eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi WąbrzeźnoDOSTAWA 15 SZT. LAPTOPÓW

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Wąbrzeźno: DOSTAWA 15 SZT. LAPTOPÓW
Numer ogłoszenia: 193090 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 144612 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: tak.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Powiat Wąbrzeski, ul. Wolności 44, 87-200 Wąbrzeźno, woj. kujawsko-pomorskie, tel. 056 6882745, 6882450 do 57, faks 056 6882759.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: DOSTAWA 15 SZT. LAPTOPÓW.

II.2) Rodzaj zamówienia: Dostawy.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest dostawa pomocy dydaktycznych - 15 szt. laptopów zadanie 4 Zaj. Rozwijające kompetencje kluczowe - przedsiębiorczość + język angielski Euro Ekonomika w ramach projektu pt.Jestem uczniem - będę pracownikiem II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Dostawę 15 laptopów z oprogramowaniem do Starostwa Powiatowego w Wąbrzeźnie 2. Zamawiający wymaga, aby oferowany sprzęt był fabrycznie nowy, w oryginalnie zapakowanych kartonach. 2. W zakresie oprogramowania Wykonawca zobowiązany jest przestrzegać ustawy o prawie autorskim i o prawach pokrewnych. 3. Termin wykonania zamówienia - 21 dni od daty podpisania umowy. Przez termin wykonania zamówienia rozumie się datę podpisania protokołu odbioru końcowego. 4. Wykonawca ponosi ryzyko uszkodzenia lub zagubienia sprzętu do momentu jego przekazania Zamawiającemu i podpisania protokołu odbioru końcowego. 5. Terminy odbioru i instalacji należy uzgodnić z Zamawiającym z min. 2-dniowym wyprzedzeniem. W dniu dostawy sprzętu Wykonawca wraz z zamawiającym sprawdzą prawidłowość jego działania. 6. Warunki gwarancji: a) Wykonawca udzieli gwarancji jakości na dostarczony sprzęt na okres 2 lat, b) bieg gwarancji rozpoczyna się od dnia podpisania protokołu końcowego odbioru, d) Zamawiający będzie zgłaszał Wykonawcy awarie sprzętu faksem, telefonicznie lub e-mailem. 7. Wszelkie koszty związane z realizacją przedmiotu zamówienia zostaną wliczone przez Wykonawcę w cenę ofertową. Sprzęt i oprogramowanie, urządzenia, materiały muszą być fabrycznie nowe, wyprodukowane nie później niż w 2012r., nieużywane oraz nieeksponowane. Przedstawiona cena ma zawierać wszystkie koszty związane z dostawą, ubezpieczeniem rozładunkiem. Przedstawione w niniejszej SIWZ wskazania na urządzenia techniczne, bądź materiały z podaniem producenta, należy traktować jako przykładowe, ze względu na zasady ustawy Pzp, a zwłaszcza art.29 do 31. Oznacza to, że wykonawcy mogą zaproponować inne niż wyszczególnione w SIWZ rozwiązania z zachowaniem odpowiednich, równoważnych parametrów technicznych dla osiągnięcia oczekiwanej funkcjonalności całego układu, będącego przedmiotem zamówienia, z zapewnieniem uzyskania wszelkich ewentualnie wymaganych uzgodnień. SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA ZOSTAŁ ZAWARTY W ZAŁĄCZNIKU NR 1 DO FORMULARZA OFRTY !!! DO OFERTY NALEŻY DOLĄCZYĆ SZCZEGÓŁOWY OPIS PRZEDSTALIONEGO URZĄDZENIA.

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30.21.31.00 - Komputery przenośne .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: tak, projekt/program: Zamówienie ramach projektu pt. Jestem uczniem - będę pracownikiem II realizowanego w ramach Programu Operacyjnego Kapitał Ludzki, Priorytet IX Rozwój wykształcenia i kompetencji w regionach, Działanie 9.2 Podniesienie atrakcyjności i jakości szkolnictwa zawodowego współfinansowanego przez Unię Europejską w ramach Europejskiego Funduszu Społecznego.

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 13.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • ELEKTRON-IC, Ireneusz Cabaj,, ul. Jana Pawła II, 05-074 Halinów, kraj/woj. mazowieckie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 24390,00 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 23955,00

  • Oferta z najniższą ceną: 21775,50 / Oferta z najwyższą ceną: 33915,00

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.