To jest wynik przetargu. Zobacz także treść przetargu, którego dotyczy to ogłoszenie
Ogłoszenie z dnia 2010-07-02
Braniewo: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego
nad realizacją zadania
Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu
Moje Boisko - Orlik 2012
przy Zespole Szkół Budowlanych w Braniewie
Numer ogłoszenia: 192914 - 2010; data zamieszczenia: 02.07.2010
OGŁOSZENIE O UDZIELENIU ZAMÓWIENIA - Usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
Czy zamówienie było przedmiotem ogłoszenia w Biuletynie Zamówień Publicznych: tak, numer ogłoszenia w BZP: 154056 - 2010r.
Czy w Biuletynie Zamówień Publicznych zostało zamieszczone ogłoszenie o zmianie ogłoszenia: nie.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Starostwo Powiatowe, Pl. Piłsudskiego 2, 14-500 Braniewo, woj. warmińsko-mazurskie, tel. 055 6440204, faks 055 6440205.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Administracja samorządowa.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Pełnienie funkcji inwestora zastępczego nad realizacją zadania Budowa kompleksu boisk sportowych w ramach programu Moje Boisko - Orlik 2012 przy Zespole Szkół Budowlanych w Braniewie.
II.2) Rodzaj zamówienia: Usługi.
II.3) Określenie przedmiotu zamówienia: Zamawiający dopuszcza zmianę terminu wykonania umowy oraz wartości zamówienia po rozstrzygnięciu przetargu na roboty budowlane. 1. Odpowiedzialność Wykonawcy, zwanego dalej Inwestorem Zastępczym: a) Inwestor Zastępczy pełniąc czynności zastępstwa inwestorskiego działa w imieniu i na rachunek Zamawiającego jako jego pełnomocnik. b) Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do podejmowania czynności mających na celu zabezpieczenie praw i interesów Zamawiającego. c) Inwestor Zastępczy ponosi wobec Zamawiającego odpowiedzialność za wyrządzone szkody, będące następstwem nienależytego wykonania czynności objętych umową. d) Inwestor Zastępczy ponosi odpowiedzialność za skutki działania lub zaniechania osób wykonujących prace na jego rzecz. e) Inwestor Zastępczy sprawuje nadzór inwestorski zgodnie z obowiązującymi przepisami ustawy Prawo Budowlane (Dz.U. Z 2006r. Nr 156, poz.1118). 2. Obowiązki Inwestora Zastępczego. a) Inwestor Zastępczy zobowiązuje się do realizacji praw i obowiązków wynikających z umów zawartych przy jego udziale przez Zamawiającego na realizację przedsięwzięcia inwestycyjnego. b) Inwestor Zastępczy zobowiązany jest do przedłożenia Zamawiającemu harmonogramu rzeczowego, stanowiącego integralną część umowy określającego terminy zadań objętych jego obowiązkami z zastrzeżeniem terminów określonych przez Zamawiającego: - roboty budowlano-montażowe muszą zostać zakończone nie później niż do 30.10.2010r. - zespół boisk musi zostać przekazany do eksploatacji nie później niż do 30.11.2010 r. 3. Inwestor zastępczy zobowiązany jest do szczegółowego wykonania następujących obowiązków: 1) W zakresie wykonawstwa robót: a) Przekazanie Wykonawcy robót budowlano-montażowych dokumentacji projektowej, otrzymanej od Zamawiającego b) Przygotowanie niezbędnych dokumentów do przekazania placu budowy i przekazanie przy udziale Zamawiającego, c) Ustanowienie inspektorów nadzoru we wszystkich branzach występujących w inwestycji ze wskazaniem inspektora - koordynatora, zgodnie z przepisami ustawy Prawo Budowlane, d) Kontrola procesu budowy oraz zapisów w dzienniku budowy, jej zgodności z dokumentacją projektową, techniczną, warunkami technicznymi wykonania robót, obowiązującymi przepisami, aktualną wiedzą techniczną, prawem budowlanym oraz umową o realizacji inwestycji, e) Sprawdzanie jakości wykonywanych robót i jakości wbudowywanych materiałów, f) Udział w odbiorach robót zanikających i ulegających zakryciu, w tym sporządzanie dokumentacji fotograficznej, g) Sprawdzanie protokołów elementów robót i akceptowanie ich w zakresie rzeczowym i rachunkowym, h) Opracowywanie sprawozdań miesięcznych z wykonanego zakresu rzeczowo - finansowego i przedstawianie ich Zamawiającemu, i) Kontrolowanie zgodności realizacji inwestycji z zapisami umowy, j) Kwalifikowanie zasadności wykonania ewentualnych robót dodatkowych w uzgodnieniu z zamawiającym k) Przedłożenie zamawiającemu dokumentacji powykonawczej, l) Prowadzenie narad koordynacyjnych na budowie w terminach uzgodnionych z Zamawiającym i wykonawcami robót, m) Wstrzymywanie robót budowlanych w przypadku, gdyby ich kontynuacja mogła wywołać zagrożenie, bądź spowodować niedopuszczalną niezgodność z projektem lub pozwoleniem na budowę, n) Potwierdzanie faktycznie wykonanych robót, bądź ich elementów podlegających odbiorowi częściowemu, przygotowanie dokumentów do odbioru końcowego, o) Doprowadzenie do odbioru końcowego inwestycji, udział w komisjach odbiorowych i przekazanie inwestycji do eksploatacji przy założeniu, że odbierającym jest Zamawiający, p) Przygotowanie dla Zamawiającego dokumentów oraz wniosku o pozwolenie na użytkowanie lub zgłoszenie o zakończeniu budowy zgodnie z ustawą - Prawo Budowlane, q) Egzekwowanie usunięcia przez wykonawcę robót usterek oraz niedoróbek stwierdzonych komisyjnie w trakcie odbiorów częściowych i odbioru końcowego, r) Udział w rozruchu inwestycji. 2) W zakresie rozliczeń finansowych. a) Kontrola prawidłowości wystawiania faktur, zakresów prac i kwot w zakresie zgodności z umową zawartą z Wykonawcą, b) Sprawdzanie faktur przejściowych i końcowych przedkładanych przez wykonawcę dokumentacji projektowej oraz wykonawcę robót, kwalifikowanie ich do zapłaty i przekazywanie ich Zamawiającemu do zapłaty, c) Sprawdzanie pod względem rachunkowym i merytorycznym kosztorysów robót, d) Przygotowanie materiałów związanych z naliczaniem kar umownych za nienależyte lub nieterminowe wykonanie zobowiązań umownych, których obowiązek zapłaty został zastrzeżony w zawartych z wykonawcami umowach, e) Składanie Zamawiającemu pisemnych raportów w następującym cyklu: - raporty comiesięczne zawierające informacje o stanie zaawansowania inwestycji, analizę zgodności terminów wykonywania robót z przyjętym harmonogramem, informację o kosztach w zakresie zgodności z przyjętymi założeniami oraz harmonogramem wymagalności płatności, ocenę wykonawców, ocenę jakości wykonywanych robót i występujących głównych problemów, raporty te należy złożyć Zamawiającemu w terminie 7 dni po upływie każdego miesiąca kalendarzowego, - raporty interwencyjne dotyczące nagłych, nieprzewidzianych zdarzeń mających wpływ na termin i budżet inwestycji przekazywane do upoważnionego przedstawiciela Zamawiającego, w terminie 2 dni od zdarzenia, - raporty rozliczeniowe składane w terminie 14 dni od zakończenie określonego etapu inwestycji określonego w Harmonogramie Inwestycji, f) Rozliczenie końcowe inwestycji, w tym przygotowanie dokumentów OT, g) Przygotowanie dokumentów dla Zamawiającego w zakresie rozliczenia dotacji udzielonych przez Samorząd Województwa Warmińsko-Mazurskiego i Ministerstwo Sportu i Turystyki na realizację inwestycji. Zamawiający dostarczy dokumentację techniczną (projekty budowlane, projekty wykonawcze, przedmiary robót, kosztorysy inwestorskie)..
II.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71.54.00.00 - Usługi zarządzania budową .
SEKCJA III: PROCEDURA
III.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: Przetarg nieograniczony
III.2) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
- Zamówienie dotyczy projektu/programu finansowanego ze środków Unii Europejskiej: nie
SEKCJA IV: UDZIELENIE ZAMÓWIENIA
IV.1) DATA UDZIELENIA ZAMÓWIENIA: 28.06.2010.
IV.2) LICZBA OTRZYMANYCH OFERT: 1.
IV.3) LICZBA ODRZUCONYCH OFERT: 0.
IV.4) NAZWA I ADRES WYKONAWCY, KTÓREMU UDZIELONO ZAMÓWIENIA:
- PRZEDSIĘBIORSTWO OBSŁUGI INWESTYCYJNEJ Sp.z o.o., ul.Gajowa 99, 85-717 Bydgoszcz, kraj/woj. kujawsko-pomorskie.
IV.5) Szacunkowa wartość zamówienia (bez VAT): 33088,95 PLN.
IV.6) INFORMACJA O CENIE WYBRANEJ OFERTY ORAZ O OFERTACH Z NAJNIŻSZĄ I NAJWYŻSZĄ CENĄ
Cena wybranej oferty: 36600,00
Oferta z najniższą ceną: 36600,00 / Oferta z najwyższą ceną: 36600,00
Waluta: PLN.
INNE PRZETARGI Z BRANIEWA
- "Aktywny Plac Zabaw dla żłobka przy ulicy Sucharskiego w Braniewie"
- "Dostawa materiałów opatrunkowych, pieluchomajtek, materiałów szewnych, opatrunków, materiałów j. u. (uzupełnienie) w podziale na zadania"
- Zakup urządzeń i sprzętu na cele ochrony ludności i obrony cywilnej
- Sukcesywna dostawa odczynników, materiałów zużywalnych wraz z dzierżawą dwóch analizatorów: biochemicznego, hematologicznego w podziale na zadania
- Dostawa na plac Zamawiającego gazu propan do celów grzewczych
- BUDOWA WIATY GARAŻOWEJ PRZY ISTNIEJĄCYM BUDYNKU MAGAZYNOWYM NA TERENIE BAZY ZDP W BRANIEWIE (PRZETARG II)
więcej: przetargi w Braniewie »
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Pełnienie kompleksowego nadzoru inwestorskiego dot. budowy nowej siedziby Ośrodka Pomocy Społecznej przy ul. Wileńskiej 23 w Wołominie
- Rozwój i modernizacja urządzeń kanalizacyjnych i wodociągowych na terenie gminy Skała - powtórzenie
- Zakup obiektu budowlanego o konstrukcji modułowej z przeznaczeniem na Świetlicę Wiejską Sołectwa Huta Żabiowolska.
- Pełnienie nadzoru inwestorskiego nad robotami budowlanymi przy realizacji zadania pn.: Termomodernizacja budynku Szkoły Podstawowej nr 2 im. Żołnierzy z Monte Cassino w Polanicy-Zdroju "
- Pełnienie funkcji Inżyniera Kontraktu dla zadania "Budowa budynku przedszkola miejskiego oraz żłobka w Kcyni"
- Pełnienie funkcji Inspektora Nadzoru inwestorskiego w zakresie budowlanym nad wykonaniem zadania inwestycyjnego Zarządu Zieleni Miejskiej w Poznaniu pn. Budowa skweru przy ul. Widnej.
więcej: Usługi zarządzania budową »
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





