrobu. 2. Dokumenty wymagane w przypadku składania oferty przez wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia: a) dokument ustanawiający pełnomocnika do reprezentowania wykonawców w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, b) oświadczenie o spełnianiu warunków udziału w postępowaniu - zał. nr 2 oraz aktualny odpis z właściwego rejestru lub wpis do ewidencji działalności gospodarczej składa każdy z wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty można składać w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez wykonawcę
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: Nie.
IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.powiatraciborski.pl
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1 47-400 Racibóz, sekretariat - pokój nr 4.
IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 05.11.2007 godzina 10:00, miejsce: Dom Pomocy Społecznej Złota Jesień ul. Grzonki 1 47-400 Racibórz sekretariat- pokój nr 4.
IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
INNE PRZETARGI Z RACIBORZA
- Dostawa wyposażenia i pomocy dydaktycznych dla SP 15 w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Świadczenie usługi całodobowej jednoosobowej ochrony obiektów i terenu Domu Pomocy Społecznej "Złota Jesień" w Raciborzu na 2026 roku.
- Zakup minikoparki
- Zakup samochodu ciężarowego z paką samowyładowczą i 3-stronnym wywrotem
- Dostawa wyposażenia w ramach projektu "Przyszłość zaczyna się w raciborskich szkołach"
- Sporządzenie planu ogólnego gminy Miasta Racibórz.
więcej: przetargi w Raciborzu »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Remont toalet parteru i pomieszczeń I piętra skrzydła północnego oraz klatek schodowych od wejścia D i G znajdujących się w budynku położonym przy ul. Krakowskie Przedmieście 15 w Warszawie
- WYKONANIE GWARANTOWANEGO ZASILANIA W WODĘ DLA URZĄDZEŃ P. POŻ KUJAWSKO-POMORSKIEGO CENTRUM PULMONOLOGII W BYDGOSZCZY PRZY UL. MEYSNERA 9
- Budowa 14 budynków mieszkalnych jednorodzinnych, dwulokalowych, w zabudowie bliźniaczej wraz z infrastrukturą techniczną na działkach 56/35, 56/7, 56/8, 56/9, 56/10, 56/12,56/13, 56/14 w msc. Wielmoża
- Remont pomieszczeń w budynku D bursy Zespołu Szkół Oświatowych Województwa Łódzkiego w Sieradzu przy ul. 3 Maja 7
- "Poprawa komfortu pacjentów oddziału Onkologii Klinicznej/Chemioterapii oraz Poradni Onkologicznej Wojewódzkiego Szpitala Specjalistycznego nr 5 im. Św. Barbary w Sosnowcu"
- Wybór Generalnego Wykonawcy robót budowlanych w zakresie realizacji zadania pn. Tworzenie nowych ekspozycji w Muzeum Literackim w Nałęczowie oddziale Muzeum Narodowego w Lublinie w celu budowy (...)
więcej: Instalowanie przeciwpożarowych systemów alarmowych »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.