eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi Poznań › Usługi sprzątania części hotelowej WCPR oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników

To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie



Ogłoszenie z dnia 2013-05-17

Poznań: Usługi sprzątania części hotelowej WCPR oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników
Numer ogłoszenia: 193084 - 2013; data zamieszczenia: 17.05.2013
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 150458 - 2013r.

Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Wielkopolski Urząd Wojewódzki w Poznaniu, Al. Niepodległości 16/18, 61-713 Poznań, woj. wielkopolskie, tel. 061 8541300, faks 061 8541204.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja rządowa terenowa.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Usługi sprzątania części hotelowej WCPR oraz prania i prasowania bielizny pościelowej i ręczników.

II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.

II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Przedmiot zamówienia obejmuje: 1. Sprzątanie: Zakres i częstotliwość świadczenia usług sprzątania pomieszczeń WCPR ul. Wiśniowa 13a w części hotelowej obejmuje 10-krotne (10 cykli szkoleniowych) gruntowne przygotowanie części hotelowej do przyjęcia operatorów podczas tygodniowych cykli szkoleniowych, gdzie zakwaterowanie zaczyna się w niedzielę kończy w sobotę rano. Sprzątanie odbywać się ma w soboty. Przygotowanie to obejmuje: 1)przygotowanie 15 pokoi, odkurzenie każdego z pokoi, wyczyszczenie z kurzów mebli, ubranie świeżych i zdjęcie brudnych pościeli, odkurzenie korytarzy, klatki schodowej, wyczyszczenie łazienek (wraz z myciem sedesu, umywalki, płytek, lustra i kabiny prysznicowej) w każdym pokoju, uzupełnienie papieru toaletowego, mydła w razie potrzeby, wyniesienie śmieci. 2)sprzątanie ciągów komunikacyjnych i klatki schodowej w części hotelowej oraz dwóch sal szkoleniowych w części hotelowej, sprzątanie odbywać się ma równolegle ze sprzątaniem pokoi przed rozpoczęciem cyklu szkoleniowego. Prace muszą zostać każdorazowo odebrane przez kierownika WCPR. 3) ilość powierzchni do sprzątania w m2: każdy pokój ok 20 m2 - wykładzina, każdy przedpokój ok 5 m2 - wykładzina, każda łazienka ok. 4,5 m2 - płytki, każdy korytarz ok 48 m2 na każdym piętrze - wykładzina (trzy piętra), klatka schodowa ok 90 m2 - płytki (schody + półpiętra), sale szkoleniowe 2 x ok 67 m2. 2.Pranie bielizny pościelowej i ręczników. Zakres prac: 1)odbiór brudnej bielizny pościelowej transportem Wykonawcy (po każdym cyklu szkoleniowym); 2)przywóz wypranej i wyprasowanej bielizny pościelowej i ręczników nie dłużej niż 5 dni od dnia odbioru brudnej bielizny; 3)pranie i prasowanie zestawów bielizny pościelowej. w skład pojedyńczego zestawu bielizny pościelowej wchodzą następujące elementy: poduszka 79x80, prześcieradło 150x200, pościel mikrofibra 140x200, ręcznik kąpielowy 70x140, ręcznik do rąk, koc polarowy 150x200 Szacowana ilość ww. zestawów wynosi 250. 3. Zamawiający będzie informował Wykonawcę z tygodniowym wyprzedzeniem o dokładnych terminach realizacji przedmiotu zamówienia..

II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho 98.31.50.00 - Usługi prasowania 90.91.00.00 - Usługi sprzątania .

SEKCJA III: PROCEDURA

III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony

III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

  • Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie

SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA

IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 16.05.2013.

IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 10.

IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 1.

IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:

  • PH ANN -JUST Anna Karpińska, Ul. Głęboka 5A, 62-200 Gniezno, kraj/woj. wielkopolskie.

IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 8130,08 PLN.

IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ

  • Cena wybranej oferty: 4000,00

  • Oferta z najniższą ceną: 4000,00 / Oferta z najwyższą ceną: 28203,90

  • Waluta: PLN.

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.