eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plPrzetargiPrzetargi SopotPrzetarg nieograniczony na dostawę paliwa pędnego dla pojazdów MSPR Sopot

Ten przetarg został już zakończony. Zobacz wynik tego przetargu



Ogłoszenie z dnia 2009-06-16

Sopot: Przetarg nieograniczony na dostawę paliwa pędnego dla pojazdów MSPR Sopot
Numer ogłoszenia: 192658 - 2009; data zamieszczenia: 16.06.2009
OGŁOSZENIE O ZAMÓWIENIU - dostawy

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

Ogłoszenie dotyczy: zamówienia publicznego.

SEKCJA I: ZAMAWIAJĄCY

I. 1) NAZWA I ADRES: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej, Miejka Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią , ul. B. Chrobrego 10, 81-756 Sopot, woj. pomorskie, tel. 0-58 5558103, 5558117, faks 0-58 5558100.

I. 2) RODZAJ ZAMAWIAJĄCEGO: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej.

SEKCJA II: PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA

II.1) OKREŚLENIE PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA

II.1.1) Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego: Przetarg nieograniczony na dostawę paliwa pędnego dla pojazdów MSPR Sopot.

II.1.2) Rodzaj zamówienia: dostawy.

II.1.3) Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia: Przedmiotem zamówienia jest: 1. olej napędowy w przybliżonej ilości zakupu ok. 17 000 litrów w skali roku, 2. benzyna bezołowiowa w przybliżonej ilości zakupu ok. 5 500 litrów w skali roku. Paliwo powinno spełniać wszelkie normy jakościowe obowiązujące w Polsce i Unii Europejskiej. Sprzedający powinien posiadać stację paliw w odpowiedniej odległości od Zamawiającego (na terenie miasta Sopot). Stacja paliw Sprzedającego powinna posiadać odpowiednią ilość dystrybutorów paliwowych pozwalającą na możliwość tankowania pojazdów ratowniczych poza kolejnością. Stacja paliw Sprzedającego powinna zapewniać tankowanie pojazdów przez 24 h na dobę. Sprzedający powinien umożliwić Zamawiającemu możliwość zapłaty bezgotówkowej. Sprzedający udziela gwarancji jakościowej na zakupione paliwo. Zamawiający nie dopuszcza składanie ofert częściowych lub wariantowych. Zamawiający nie przewiduje zawarcie umowy ramowej. Zamawiający nie przewiduje zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 i 7 lub art. 134 ust. 6 pkt 3 i 4. Zamawiający nie dopuszcza składania ofert drogą elektroniczną. Zamawiający nie dopuszcza rozliczenia w walutach obcych. Zamawiający nie przewiduje aukcji elektronicznej. Zamawiający nie dopuszcza zwrotu kosztów udziału w postępowaniu..

II.1.4) Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 23.12.11.00 - 23.12.11.00 23.11.12.00 - 23.11.12.00 .

II.1.5) Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie.

II.1.6) Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie.


II.1.7) Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie.

II.2) CZAS TRWANIA ZAMÓWIENIA LUB TERMIN WYKONANIA: Okres w miesiącach: 12.

SEKCJA III: INFORMACJE O CHARAKTERZE PRAWNYM, EKONOMICZNYM, FINANSOWYM I TECHNICZNYM

III.1) WARUNKI DOTYCZĄCE ZAMÓWIENIA

Informacja na temat wadium: NIE PRZEWIDUJE SIĘ POBIERANIA WADIUM

III.2) WARUNKI UDZIAŁU

  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy: 1. posiadają uprawnienia do wykonywania określonej działalności z zakresie dystrybucji paliwami pędnymi, 2. posiadają niezbędna wiedze i doświadczenie oraz dysponują potencjałem technicznym i osobami zdolnymi do wykonania zamówienia, 3. znajdują się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonanie zamówienia, 4. nie podlegają wykluczeniu z postępowania o udzielenie zamówienia ( art.24 ustawy Prawo zamówień publicznych), Ocena spełnienia w.w warunków dokonana zostanie z formułą spełnia - nie spełnia, w oparciu o informacje zawarte w przedłożonych dokumentach i oświadczeniach wyszczególnionych w Rozdziale IV . Z treści załączonych dokumentów musi wynikać jednoznacznie, iż w/w warunki wykonawca spełnił. Nie spełnienie chociażby jednego z w.w warunków skutkować będzie wykluczeniem Dostawcy z postępowania. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą..
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: W celu potwierdzenia spełniania wymaganych warunków Wykonawca jest obowiązany załączyć : A. 1.Oświadczenie, że Wykonawca spełnia warunki udziału w postępowaniu, określone w art. 22 ust.1 ustawy Prawo zamówień publicznych ( na formularzu ofertowym pkt. 5 ), 2.Aktualny odpis z właściwego rejestru albo aktualne zaświadczenie o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub zgłoszenia do ewidencji działalności gospodarczej wystawionego nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania ofert, B. 1.Formularz oferty wypełniony zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 1, 2.Formularz cenowy zgodnie ze wzorem stanowiącym Załącznik nr 2, C. Wykonawcy ubiegający się o wspólne udzielenie zamówienia publicznego ( dotyczy konsorcjum, spółek cywilnych itp.) : 1.ustanawiają pełnomocnika i do oferty dołączają dokument Pełnomocnictwa podpisany przez wszystkich wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, 2.z treści tego dokumentu musi wynikać, że ustanowiony wykonawca - pełnomocnik jest uprawniony do reprezentowania wszystkich wykonawców w postanowieniu o udzielenie zamówienia albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz jakiego postępowania dotyczy jak również powinno identyfikować wykonawców ubiegających się wspólnie o udzielenie zamówienia, 3.każdy z Wykonawców występujący wspólnie musi przedłożyć wymagane dokumenty w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu, przy czym dla sprawdzenia czy warunki postawione przez Zamawiającego dotyczące sytuacji ekonomicznej i finansowej, doświadczenia oraz potencjału technicznego i kadrowego Wykonawców są spełnione dokumenty te będą oceniane łącznie..

SEKCJA IV: PROCEDURA

IV.1) TRYB UDZIELENIA ZAMÓWIENIA

IV.1.1) Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony.


IV.2) KRYTERIA OCENY OFERT

IV.2.1) Kryteria oceny ofert: najniższa cena.

IV.2.2) Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie.


IV.3) INFORMACJE ADMINISTRACYJNE

IV.3.1) Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.sopot.pl/eGmina/pl/cityzone/BIP/Przetargi/.
Specyfikację istotnych warunków zamówienia można uzyskać pod adresem: S.P.Z.Z.O.Z. Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią, 81 - 756 SOPOT ul. B. Chrobrego 10.

IV.3.4) Termin składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu lub ofert: 24.06.2009 godzina 09:00, miejsce: S.P.Z.Z.O.Z. Miejska Stacja Pogotowia Ratunkowego z Przychodnią, 81 - 756 SOPOT ul. B. Chrobrego 10.

IV.3.5) Termin związania ofertą: okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert).

Podziel się

Poleć ten przetarg znajomemu poleć

Wydrukuj przetarg drukuj

Dodaj ten przetarg do obserwowanych obserwuj








Uwaga: podstawą prezentowanych tutaj informacji są dane publikowane przez Urząd Zamówień Publicznych w Biuletynie Zamówień Publicznych. Treść ogłoszenia widoczna na eGospodarka.pl jest zgodna z treścią tegoż ogłoszenia dostępną w BZP w dniu publikacji. Redakcja serwisu eGospodarka.pl dokłada wszelkich starań, aby zamieszczone tutaj informacje były kompletne i zgodne z prawdą. Nie może jednak zagwarantować ich poprawności i nie ponosi żadnej odpowiedzialności za jakiekolwiek szkody powstałe w wyniku korzystania z nich.


Jeśli chcesz dodać ogłoszenie do serwisu, zapoznaj się z naszą ofertą:

chcę zamieszczać ogłoszenia

Dodaj swoje pytanie

Najnowsze orzeczenia

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.