Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu
Ogłoszenie z dnia 2012-06-08
Ładzice: Wykonanie usługi prania belizny i pościeli w 2012-2013r. dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach
Numer ogłoszenia: 192870 - 2012; data zamieszczenia: 08.06.2012
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - usługi
Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.
SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY
I. 1) NAZWA I ADRES: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach , Radziechowice Pierwsze 2, 97-561 Ładzice, woj. łódzkie, tel. 044 6840821, 502245468, faks 044 6840821.
I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Inny: jednostka samorządu terytorialnego.
SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA
II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA
II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Wykonanie usługi prania belizny i pościeli w 2012-2013r. dla Domu Pomocy Społecznej w Radziechowicach.
II.1.2) Rodzaj zamówienia: usługi.
II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: 1. Przedmiotem zamówienia jest usługa prania bielizny i pościeli, tj. poszwy, poszewki , prześcieradła, ubrania, koszule, spodnie, swetry, piżamy, bielizna osobista, skarpety, koce, kołdry, narzuty, firany, itp. w ilości ok. 20.200 kg w okresie jednego roku. 2. Usługi pralnicze obejmują: a) pranie, suszenie, prasowanie, krochmalenie, maglowanie bielizny i ubrań wraz z dezynfekcją. b) czyszczenie chemiczne ubrań - jeżeli zaistnieje taka potrzeba, c) odbiór brudnej bielizny z magazynu Zamawiającego - z podziałem na dział I i dział II oraz przewóz do pralni środkiem transportu Wykonawcy przystosowanym do przewozu bielizny z podziałem na strefę brudną i strefę czystą, d) Wykonawca wykona niezbędne naprawy odzieży i pościeli uszkodzonej uwzględniając koszt tej usługi w złożonej ofercie cenowej za 1 kg prania, e) do wykonywanej usługi pralniczej prowadzona będzie ewidencja ilościowa w kg , i asortymentowa przekazanej do prania bielizny i ubrań oraz zdanej po usłudze prania na poszczególne działy na dokumencie WZ w 3-ch egz.: 1egz. Wykonawca, 1egz. Zamawiający, 1 egz. po rozliczeniu miesięcznym załączony do faktury zbiorczej. g) usługi pralnicze Wykonawca wykonywać będzie zgodnie z wymogami sanitarno- epidemiologicznymi, które obowiązują w pralniach świadczących usługi na rzecz innych podmiotów z zastosowaniem środków piorąco-dezynfekujących o szerokim spektrum działania (skutecznie działających na B, F, V, Tbc) posiadających odpowiednie atesty i certyfikaty,.
II.1.4) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.
II.1.5) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 98.31.00.00 - Usługi prania i czyszczenia na sucho .
II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.
II.1.7) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.
II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.
SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM
III.1) WADIUM
Informacja na temat wadium: Oferent wniesie wadium w kwocie jeden tysiąc złotych, gotówką na wskazane konto Zamawiającego
III.2) ZALICZKI
- Czy przewiduje się udzielenie zaliczek na poczet wykonania zamówienia: nie
III.3) WARUNKI UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ OPIS SPOSOBU DOKONYWANIA OCENY SPEŁNIANIA TYCH WARUNKÓW
III. 3.1) Uprawnienia do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisze oświadczenie zał. nr 2 specyfikacji przetargowej
III.3.2) Wiedza i doświadczenie
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisze oświadczenie zał. nr 2 specyfikacji przetargowej
III.3.3) Potencjał techniczny
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisze oświadczenie zał. nr 2 specyfikacji przetargowej
III.3.4) Osoby zdolne do wykonania zamówienia
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisze oświadczenie zał. nr 2 specyfikacji przetargowej
III.3.5) Sytuacja ekonomiczna i finansowa
Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku
podpisze oświadczenie zał. nr 2 specyfikacji przetargowej
III.4) INFORMACJA O OŚWIADCZENIACH LUB DOKUMENTACH, JAKIE MAJĄ DOSTARCZYĆ WYKONAWCY W CELU POTWIERDZENIA SPEŁNIANIA WARUNKÓW UDZIAŁU W POSTĘPOWANIU ORAZ NIEPODLEGANIA WYKLUCZENIU NA PODSTAWIE ART. 24 UST. 1 USTAWY
-
III.4.1) W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy, oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:
III.4.2) W zakresie potwierdzenia niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy, należy przedłożyć:
III.6) INNE DOKUMENTY
Inne dokumenty niewymienione w pkt III.4) albo w pkt III.5)
1. parafuje wzór umowy,zał nr. 3 specyfikacji; 2. załączy kserokopie dokumentu uprawniającego do obrotu prawnego w zakresie objętym zamówieniem lub kserokopię wpisu do działalności gospodarczej
III.7) Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie
SEKCJA IV: PROCEDURA
IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA
IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.
IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT
IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.
IV.2.2) Czy przeprowadzona będzie aukcja elektroniczna: nie.
IV.3) ZMIANA UMOWY
Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: nie
IV.4) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE
IV.4.1) Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.biuletyn.abip.pl/radziechowice
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Radziechowice Pierwsze Nr 2,
97-561 Ładzice.
IV.4.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 20.06.2012 godzina 11:45, miejsce: Dom Pomocy Społecznej w Radziechowicach, Radziechowice Pierwsze Nr 2, 97-561 Ładzice na dziennik podawczy.
IV.4.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).
IV.4.17) Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: nie
PRZETARGI Z PODOBNEJ KATEGORII
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych w 2026 roku
- Kompleksowe świadczenie usług pralniczych dla Domu Pomocy Społecznej w Mościszkach w okresie od I do VI 2026 roku
- Usługi prania i czyszczenia na sucho
- Usługi prania, maglowania i dezynfekcji dla Zakładu Karnego w Potulicach. Nr ref. sprawy: D/Kw.2232.11.2025.KG
- Wykonanie usługi prania wodnego i czyszczenia chemicznego w 2026 r.
- Usługi pralnicze dla Aresztu Śledczego w Łodzi
Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.





